Κεφάλαιο 8ο.

35 9 2
                                    


                                                                          Μετά από ένα μήνα


Έχει περάσει ένα μήνας που έχω να δω τον Noah,ούτε έχουμε ξανά μιλήσει αλλά ούτε τον έχω ξανά δει.Τις πρώτες μέρες με πείραξε λίγο αλλά τώρα πλέον δεν με ενοχλεί καθόλου.

Ο πατέρας μου ευτυχώς πήρε την δουλειά και η αδερφή μου ξεκίνησε κανονικά εδώ το σχολείο και προσπαθεί να προσαρμοστεί.
Είναι πρωί 9:30 π.μ και ως συνήθως είμαι σπίτι μόνη.Συμμαζεύω λίγο και μετά μπαίνω στο μπάνιο να κάνω ένα ντουζ.Όταν τελειώνω τυλίγομαι με μία πετσέτα και πάω προς το σαλόνι.

Ακούω ομιλίες έξω από το σπίτι και λίγη φασαρία,πηγαίνω στο παράθυρο και βλέπω στο απέναντι σπίτι στο οποίο δε ζει κανείς,ένα μεγάλο φορτηγό μεταφοράς,και άτομα να ξεφορτώνουν έπιπλα και άλλα διάφορα.

Χμμ,μάλλον θα έχουμε καινούρια γειτόνισά ή καινούριο γείτονα..Θα φανεί!

Ανεβαίνω στο δωμάτιο μου ντύνομαι και μετά ξανά κατεβαίνω κάτω και μου φτιάχνω καφέ.
Μπαίνω στο ίνστα στα μηνύματα του Noah και βλέπω την σέλφι που μου είχε στείλει.Χαμογελάω για λίγο μέχρι που μου έρχονται στο μυαλό όλα αυτά που γίνανε και το χαμόγελο μου σβήνει απότομα.Θα προτιμούσα να ήμουν στην Ελλάδα και να μην είχε συμβεί τίποτα!Τον ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά,με το πρώτο του βλέμμα,όταν μου χαμογέλασε με εκείνο το υπέροχο χαμόγελο..θεέ μου είναι τόσο τέλειος,τόσο υπέροχος!Η ξανθιά κοπέλα θα είναι πολύ τυχερή.

Όλη την μέρα την πέρασα έτσι,δηλαδή να τον σκέφτομαι,να τον φαντάζομαι και να βλέπω φωτογραφίες του.Σήμερα δεν ξέρω τι έχω πάθει και δεν μπορώ να τον βγάλω από το μυαλό μου.Από τις σκέψεις μου με βγάζει το τηλέφωνο μου το οποίο χτυπάει και το σηκώνω.

''Παρακαλώ;''

''Καλημέρα,είσαι η Λουίζα;''

''Ναι,εσείς ποια είστε;''

''Θα σε ενδιέφερε να παίξεις σε έναν ρόλο σε μία σειρά;Μόνο δύο επεισόδια.''Μου προτείνει και κοκαλώνω.

''Ναι πολύ!''Της απαντάω σύντομα.

''Ωραία!Την τρίτη θα σε περιμένω!!''Μου λέει και αμέσως σκέφτομαι τι μέρα είναι.Ευτυχώς είναι παρασκευή και έχω λίγες μέρες μπροστά μου γιατί αγχώνομαι πολύ.Της ζητάω διεύθυνση κλπ και το κλείνουμε.Μόλις κλείνω το τηλέφωνο αρχίζω να χοροπηδάω σε όλο το σπίτι και να χορεύω...Είμαι τόσο χαρούμενη..θα ήθελα πολύ να το πω στον Noah και να μοιραστώ την χαρά μου μαζί του.
Όπα!Ο Noah!Ο Νoah το έκανε!Που θα βρήκε τον αριθμό μου αυτή η γυναίκα;και πάνω από όλα πως ήξερε ότι ενδιαφέρομαι;Ναι ναι,αυτός το έκανε είμαι 100% σίγουρη!Πως θα τον ευχαριστήσω;Να του στείλω μήνυμα;να τον πάρω τηλέφωνο;Τι να κάνω;Θα τον πάρω τηλέφωνο.Πιάνω το κινητό και καλώ τον αριθμό του.

''Ναι;''

When the universe conspiresWhere stories live. Discover now