''Με κοροϊδεύεις έτσι;''Μου λέει η μικρή μου αδερφή καθώς τραβάει τα μαλλιά της.
''Όχι αλήθεια!Τον είδα.''Επιμένω.
Όταν ήρθα στο σπίτι είπα στην Έβε ότι είδα τον Ross.Δεν της είπα ότι μιλήσαμε κιόλας δε θέλω να μάθει τι τρέχει με εμένα και τον Noah.''Από δω και πέρα όπου πηγαίνεις θα με παίρνεις μαζί σου,να ξέρεις!''Μου ανακοινώνει η αδερφή μου.
''Να 'σαι σίγουρη!''Της λέω και πηγαίνω στο δωμάτιο μου.Ξαπλώνω στο κρεβάτι μου και κλείνω τα μάτια μου για να ηρεμήσω.
''Να περάσω;''Με ρωτάει ο πατέρας ο οποίος στέκεται στην πόρτα.
''Ναι,πέρασε.''
''Τι τρέχει με σένα;Δεν περνάς καλά εδώ;''Με ρωτάει.Τι να του απαντήσω;
''Απλά..''Λέω και σκαλώνω.Δεν ξέρω τι να του πω..
''Μήπως θες να πας στην μαμά;''Με ρωτάει και το σκέφτομαι για λίγο.''Δεν ξέρω..δεν το έχω σκεφτεί!''Του απαντάω.
''Δεν θέλω να σε βλέπω έτσι.''Μου λέει ενώ κάθεται δίπλα μου.
''Καλά είμαι ρε μπαμπά''''Όχι δεν είσαι!Μήπως ήρθες με το ζόρι εδώ;''Με ρωτάει.
''Όχι,ήθελα πολύ να έρθω.''
''Ε τότε τι σε προβληματίζει;''
''Μπορεί να αδιαθετήσω..''Τι να του πω;Ότι είμαι έτσι για τον Noah;''Α τότε πάω πάσο!Τέλος πάντων,πάω να μαγειρέψω.''Μου λέει και φεύγει από το δωμάτιο μου.Θα τρελαθώ στο τέλος!Το όνειρο μου έγινε πραγματικότητα αλλά όλα αρχίζουν και μου βγαίνουν ξινά.
Ας μη κοροιδευόμαστε,για τον Noah μιλάμε!Είναι διάσημος και όμορφος και υπέροχος..καθώς σκέφτομαι όλα αυτά τα μάτια μου βουρκώνουν.Ίσως πρέπει να γυρίσω Ελλάδα.Θα είμαι σκέτος μπελάς γι'αυτόν αν γίνει κάτι παρά πάνω μεταξύ μας και πιο πολύ φοβάμαι για εμένα να μη πληγωθώ.Είμαι πολύ μπερδεμένη ρε γαμώτο,από την μία έχω όλα όσα ονειρευόμουν και από την άλλη έχω τις φοβίες μου και τις αμφιβολίες μου.Θα κοιμηθώ για να μη σκέφτομαι τίποτα!
Σκεπάζομαι με το πάπλωμα και κλείνω τα μάτια μου και ευτυχώς μετά από λίγο με παίρνει ο ύπνος.
Μετά από μερικές ώρες ξυπνάω και πιάνω το κινητό μου στα χέρια.Ωχ η ώρα είναι 8:00 μ.μ με πήρε για τα καλά ο ύπνος.Μπαίνω στο ίνστα και βλέπω πως έχω μήνυμα.Το ανοίγω και βλέπω πως είναι από τον Noah.''Θέλω να μιλήσουμε.''
''Τι να πούμε;''
''Πολλά ρωτάς!8:30 θα είμαι κάτω από το σπίτι σου.''
Ωχ ωχ!Σηκώνομαι γρήγορα από το κρεβάτι χωρίς δεύτερη σκέψη και αρχίζω να ετοιμάζομαι.Βάζω ένα γκρι μάλλινο φορεματάκι λίγο πιο πάνω από το γόνατο κάτι μαύρα μποτάκια,βάφομαι και ισιώνω τα μαλλιά μου.Κοιτάζω την ώρα και είναι 8:25.Παίρνω το λεπτό μαύρο μου δερμάτινο μπουφάν και κατεβαίνω κάτω και για κακή μου τύχη στο σαλόνι ο πατέρας μου.
''Που πηγαίνεις;'Με ρωτάει.
''Θα πάω μία βόλτα να περπατήσω.''Του λέω.''Τέτοια ώρα;Δεν νομίζω.''Μου λέει και τσαντίζομαι.
''Ελα ρε μπαμπά δεν θα αργήσω.''Τον παρακαλάω.
''Με ποιον θα βγεις;''Με ρωτάει.Σίγουρα έχει υποψιαστεί κάτι.
''Μόνη!''Του λέω και ταυτόχρονα κοιτάω το κινητό μου..η ώρα είναι 8 και μισή ακριβώς.''Εντάξει..''Λέει και κατευθύνετε προς την πόρτα,την ανοίγει και βλέπει μπροστά του τον Noah.Είναι τόσο όμορφος..ποιο όμορφος από ποτέ.
''Βγαίνεις με τον Noah Centineo;''Με ρωτάει ο πατέρας μου και προσπαθεί να μη γελάσει.Ο Νοah μας πλησιάζει και συστήνεται.
''Θα την προσέχω.''Λέει στον πατέρα μου.''Εντάξει!''Του απαντάει ο πατέρας μου και μπαίνει ξανά μέσα..και μένουμε οι δυο μας.
''Λοιπόν;Έτοιμη;''Με ρωτάει ενώ πηγαίνει προς το αυτοκίνητο.Σήμερα είναι κάπως ψυχρός.
''Ναι.''Λέω και μπαίνω στο αυτοκίνητο του και βάζει μπρος.Στην διαδρομή δεν έβγαλε λέξη,το βλέμμα του ήταν καρφωμένο στον δρόμο.
Κάποια στιγμή σταματάει σε ένα απόμερο μέρος,σβήνει το αυτοκίνητο και ακουμπάει το κεφάλι του πίσω στην θέση..αναστενάζει και τότε γυρίζει και με κοιτάζει..''Γιατί απομακρύνθηκες τόσο πολύ;''Με ρωτάει αρκετά σοβαρός.
''Νομίζω σου είχα εξηγήσει εκείνη την μέρα στο σπίτι μου..''Του απαντάω.Δεν ήθελα να αναφέρω την συζήτηση μου με τον Ross ήθελα να μου πει εκείνος..
''Με την Σαμ δεν υπήρχε τίποτα μεταξύ μας και ούτε υπάρχει.Μια φορά έγινε κάτι αλλά δεν ήμουν στα λογικά μου.''Απολογείται.Δεν απαντάω και γυρίζω το κεφάλι προς το παράθυρο.''Ειιι σταμάτα να μου κρατάς μούτρα ρε Λούι.''Μου λέει με την γλυκιά του φωνή.
''Δεν έχεις καταλάβει ακόμη ότι εσύ μου αρέσεις;''Λέει και χαμογελάω.
''Αλήθεια τώρα;Σου αρέσω;''Τον ρωτάω.
''Ναι..''
''Και μένα μου αρέσεις.''Απαντάω και τότε επικρατεί μία μικρή σιωπή ανάμεσα μας μέχρι που το πρόσωπο του έρχεται πολύ κοντά στο δικό μου..και τότε ενώνουμε τα χείλι μας.Φιλιόμαστε και ο εαυτός μου αφήνεται..φιλάει τόσο ωραία τόσο γλυκά που λιώνω..
Σταματάει να με φιλάει και τραβιέται λίγο και γελάει..
''Γιατί γελάς;''Τον ρωτάω.''Γιατί θυμήθηκα ένα τραγούδι που σε ταιριάζει λίγο..''Λέει και συνεχίζει να γελάει.
''Ποιο τραγούδι;''Τον ρωτάω και αρχίζει το σόοουυ.''She's Miss California hottest thing in west L. A...''Τραγουδάει καθώς κουνάει το σώμα του και γελάει μόνος.
''House down by the water sails her yacht across the bay..''Συνεχίζειι.
''Σταμάτααα!''Του λέω ενώ γελάω.
''Περίμενε περίμενε..τι λέει μετά;''Με πειράζει και τον αρπάζω και τον φιλάω.
''Δεν είσαι αστείος!''Τον μαλώνω και συνεχίζω να τον φιλάω.
''Αφού είσαι η πιο καυτή''Μου λέει και αρχίζει να με φιλάει στο λαιμό σιγανά και απαλά..
''Θα γίνω μπελάς για σένα..θα δημιουργήσω προβλήματα..''Αρχίζω να παραπονιέμαι.''Σςς αν γίνεις μπελάς να ξέρεις θα είσαι ο πιο γλυκός μπελάς.''Μου λέει και στην συνέχεια με αγκαλιάζει.
YOU ARE READING
When the universe conspires
Fanfiction𝓐 𝓯𝓪𝓷𝓽𝓪𝓼𝔂, 𝓪 𝓭𝓻𝓮𝓪𝓶. 𝓘 𝓷𝓮𝓿𝓮𝓻 𝓮𝔁𝓹𝓮𝓬𝓽𝓮𝓭 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓶𝔂 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝔀𝓸𝓾𝓵𝓭 𝓬𝓱𝓪𝓷𝓰𝓮 𝓼𝓸 𝓯𝓪𝓼𝓽 𝓲𝓷 𝓪 𝓶𝓸𝓷𝓽𝓱, 𝓘 𝓷𝓮𝓿𝓮𝓻 𝓮𝔁𝓹𝓮𝓬𝓽𝓮𝓭 𝓪𝓷𝔂 𝓸𝓯 𝓶𝔂 𝓭𝓻𝓮𝓪𝓶𝓼 𝓽𝓸 𝓬𝓸𝓶𝓮 𝓽𝓻𝓾𝓮. ~𝓣𝓱𝓲𝓼 𝓫𝓸𝓸𝓴...