Κεφάλαιο 15

12 6 0
                                    

Είμαι ξαπλωμένη πάνω στο στήθος του και εκείνος μου χαϊδεύει τα μαλλιά.Είμαστε έτσι εδώ και μισή ώρα χωρίς να μιλάει κανένας από τους δυο μας.Σκέφτομαι πως πριν πόσες μέρες δεν ήξερα καν ότι θα φύγω από την χώρα μου ότι θα εγκαταλείψω το σπίτι μου,την μαμά μου..Πως θα γνώριζα έναν διάσημο τον οποίο τον έβλεπα μέσα από μία οθόνη και τον θαύμαζα και όμως τον γνώρισα και τον ερωτεύτηκα κιόλας.Ποια δεν θα τον ερωτευόταν;Ποια δεν θα ήταν έστω και λίγο θαυμάστρια του;Χαμογελάω και σηκώνω το κεφάλι μου και τον κοιτάζω..
''Τι;''Με ρωτάει.

''Τίποτα.''Λέω.

''Σου φαίνεται απίστευτο;''Με ρωτάει καθώς τρίβει τα μάτια του.
''Ναι.''Του απαντάω απευθείας.

Χαμογελάει και παίρνει στα χέρια το κινητό του.Το κοιτάζει και έπειτα το ξανά αφήνει δίπλα του.

''Είναι 10:45 θα ήθελες να κοιμηθείς εδώ;''
''Αν δεν έχεις θέμα..''Απαντάω.
''Αν είχα δεν θα σε ρωτούσα!Απλώς να ξέρεις το πρωί θα λείπω θα είσαι μόνη στο σπίτι.Η κ.Οφέλια έχει ρεπό αύριο.''Μου λέει και το σκέφτομαι για λίγο.

''Μόλις ξυπνήσω θα φύγω αμέσως.''
''Μόλις ξυπνήσεις θα πιεις τον καφέ σου θα φας πρωινό και μετά θα μαγειρέψεις ώστε μόλις έρθω να φάμε μαζί μεσημεριανό.''Λέει και εγώ ξαφνιάζομαι.Σηκώνομαι από πάνω του και κάθομαι δίπλα του.
''Θα έχω πρόβλημα με τον πατέρα μου.''Του λέω προβληματισμένη.
''Σοβαρά τώρα;Είσαι 20 χρονών Λουίζα!''
''Έχεις δίκιο''
Πιάνω στα χέρια μου το κινητό μου και στέλνω μήνυμα στον μπαμπά μου πως θα μείνω σήμερα εδώ και ότι θα γυρίσω λογικά αύριο το απόγευμα.

''Πως και δεν με ρώτησες γιατί θα λείπω αύριο το πρωί;''Με ρωτάει περίεργος και γελάω.
''Γιατί ίσως δεν με αφορά ρε Noah!Αν ήθελες θα μου έλεγες από μόνος σου.''Απαντάω.
''Χμμμ.Τέλος πάντων!Πρέπει να κοιμηθώ,θα ξυπνήσω νωρίς αύριο.''Μου λέει ενώ φτιάχνει το μαξιλάρι του.
''Καληνύχτα''Του λέω ενώ τον φιλάω.
''Καληνύχτα γλύκα.''Λέει καθώς ξαπλώνει και το ίδιο κάνω και εγώ.

Ανοίγω τα μάτια μου και κοιτάζω τριγύρω μου,κοιτάζω δίπλα μου και βλέπω πως ο Noah λείπει.Κοιτάζω την ώρα στο κινητό μου και βλέπω πως είναι 9:00 η ώρα.Σηκώνομαι όρθια και πηγαίνω στο μπάνιο.Βγάζω τα εσώρουχα μου και μπαίνω για να κάνω ένα ντουζ.Μόλις τελείωνω τυλίγομαι με μία πετσέτα και πηγαίνω στην ντουλάπα του Noah.Βλέπω μία γκρι φούτερ η οποία είναι πολύ φαρδιά.Την φοράω και βλέπω πως μου είναι σαν φόρεμα και γελάω.Πηγαίνω στον καθρέφτη και κοιτάζομαι.Μπορώ να πω πως μου πάει..Πιάνω τα μαλλιά μου μία αλογοουρά και πηγαίνω στην κουζίνα.Ανοίγω το ψυγείο και βλέπω πως έχει στημένο χυμό πορτοκάλι μ'αρέσει απίστευτα.Βάζω σε ένα ποτήρι χυμό πορτοκάλι και φτιάχνω και ένα τοστ,κάθομαι στο τραπέζι και μπαίνω στο instagram και βλέπω πως ο Noah έχει ανεβάσει στόρυ.Το ανοίγω και βλέπω πως έχει ανεβάσει ένα βίντεο που οδηγάει και ακούγεται ένα τραγούδι,μετά δείχνει τον εαυτό του να το τραγουδάει.Γελάω και το κλείνω,αρχίζω να τρώω και σκέφτομαι γιατί δεν μου είπε που θα πάει και το πιο βασικό τι θα μαγειρέψω!Σκέφτομαι να μαγειρέψω κάτι ελληνικό για να δω πως θα αντιδράσει αλλά αν δεν του αρέσει;Πρέπει όμως να πάω σούπερ μάρκετ αλλά με τι να πάω;Πρέπει κάτι να σκεφτώ γρήγορα!Μπαίνω απευθείας και ψάχνω να βρω αν υπάρχει κάποιο Σούπερ μάρκετ εδώ γύρω.Μόλις βλέπω πως υπάρχει τρέχω μέσα στο δωμάτιο του Noah βάζω ένα δικό του Τζάκετ,τα παπούτσια μου και φεύγω γρήγορα για το σούπερ μάρκετ.

Μετά από μία ώρα περίπου τελείωσα και ήμουν ήδη σπίτι,έφτιαξα γρήγορα το φαγητό το έβαλα στο φούρνο και πήγα έκατσα στο σαλόνι να δω λίγη τηλεόραση.
Το κινητό μου χτυπάει και βλέπω η κολλητή μου από Ελλάδα με παίρνει με βίντεο κλήση.
"Λουίζα πρέπει να σου πω κάτι."Μου λέει ενθουσιασμένη.
"Τι έγινε;"Την ρωτάω.
"Θα έρθω Αμερική!!!"Φωνάζει τρελά χαρούμενη.
"Με κοροϊδεύεις έτσι;"
"Όχι το σκέφτηκα πολύ Λούι..δεν έχω να χάσω κάτι πάρα μόνο να κερδίσω."
"Τι εννοείς;"
"Τι τι εννοώ;Είσαι τρελή ; Πήγες εκεί και όλα σου τα όνειρα έχουν γίνει πραγματικότητα!!!"
"Έτυχε απλά.."
"Λουίζα;;"Ακούω την φωνή του Νοα.
"Που είσαι;"Με ρωτάει η τρελή κολλητή μου.
"Στο σπίτι του Νοα."Της λέω και αυτή γουρλώνει τα μάτια της.
"Γιατί μυρίζει τόσο όμορφα το σπίτι;"Με ρωτάει ο Νοα ενώ κοιτάει επίμονα το κινητό μου.Η κολλητή μου τον βλέπει και παθαίνει σοκ.
"Νοα;"Τον κοιτάζει επίμονα.
"Γεια σου!"Την χαιρετάει.
"Θα σε κλείσω τώρα!Δεν μπορώ να μιλήσω."Κλείνω την κλήση και σηκώνομαι όρθια.
"Τι μαγείρεψες;"Ρωτάει καθώς πηγαίνει στην κουζίνα.
"Κάτι ελληνικό."Απαντάω.
"Ελληνικό;και αν δεν μου αρέσει;"Λέει καθώς κοιτάζει τον φούρνο.
"Σκέφτηκα να το ρισκάρω"Απαντάω ενώ η καρδιά μου χτυπά δυνατά από το άγχος μου.
"Τέλος πάντων..Σου πήρα κάτι."Μου λέει και πιάνει το χέρι μου.Βγάζει ένα χρυσό κουτάκι από την τσέπη του το ανοίγει και βγάζει ένα υπέροχο βραχιόλι με μικρά διαμάντια και ένα αρχικό γράμμα.Το παρατηρώ και βλέπω πως είναι το Ν όπως Noah.
"Αυτό το βραχιόλι θα σκέφτεσαι πως είμαι εγώ! Όπου και αν βρίσκεσαι, ακόμη και αν δεν μιλάμε πια ακόμη και αν φύγεις από Αμερική.Θέλω να ξέρεις πως θα είμαι πάντα κοντά σου ότι και αν γίνει, ότι με χρειαστείς θα είμαι εκεί."Συγκινήθηκα αμέσως με τα γλυκά του λόγια και την υπέροχη κίνηση του.
"Εντάξει."Απαντάω και του δίνω ένα γλυκό φιλί."

When the universe conspiresWhere stories live. Discover now