Κεφάλαιο 12ο.

33 10 5
                                    

Είμαστε μέσα στο αμάξι και συνεχίζουμε να φιλιόμαστε, χωρίς να έχουμε προχωρήσει σε τίποτα παραπάνω.Καποια στιγμή τραβιέται και μου λέει ενθουσιασμένος  "Αύριο ξεκινάνε οι 'πρόβες' για την ταινία".Το αγόρι μου είναι ένας πασίγνωστος ηθοποιός και μάλιστα ο αγαπημένος μου.Δεν μπορώ να το συνειδητοποιήσω!
"Τέλεια!" Του λέω.
"Είμαι σίγουρη πως όλα θα κυλήσουν σωστά."
Αφού λοιπόν έχει περάσει η ώρα βάζει το αμάξι μπρος για να με πάει σπίτι και έπειτα αυτός να πάει στο δικό του.
Φτάνουμε,βγαίνει από το αμάξι ,μου ανοίγει την πόρτα και μου εύχεται καλό βράδυ δίνοντας μου ένα γλυκό φιλί.Μα πόσο ευτυχισμένη είμαι.Το πιο μακρινό μου όνειρο έχει πραγματοποιηθεί και είναι καλύτερο από ότι ήταν στην φαντασία μου!

Την επόμενη μέρα ξύπνησα πολύ χαρούμενη,και του έστειλα καλημέρα και καλή επιτυχία με μία καρδούλα.Σάββατο σήμερα και σκέφτομαι τι να κάνω..ο Noah δεν μου απάντησε ακόμη.Έχουν περάσει πόσες ώρες, το έστειλα 9 η ώρα και τώρα είναι 6 το απόγευμα,ίσως είναι πολύ απασχολημένος.Πηγαίνω στον πατέρα μου ο οποίος δε δουλεύει σήμερα να του κάνω παρέα στο σαλόνι.

''Καλώς την''Μου λέει.
''Τι κάνεις;''Τον ρωτάω.

''Βλέπω μία εκπομπή.''Μου λέει ενώ κοιτάζει στην τηλεόραση.Κοιτάω στην τηλεόραση και ακούω την παρουσιάστρια να ανακοινώνει το όνομα του Noah.
''Ο Noah Centineo θα παίζει σε καινούρια ταινία,ελπίζουμε να είναι τόσο καλός όσο και στις προηγούμενες ταινίες.''Λέει η παρουσιάστρια καθώς παίζει στην μεγάλη οθόνη από πίσω της η ταινία 'Siera Burgess is a loser'.

''Αυτός δεν είναι ο δικός σου;''Με ρωτάει ο πατέρας μου ενώ εγώ καμαρώνω τον Noah.
''Ελπίζω να μη δυσκολευτεί.''Απαντάω.
''Να ξέρεις όμως πως δεν θα σου δίνει την ίδια προσοχή όπως πριν.''Μου λέει ο πατέρας μου και εγώ το σκέφτομαι λίγο.

''Δε πειράζει.''Λέω και αλλάζω κανάλι.
''Ει τι κάνεις;''Με ρωτάει καθώς με κοιτάζει περίεργα.Με πείραξε λίγο αυτό που είπε ο πατέρας μου είναι η αλήθεια..ούτε καν ξέρω σε τι ταινία θα πρωταγωνιστεί,και όσο σκέφτομαι ότι μπορεί να φιλήσει κάποια κοπέλα..ουφ ούτε να το σκέφτομαι θέλω.

''Η μαμά πότε θα έρθει;''Τον ρωτάω.Την χρειάζομαι είναι η αλήθεια.

''Δεν ξέρω,έχουμε να μιλήσουμε από προχθές.''Μου λέει αδιάφορα.Δεν μ'άρεσε η απάντηση.
Το κινητό μου δονείζεται και το παίρνω στα χέρια γρήγορα,κοιτάζω και βλέπω πως είναι από τον Noah.

'Ευχαριστώ.' Απαντάει μονότονα.

'Τίποτα'Απαντάω και το αφήνω δίπλα μου.
Ούτε αυτό μ'άρεσε!Κάτι γίνεται..

Όλη την βδομάδα αυτό γινόταν για δύο με τρεις μέρες μέχρι που σταματήσαμε να μιλάμε τελείως..έχω γίνει πολύ καχύποπτη και μου περνάνε τα πάντα από το μυαλό.Θα μου πείτε τώρα γιατί κάνεις έτσι;Δεν τα έχετε καν!Ναι όμως,με φίλησε..με φίλησε με τόσο πάθος,μου είπε ότι του αρέσω.Η δικιά σας αντίδραση ποια θα ήταν;
Την τρίτη πήγα και για την οντισιόν και ευτυχώς τους άρεσα πάρα πολύ μέχρι που μου πρότειναν να μου δώσουν μετά από αυτό το συμβόλαιο ένα ρόλο σε μία ταινία.Τουλάχιστον έγινε και κάτι καλό απ'όλη αυτή την υπόθεση.Όλη αυτή την βδομάδα σκέφτομαι συνέχεια..όλη μέρα!Τι να κάνω;Έχω φάει τόσο μεγάλο κόλλημα!Μπαίνω στο ίνστα και του γράφω ότι όλα πήγαν καλά με την οντισιόν και μου απαντάει αμέσως ένα απλό 'Χαίρομαι',στην συνέχεια τον ρωτάω που βρίσκεται και μου λέει πως είναι στα γυρίσματα και χωρίς να χάσω ευκαιρία τον ρωτάω διεύθυνση και αυτός μου την γράφει.
Καλώ ταξί,και πηγαίνω να τον βρω.Μόλις φτάνω βγαίνω διστακτικά από το ταξί και μπαίνω μέσα.Εκεί βρίσκεται ένας γυμνασμένος κύριος και με κοιτάζει κάπως άγρια.
''Που πηγαίνεις;''Με ρωτάει με την περίεργη προφορά του και κάνω ένα βήμα πίσω.

''Είμαι πολύ καλή φίλη του Noah.''Του λέω ενώ η καρδιά μου χτυπάει δυνατά.Το σκέφτεται για λίγο και έπειτα μου κάνει νόημα να μπω.Ανοίγω την μεγάλη πόρτα και πλέον βρίσκομαι εκεί που ήθελα.Κάνουν 'πρόβες' λογικά,σκέφτομαι.Κάθομαι σε μία άκρη να μη φαίνομαι και τα μάτια μου ψάχνουν τον Noah.
''Νoah μπαίνεις''Ακούω να λέει ο σκηνοθέτης,και τότε ο Noah μπαίνει παριστάνοντας τον ρόλο του.Δεν είναι μόνος του όμως βρίσκεται και μία κοπέλα εκεί την οποία την θεωρώ αρκετά όμορφη.Παρατηρώ την όλη σκηνή και παρατηρώ τον Noah πως την κοιτάζει.Δεν μπορώ να καταλάβω αν είναι ο ρόλος του αυτός ή αν είναι εκείνος ο ίδιος που την κοιτάζει έτσι.
''Noah,την φιλάς τώρα.''Του ανακοινώνει ο σκηνοθέτης και νιώθω ένα θυμό.Εκείνος χωρίς να χάσει ευκαιρία την αρπάζει και την φιλάει και εκείνη ανταποδίδει.Το να κοιτάζω αυτόν που είμαι ερωτευμένη να φιλάει μία κοπέλα έστω και ψεύτικα με πονάει.Φιλιούνται ακόμη μέχρι που τους διακόπτει ο σκηνοθέτης.
''Φτάνει!Κολλάμε από τα μέλια σας.''Τους πειράζει, ο Noah τραβιέται ενώ δεν σταματάνε να κοιτιούνται στα μάτια.O Noah κάνει μερικά βήματα πίσω και ασυναίσθητα κοιτάει τον σκηνοθέτη.Φαίνεται να τα έχει λίγο χαμένα.Φεύγει από κει βιαστικά και έρχεται προς το μέρος μου.Αρχίζω να ψάχνω αμέσως μέρος να κρυφτώ αλλά μάταια,μόλις με βλέπει φαίνεται να παθαίνει ένα σοκ.
''Τι κάνεις εδώ;''Με ρωτάει κάπως μπερδεμένος.

''Ήρθα να σε δω''Καταφέρνω να απαντήσω,και εκείνος τοποθετεί το χέρι του στα σγουρά μαλλιά του καθώς σκύβει το κεφάλι του αμήχανα.Κοιτάζει τριγύρω του σκεπτικά και στην συνέχεια κοιτάζει εμένα.

''Δεν έπρεπε να έρθεις.Αν δε σε πειράζει,φύγε.''Μου λέει ενώ κάνει κάποια βήματα πίσω και έπειτα μου γυρίζει πλάτη και πηγαίνει προς το μέρος εκείνης της κοπέλας και των άλλων ηθοποιών.Νίωθω την καρδιά και το μυαλό μου να σπάνε σε χίλια κομμάτια,τα μάτια μου να βουρκώνουν,και το σώμα μου να μη μπορώ να το κουνήσω για να φύγω.Δε σταματάω να τον κοιτάζω,προσπαθώ να ηρεμήσω και τα καταφέρνω.Συνηδητοποιώ τι έγινε μόλις τώρα και φεύγω όσο πιο γρήγορα μπορώ από δω μέσα.Ίσως να μην είμαι αρκετή γι'αυτόν,ίσως να μη του άρεσα ποτέ,ίσως να του αρέσει αυτή,ίσως το όνειρο μου να μην έχει πραγματοποιηθεί στ'αλήθεια.


Heyyy κοριτσάρεςςς♥Τι μου κάνετε;Ελπίζω να είστε καλά όπως και εγώ.Άλλωστε πως να μην είμαι καλά;αφού είναι τα γενέθλια μου σήμερα!Το καινούριο κεφάλαιο ίσως να μην ήταν αυτό που περιμένατε,ελπίζω πως ο Noah μας κάποια στιγμή θα βάλει μυαλό και θα καταλάβει τι πλάσμα χάνει.Να σας επενθυμίσω κιόλας πως επειδή τον παρουσίαζω έτσι στην ιστορία δε σημαίνει πως είναι και έτσι στην πραγματικότητα γιατί δε το ξέρει καμιά μας στ'αλήθεια.Μην ξεχνάμε πως είναι μία ιστορία!Θα τα πούμε στο επόμενο κεφάλαιο.
Φιλάκια πολλά!!!♥



When the universe conspiresWhere stories live. Discover now