Κεφάλαιο 2ο.

54 17 0
                                    

''Λούις ξύπνααα ξύπνααα''Ακούω μέσα στο βάθος του ύπνου μου.
''Θα ξυπνήσεις επιτέλους;''Ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω μπροστά μου την Έβε.

''Τι θες μωρέ;''Της λέω και της γυρνάω πλάτη.
''Ο μπαμπάς πήγε μίλησε στο σχολείο τον διευθυντή.''Μου λέει ενώ δεν με νοιάζει καν γιατί όταν κοιμάμαι δεν με νοιάζει τίποτα.

''Πω.''Λέει και φεύγει από το δωμάτιο μου επειδή δεν της δίνω σημασία.

Προσπαθώ να ξανά κοιμηθώ αλλά μάταια..δε μπορώ.Σηκώνομαι από το κρεβάτι μου και πάω στο μπάνιο εκεί μέσα βρίσκεται ο πατέρας μου ο οποίος πλένει τα δόντια του.
''Καλημέρα πριγκίπισσα,πως και ξύπνησες;''Με ρωτάει και σταυρώνω τα χέρια μου.
''Ρώτα την μικρή σου κόρη.''Λέω και κάνω να φύγω.

''Ειιι για στάσου λίγο.Σήμερα δε δουλεύεις έτσι;''Με ρωτάει.
''Όχι!''
''Ωραία,θα μας κάνει να πιούμε καφέ;θέλω να συζητήσουμε.''Μου λέει και μου έρχεται στο μυαλό η χθεσινή συζήτηση των γονιών μου.
''Εμ οκευ.''Λέω και πηγαίνω στην κουζινά. Κάνω τους καφέδες μας και τους ακουμπάω στο τραπέζι της κουζίνας.
''Δεν αναρωτιέσαι για ποιο λόγο η Εβελίνα δεν πήγε σχολείο;''Με ρωτάει ο πατέρας καθώς κάθεται στην καρέκλα.
''Γιατί δεν πήγε;''Τον ρωτάω περίεργη.

''Γιατί την σταμάτησα από το σχολείο.''Μου λέει και μου φαίνεται πολύ περίεργο..δηλαδή θα φύγουμε;
''Λοιπόν,όπως ξέρεις οικονομικά είμαστε ''σκατά'' με έναν μισθό δεν γίνεται Λουίζα..Δεν ξέρω αν το ήξερες αλλά στην Αμερική  στο Λος Άντζελες είναι η θεία σου η αδερφή μου δηλαδή.''Ξεκινάει την συζήτηση και εγώ ακόμη δεν έχω κάτσει στην καρέκλα.
''Η θεία σου έχει έναν πολύ καλό φίλο εκδότη..Και του μίλησε για μένα και ενδιαφέρεται.''Μου λέει και σαν να νιώθω τα πόδια μου να τρέμουν.

''Εμμ..η θεία σου βγάζει πολύ καλά χρήματα γιατί όπως ξέρεις..είναι ηθοποιός.Σκέφτηκε να μας βγάλει εισιτήρια να μας νοικιάσει ένα σπίτι εκεί και να κάνουμε μία καινούρια αρχή.Δεν έχω άλλη επιλογή σαν πατέρας.Θέλω το καλύτερο για εσάς..''
''Δηλαδή φεύγουμε Αμερική;''Τον ρωτάω με δυσκολία γιατί το σαγόνι μου τρέμει.
''Ναι.Είσαι κ..''Και εκεί πέφτω κάτω και σωριάζομαι.Μετά από λίγη προσπάθεια ο πατέρας μου με συνεφέρει και με ξανά ρωτάει αν είμαι καλά.Σηκώνομαι απότομα από το πάτωμα και τον κοιτάζω με σιγουριά στα μάτια.

''Δεν αφήνω το σπίτι μου με τίποτα!''Του λέω.
''Ξέχασες πως εκεί είναι ο πως τον είπαμε....αα ναι..ο Noah;''Μου λέει με ένα πονηρό χαμόγελο. 
''Δε με νοιάζει.''Του λέω και τρέχω γρήγορα στο δωμάτιο μου και αμέσως παίρνω τηλέφωνο την κολλητή μου Αναστασία να έρθει.Μόλις κλείνω το τηλέφωνο μπαίνω στο ίνστα στο προφίλ του Noah.Τον χαζεύω προσεχτικά παρατηρώντας κάθε λεπτομέρεια πάνω του.Του έχει πει καμία άραγε πόσο ωραίο χαμόγελο έχει και πόσο ωραία μάτια;Αχ ρε Noah..αν έρθω Καλιφόρνια θα έρθω μόνο και μόνο για σένα μουρμουράω ..

''Να μπω;''Ακούω την κολλητή μου και τρέχω αμέσως και την αγκαλιάζω.
''Πάλι αυτόν χαζεύεις ρε;''Μου λέει και την σκουντάω ελαφριά πάντα.

''Τι πρόβλημα έχεις;''Την ρωτάω ενώ γελάω.

''Ε να..είναι απλά ένα όνειρο!''Μου λέει καθώς παίρνει το κινητό μου στα χέρια της και βλέπει τον Noah.

''Που ίσως μπορεί να πραγματοποιηθεί.''Της λέω και γυρίζει να με κοιτάξει.

''Τι εννοείς;''Με ρωτάει περίεργη.

''Ο πατέρας μου και εγώ με την Έβε θα φύγουμε Αμερική και μάλιστα Λος Άντζελες,Καλιφόρνια.''Της λέω και αυτή γουρλώνει τα μάτια της και ανοίγει διάπλατα το στόμα της.

''Με κοροϊδεύεις!''Μου λέει.
''ΟΧΙΙΙ ΦΕΎΓΩ ΑΜΕΡΙΚΉ ΚΟΛΛΗΤΉ.''Της λέω και αυτή αρχίζει να τσιρίζει.
''Σταμάτα ρε χαζή.''Της λέω και τότε μπαίνει ο πατέρας μου μέσα.

''Τι έγινε;''Μας ρωτάει τρομαγμένος.

''Της είπες για την Αμερική;''Συνεχίζει..
''Ναι,μου είπε.Είσαι πολύ τυχερή φιλενάδα.''Μου λέει η Αναστασία και με αγκαλιάζει.

''Πότε φεύγετε;''Ρωτάει στον πατέρα μου.

''Μεθαύριο!''Λέει εκείνος και εγώ παθαίνω ακόμα ένα μεγάλο σοκ.

''Ρε μπαμπά εγώ πίστευα σε κανένα μήνα όχι μεθαύριο.''Του λέω σοκαρισμένη.

''Δεν έχουμε άλλη επιλογή γλυκιά μου.''Μου λέει και φεύγει.

''Πρέπει να πάρω τηλέφωνο το αφεντικό μου.''Λέω στην Αναστασία αναστατωμένη.
''Πάρτον τώρα και πες του το.Πρέπει να φτιάξεις βαλίτσες..μεθαύριο θα είσαι κοντά στον Noah.''Μου λέει αρκετά χαρούμενη και μου δίνει το κινητό μου για να πάρω τηλέφωνο το αφεντικό μου.

When the universe conspiresWhere stories live. Discover now