Κεφάλαιο 7ο.

29 9 0
                                    

*Μετά από 1 ώρα*

''Λοιπόν εσύ θα κάτσεις εδώ πίσω για λίγο.''Μου λέει και κάθομαι στην καρέκλα που μου δείχνει.
Είμαστε στην οντισιόν του,φαίνεται λίγο αγχωμένος αλλά εγώ ακόμη πιο πολύ.Κάνει να φύγει αλλά ξανά γυρίζει πίσω.

''Ευχή σου μου καλή τύχη.''Λέει καθώς έρχεται αρκετά κοντά μου.
''Καλή τύχη Noah.''Του εύχομαι και εκείνος με φιλάει στο μέτωπο.Μα τι γλυκούλης που είναι.
Ο σκηνοθέτης με κάποιους ακόμα με έχουν πλάτη και είναι αρκετά θα έλεγα μακριά από εμένα.Ο Noah τους πλησιάζει και στέκεται μπροστά τους,τον δίνουν ένα χαρτί και εκείνος ξεκινάει με τις οδηγίες του σκηνοθέτη.(Παιδιά δεν ξέρω πολλά από αυτά όποτε αν κάνω κάποιο λάθος μη με παρεξηγήσετε)
Καθώς τον χαζεύω βλέπω τρεις κοπέλες να με πλησιάζουν.
''Είσαι φίλη του Noah;''Με ρωτάει η μία κοπέλα η οποία είναι πιο ψηλή από μένα σίγουρα και ξανθιά με πολύ αδύνατα πόδια και πολύ λεπτή μέση.

''Εμ ναι;''Αναρωτιέμαι και εγώ η ίδια.
''Με ειρωνεύεσαι;''Αρπάζεται αμέσως.

''Ό-όχι δεν ειρ-''Πάω να πω αλλά με διακόπτει.
''Λοιπόν,σταμάτα!Πολύ ασχολήθηκα μαζί σου εντάξει;Απλά θέλω να ξέρεις πως ο Noah είναι ερωτευμένος μαζί μου!Έτσι κι'αλλιώς μαζί την πήραμε την απόφαση να περάσουμε για οντισιόν για την ταινία.''Λέει αρκετά σίγουρη.Νιώθω τόσο άσχημα που θέλω να σηκωθώ να φύγω.

''Συγγνώμη,δεν ήξερα!''Της απαντάω.

''Γι'αυτό είμαι εγώ εδώ.''Μου λέει ενώ σηκώνει το φρύδι της και με κοιτάει υποτιμητικά.Τα μάτια μου βουρκώνουν και κρατιέμαι να μη κλάψω.Σηκώνομαι από την καρέκλα και τρέχω γρήγορα έξω.Για καλή μου τύχη κάποιος ήρθε με ταξί και μόλις βγήκε μπήκα γρήγορα μέσα,είπα την διεύθυνση και είπα να ξεκινήσει γρήγορα και έτσι έγινε..μετά από λίγη ώρα ήμουν έξω από το σπίτι μου.Μπήκα μέσα και έτρεξα γρήγορα μέσα στο δωμάτιο μου,έκλεισα την πόρτα,έπεσα κάτω και άφησα τα δάκρυα μου να κυλήσουν..Παίρνω με facetime την Αναστασία και ευτυχώς το σηκώνει.
Αρχίζω της εξηγώ τι έγινε αυτές τις μέρες ενώ κλαίω ασταμάτητα.


''Σταμάτα να κλαις ρε συ!''

''Δεν μπορώ..''

''Δεν υπάρχει λόγος να κλαις,σίγουρα θα είχε κάποια κοπέλα.Είναι κούκλος τι να κάνουμε;''

''Και γιατί όλα αυτά τότε;''Την ρωτάω με παράπονο.

''Γιατί είναι ο Noah!Μπορεί να έχει όποια θέλει.''Μου απαντάει.

''Λοιπόν,καληνύχτα θα τα πούμε.''Της λέω και το κλείνω αμέσως.


Το κινητό μου χτυπάει και ο αριθμός είναι άγνωστος...Μα ποιος μπορεί να είναι;Το σηκώνω μήπως είναι ο πατέρας μου γιατί δεν είναι εδώ.


''Ναι;''
''Γιατί έφυγες χωρίς να πεις τίποτα;Γιατί δε με περίμενες;'
'Μου λέει και τα δάκρυα μου πάλι τρέχουν ποτάμι.
''Δεν αισθανόμουν καλά απλώς.''Του απαντάω απότομα.

''Ειι κλαις;''Με ρωτάει.
''Όχι;''

''Είμαι κάτω από το σπίτι σου,άνοιξε!''Μου λέει και το κλάμα σταματάει κατευθείαν.Κατεβαίνω κάτω χωρίς να κλείσω την κλήση βέβαια,ανοίγω την πόρτα και τον βλέπω μπροστά μου να στέκεται με το τηλέφωνο.

''Να περάσω;''Με ρωτάει.

''Ναι,όμως για λίγο.''Του λέω και εκείνος γνέφει καταφατικά.

Κάθομαι  στον καναπέ και αυτός κάθεται δίπλα μου.

''Αυτό που έκανες δεν ήταν σωστό!''Μου λέει καθώς με κοιτάει μέσα στα μάτια.Νευρίαζω και αρχίζω του εξηγώ τον λόγο που σηκώθηκα και έφυγα,τον κοιτάζω στα μάτια και περιμένω απάντηση.
''Κοίταξε..έχω κάτι μαζί της αλλά δε-''Πάει να συνεχίσει αλλά τον διακόπτω αμέσως.

''Να σου πω κάτι;Θυμάσαι για το όνειρο μου που πραγματοποιήθηκε;''Τον ρωτάω.
''Ναι,αλλά που κολλάει αυτό;''Με ρωτάει.

''Εσύ είσαι αυτό το όνειρο!Το όνειρο μου ήταν να έρθω εδώ και να σε γνωρίσω.Όλα αυτά τα χρόνια σε έβλεπα μέσα από μία κωλό οθόνη και σε θαύμαζα!Κάθε μέρα σε παρακολουθούσα στον ίνστα.Γι'αυτό εσύ δεν πρέπει να το εκμεταλεύεσαι αυτό εντάξει;Δεν μπορεί να έρχεται να μου λέει εμένα η γκόμενα σου ότι είσαι ερωτευμένος μαζί της.Γιατί είμαι και εγώ ερωτευμένη μαζί σου και δεν το δέχομαι αυτό!''Το ξεστόμισα θεέ μου!Του γυρίζω πλάτη και τα δάκρυα μου δεν σταματάνε να τρέχουν πάνω στα μάγουλα μου τα οποία καίνε από θυμό αλλά και από έρωτα.
''Γι'αυτό σε παρακαλώ φύγε!''Του λέω ενώ είμαι ακόμη γυρισμένη πλάτη.

''Εγώ δεν θα πω κάτι;''Με ρωτάει.

''Δεν θέλω,σε παρακαλώ Noah φύγε.Σε παρακαλώ..''Τον παρακαλάω.
Μετά από λίγο ακούω την πόρτα να ανοίγει και να ξανά κλείνει και τότε γυρίζω να κοιτάξω πίσω μα δεν είναι κανείς.Έφυγε και δεν θα τον ξανά δω ποτέ.

When the universe conspiresWhere stories live. Discover now