Κεφάλαιο 21.

21 5 0
                                    

Θα σας σύστηνα το βιντεάκι να το δείτε αφού διαβάσετε το κεφάλαιο.

Ανοίγω τα μάτια μου και νιώθω το κεφάλι μου να πονάει αφόρητα πολύ.Πιάνω το κινητό στα χέρια μου και βλέπω πως είχα μία κλήση από τον Noah.Αμέσως θυμάμαι όλα αυτά που γίνανε χθες και το στομάχι μου σφίγγεται,νιώθω τόσο απαίσια,νιώθω τόσο πληγωμένη.
Κάθομαι και κοιτάζω τριγύρω και τότε παρατηρώ πως ακόμη δεν έχει ξημερώσει ακόμη.
Σκέφτομαι ότι έχω περάσει μαζί του την πρώτη φορά που τον είδα,την πρώτη φορά που πήγα σπίτι του,την πρώτη φορά που κάναμε σεξ,το πρώτο φιλί και τότε ξεσπάω σε κλάματα.
Κλαίω με λυγμό δίχως να μπορώ να αναπνεύσω.Τον παίρνω τηλέφωνο.Χτυπάει 3 φορές και τότε το σηκώνει.
''Ναι;''
''Γιατί μου το έκανες αυτό;''
Τον ρωτάω ενώ δε σταματάω να κλαίω.
''Συγνώμη Λουίζα,ειλικρινά συγνώμη.''Λέει.
''Όχι Noah,αυτό δεν πρόκειται να σου το συγχωρέσω ποτέ.''Λέω και επικρατεί σιωπή..περιμένω κάποια απάντηση αλλά δεν παίρνω καμία.
''Καληνύχτα Noah.''
Αμέσως κλείνω το τηλέφωνο και ξαπλώνω,κλείνω τα μάτια και μετά από λίγο με παίρνει ο ύπνος.

POV Noah.

Σηκώνομαι από το κρεβάτι και βγαίνω έξω να πάρω λίγο καθαρό αέρα.Πνίγομαι νομίζω πως θα σκάσω.Αλλάζω τελικά γνώμη και ξανά μπαίνω μέσα και πηγαίνω στο μπαλκόνι του δωματίου μου όπου άρεσε πολύ στην Λουίζα.
Η μία ανάμνηση μετά την άλλη τυλίγει το μυαλό μου και τα μάτια μου βουρκώνουν.Πως θα το αντέξω αυτό;Είμαι πολύ ερωτευμένος μαζί της τόσο που θα έκανα τα πάντα γι'αυτήν.
Την παίρνω τηλέφωνο και μετά από κάποια δευτερόλεπτα το σηκώνει.
''Τι θες Noah;Θέλω να με αφήσεις ήσυχη!Το καταλαβαίνεις;''Φωνάζει με την αγγουροξυπνημένη φωνή της.
''Θέλω να σου πω κάτι τελευταίο και δεν θα με ξανά ακούσεις και δεν θα με ξανά δεις ποτέ στην ζωή σου.''Σφίγγω τα δόντια μου και παίρνω μία βαθιά ανάσα.
''Θυμάσαι τότε που μου είχες πει ότι ήμουν ένα από τα δύο σου μεγάλα όνειρα;''Η ανάμνηση κατευθείαν έρχεται στο μυαλό μου σαν εικόνα.
''Ναι.''Απαντάει ξερά.
''Να ξέρεις νιώθω πολύ τυχερός γι'αυτό, επίσης συγνώμη που σου το γκρέμισα.Θα ήθελα σε παρακαλώ να μη πετάξεις εκείνο το βραχιόλι που σου χάρισα θέλω να το φοράς.''
''Κάτι άλλο;''Απαντάει με θυμό.
''Θέλω να ξέρεις επίσης πως είμαι τρελά ερωτευμένος μαζί σου και δεν μπορώ να σε βγάλω από το μυαλό μου.''Ακούω την φωνή μου να σπάει.
''Να προσέχεις.''Συνεχίζω.
''Και εσύ Noah.''Απαντάει και τότε κλείνει το τηλέφωνο.

POV Λουίζας.

Κατεβαίνω κάτω και ανοίγω όσο πιο σιγά την εξώπορτα του σπιτιού μου,βγαίνω έξω και κατευθύνομαι προς το σπίτι του Elijah.Χτυπάω την πόρτα 2-3 φορές και τότε ανοίγει.Ξαφνιάζεται που με βλέπει λογικό νομίζω μέσα στην νύχτα.
''Ξέρεις τι ώρα είναι;''Με ρωτάει.
''Δε με νοιάζει!Οδηγείς;''Μπαίνω κατευθείαν στο θέμα.
''Ναι,γιατί;''Λέει ενώ προσπαθεί να ανοίξει τα μάτια του.
''Μπορείς να με πας μία βόλτα;''Τον ρωτάω και εκείνος με κοιτάει με γουρλωμένα μάτια.
''Σε παρακαλώ Elijah.''Τον παρακαλάω.
Εντάξει περίμενε να πάρω κλειδιά και έρχομαι.
Μετά από δύο λεπτά βγήκε έξω και μπήκαμε στο αυτοκίνητο του.
''Που θες να πάμε;''Με ρωτάει προτού βάλει μπρος.
''Στο σπίτι του Noah.''Απαντάω και εκείνος χτυπάει το κεφάλι με το χέρι του.
Δεν το σχολιάζω και του κάνω νόημα να κάνει γρήγορα.Βάζει μπρος και ξεκινάμε για το σπίτι του Noah.
Μετά από λίγη ώρα γνωρίζω το σπίτι του Noah και του κάνω νόημα να σταματήσει.Βγαίνω έξω και πλησιάζω κοντά.Λες να είναι ακόμη ξύπνιος;Αναρωτιέμαι.
Νιώθω να πέφτουν σταγόνες στο πρόσωπο μου και κοιτάζω τριγύρω και συνειδητοποιώ πως αρχίζει να βρέχει.
Κάνω γρήγορες σκέψεις να χτυπήσω την πόρτα ή να μη την χτυπήσω;Κάνω λίγα βήματα πίσω και συνειδητοποιώ πόσο χαζή είμαι.Γιατί να το κάνω αυτό;
Πηγαίνω τρέχοντας στο αμάξι όπου με περιμένει ο καημένος ο Elijah και μπαίνω μέσα.
''Τόσο πολύ ερωτευμένη είσαι μαζί του;''Με ρωτάει και το μυαλό μου τότε πηγαίνει σε εκείνη την μέρα που είχαμε μαλώσει και πήγα να φύγω από το σπίτι του αλλά βγήκε έξω και με σταμάτησε.Βουρκώνω και προσπαθώ να κρατήσω τα δάκρυα μου αλλά δεν τα καταφέρνω και τα αφήνω να κυλήσουν.
''Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο.'' Απαντάω μετά από λίγο.


Γεια σας ομορφιές!
Ελπίζω να είστε όλες καλά.
Ένα ακόμη κεφάλαιο στενάχωρο..
Όσο το έγραφα μπήκα και εγώ στο mood και χαλάστηκα χαχαχ.
Όλα άνω κάτω!Τέλος πάντων,το βιντεάκι που έχω προσθέσει πάνω το έχω φτιάξει εγώ με όλη μου την αγάπη για εσάς να μπείτε ακόμη πιο πολύ στο mood.
Το τραγούδι για όσες αναρωτιέστε είναι των Little Mix-Think about us και το πρόγραμμα που έφτιαξα το βιντεάκι λέγεται InShot.Θα ήθελα πολύ να μου πείτε την γνώμη σας για το βίντεο κάτω στα σχόλια.
Ευχαριστώ πολύ.
Φιλάκια.♥

When the universe conspiresWhere stories live. Discover now