⊳ i'm sorry

593 64 154
                                    

Wyszliśmy z centrum handlowego może koło 21. Jun kupił sobie kilka par koszulek i bluz. Nie mógł się oprzeć kolorowym nadrukom, które widniały na nich wszystkich. Ja za to skorzystałem z promocji i zakupiłem sobie kolejne czarne spodnie, i za namową chłopaka różową bluzę.

Po Wena przyjechali jego kumple. Jak sie okazało, mieszkał on razem z nimi w jednym mieszkaniu. Gdy już chciałem się z nimi pożegnać, Jun poprosił jednego ze swoich kolegów, by zrobili nam zdjęcie. Z początku zaprzeczyłem, ponieważ nie lubię zdjęć. Jednak Wen nie pozwolił mi odpuścić i tak o to po chwili na instagramie pojawiło się nasze wspólne zdjęcie.

Polubione przez xuminghao_o i 326 innych

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Polubione przez xuminghao_o i 326 innych

junhuixx3 NEW FRIEND!! @wonwon do następnego razu stary 🍕🍕🍕🍴🏙️

Zobacz wszystkie komentarze: 28

xuminghao_o ?????????????????????ktoto

jeonghaniee856 nie wiedziałem, że wyjdziesz akurat z junem!~~~~

baekhyunee_exo kiedy masz zamiar mnie zaprosić? :<<

min9yu_k ☺️

Spojrzałem na ostatnią wiadomość, po czym głośno westchnąłem. Miałem nadzieję, że Mingyu nie postanowi do mnie napisać. Po chwili stwierdziłem że pójdę się już myć. Nie chciałem siedzieć długo, ponieważ centrum handlowe wystarczająco mnie zmęczyło.

Po 23 znalazłem się już w łóżku. Jednak w spokojnym zaśnięciu przeszkodziły mi powiadomienia mojego telefonu.

- Boże, kto to - powiedziałem zirytowany dźwiękiem przychodzących wiadomości. Spojrzałem na ekran wyświetlacza, po czym ponownie opadłem na łóżko. Miałem już totalne zamieszanie w swojej głowie.

min9yu_k: Spotkajmy się jutro

━━━━━━━━ • ✙ • ━━━━━━━━

Obudziłem się o 10 rano. Dawno tak długo nie spałem. Zapomniałem wczoraj odpisać Mingyu. Po części dlatego, że nie miałem pojęcia co mu w ogóle odpowiedzieć, więc postanowiłem napisać do Juna. W końcu wczoraj gadaliśmy prawie cały czas o tej żałosnej sytuacji z Kimem, więc miałem nadzieję, że pomoże mi coś wymyśleć.

wonwon: Mingyu napisał do mnie czy nie spotkam się z nim dzisiaj, co mam odpisać tak czy nie?

junhuixx3: widzę stałem się twoim doradcą, ale chwila zadzwonię do ciebie

junhuixx3: bo wpadłem wczoraj na ciekawy pomysł

wonwon: już się boję

Wen zadzwonił do mnie na numer, który podałem mu wczoraj.

- Hej - usłyszałem głos, dochodzący z drugiej strony słuchawki.

↱ flirting game // meanieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz