Κεφάλαιο 18.

19 6 0
                                    

POV Λουίζας.

"Λουίζααααα"Ακούω την αδελφή μου να φωνάζει.
"Κατεβαίνω κάτω στο σαλόνι και την βλέπω να κρατάει ένα μαύρο κουτί.
"Αυτό είναι για σένα από τον...Noah!"Λέει και με κοιτάει τσαντισμένη.
"Και ξανά λέω..Σε μισώ!"Μου λέει και γελάω.Παίρνω το κουτί στα χέρια μου και πηγαίνω στο δωμάτιο μου, κλείνω την πόρτα γρήγορα και κάθομαι στο κρεβάτι μου.
Ανοίγω το κουτί και βλέπω πως μέσα περιέχει ένα μαύρο φόρεμα.Το πιάνω στα χέρια μου και το σηκώνω ψηλά.. είναι τέλειο και πολύ εντυπωσιακό ότι ήθελα για σήμερα το βράδυ.
Μπαίνω γρήγορα στο μπάνιο και κάνω ένα ντουζ,βάζω τις κρέμες μου ότι πιο σέξυ εσώρουχο έχω και ύστερα ένα μαύρο καλσόν.Φοράω το φόρεμα και κοιτάζομαι στον καθρέφτη.. κατευθείαν εντυπωσιάζομαι με τον εαυτό μου γιατί δείχνω πολύ όμορφη.Κάνω τα μαλλιά μου κυματιστά και έπειτα βάφομαι βάζω τις μαύρες γόβες μου και κοιτάζω την ώρα η οποία είναι 8:00 ακριβώς.
Βάζω ένα μαύρο σακάκι και κατεβαίνω γρήγορα κατω, ανοίγω την πόρτα και βγαίνω έξω.
Βλέπω απέναντι στον δρόμο το αμάξι του και πλησιάζω κοντά ανοίγω την πόρτα και μπαίνω μέσα.Με κοιτάζει από πάνω μέχρι κάτω όσο μπορεί να δει δηλαδή μέσα στο σκοτάδι και ύστερα παίρνει το βλέμμα του στον δρόμο.
"Είσαι πολύ όμορφη."Μου λέει και βάζει μπρος.
"Ευχαριστώ!Τι κάνεις;Πως είσαι;"Τον ρωτάω καθώς παρατηρώ το δικό του ντύσιμο το οποίο είναι ένα μαύρο σμόκιν.
Πόσο κούκλος..
"Καλά εσύ;"Ρωτάει ξερά.
"Καλά."Απαντάω.
Σε όλη την διαδρομή δεν είπε κουβέντα όπως ούτε και εγώ.
Φτάνουμε έξω από το εστιατόριο και μου ανοίγει την πόρτα ένας ψηλός και γυμνασμένος άντρας.
"Enzo χάρηκα."Συστήνεται και εγώ κοιτάζω παράξενα τον Noah.
Πηγαίνω κοντά του και αυτός μου κάνει νόημα να μπούμε μέσα στο μαγαζί.
Παρατηρώ πως ο Enzo βρίσκεται συνέχεια από πίσω μας και ξανά κοιτάζω παράξενα τον Noah.
"Τι ρε Λουίζα;Είναι ο bodyguard μου!"Μου λέει και σταματάω να τον κοιτάζω.Καθομάστε σε ένα τραπέζι που όπως φαίνεται είχε κάνει κράτηση ο Noah και βγάζω το σακάκι μου.
Ένας σερβιτόρος παίρνει τα σακάκια μας μας λέει καλησπέρα και φεύγει.
Ο Noah είναι πολύ σκεπτικός λίγο στα χαμένα θα έλεγα και μου κινεί την απορία.
"Έχεις κάτι;"Ρωτάω.Παίρνει μια βαθιά ανάσα ενώ κοιτάζει τριγύρω και έπειτα γέρνει προς το μέρος μου.
"Πρέπει να μιλήσουμε."Ανακοινώνει.
"Πες μου."Του δίνω τον λόγο.
"Πριν ένα μήνα έβγαινα με μια κοπέλα με την οποία όπως καταλαβαίνεις είχα προχωρήσει.Δεν ήταν κάτι απλά περνούσαμε κάποιο χρονικό διάστημα ωραία."Αρχίζει να εξηγεί με δυσκολία και προσπαθώ να καταλάβω που το πάει.
"Δεν θέλω να στο κρύψω εδώ και κάποιες μέρες με έπαιρνε συνέχεια τηλέφωνο και μου ζητούσε να βρεθούμε αλλά αρνήθηκα.Σήμερα με πήρε το απόγευμα ξανά και μου ανακοίνωσε κάτι το οποίο δεν θα σου αρέσει καθόλου.Ίσως και με μισήσεις για πάντα."
Η καρδιά μου χτυπάει γρήγορα και το άγχος μου με καταβάλει.
"Την άφησα έγκυο Λούι"Λέει ενώ κρύβει το πρόσωπο του με τα χέρια του.
Εγώ παθαίνω σοκ και μένω κόκαλο.
Όλα γύρω μου θολώνουν και το στομάχι μου σφίγγεται.
Δάκρυα τρέχουν στα μάγουλα μου τα οποία καίνε από θυμό και λύπη.
Σηκώνομαι όρθια αμέσως και εκείνος με κοιτάζει.
"Που πας;"Με ρωτάει και του γυρίζω πλάτη .
"Μη φύγεις σε παρακαλώ."Μου λέει και αρχίζω να κλαίω πλέον κανονικά.Δεν γυρίζω πίσω να τον κοιτάξω και με γρήγορα βήματα πηγαίνω στη ρεσεψιόν και ζητάω το σακάκι μου.Εκεί βλέπω τον Enzo ο οποίος με το που με βλέπει με πλησιάζει.
Βγαίνω έξω γρήγορα και κοιτάζω δεξιά αριστερά προσπαθώντας να δω με τα θολωμένα μάτια μου.
"Δεσποινίς Λουίζα;"Ακούω τον Enzo από πίσω μου.
"Μπορείς να με πας σπίτι;Σε παρακαλώ.."Τον παρακαλάω και αυτός με κοιτάζει επίμονα μη ξέροντας τι να κάνει.
"Εντάξει."Μου λέει και με κατευθύνει στο αυτοκίνητο του.Μπαίνω μέσα όπως και ο Enzo και βάζει μπρος με κατεύθυνση το σπίτι μου.Κοιτάζω το εστιατόριο και βλέπω τον Noah σαστισμένο να με ψαχνει και τότε με βλέπει.
Η καρδιά μου έχει ραγίσει για πρώτη φορά στην ζωή μου και δε μπορώ να συνειδητοποιήσω τίποτα απ'οσα μου είπε.Δε μπορώ να συνειδητοποιήσω πως όλα τελείωσαν.

When the universe conspiresWhere stories live. Discover now