Jenny pov
Ik zet mijn fiets tegen de schutting aan en loop naar de achterdeur, doe de deur open en gooi het daarna weer dicht. Ik gooi mijn natte tas op naast de bank, ik ga op de bank zitten en barst in tranen uit. Nee mijn tas is niet nat door de regen want de zon schijnt, mijn tas is in de wc gegooi door een paar kinderen uit mijn klas. Niall komt binnen lopen met Luke in zijn handen, hij kijkt me bezorgt aan en komt naast me zitten." Wat is er?" Vraagt Niall en zet Luke neer op de grond." Mijn tas is alweer in de wc gegooid." Snik ik en geef Niall een knuffel. Ik word al zins ik op die school zit gepest dus meer als een jaar en ze pesten me alleen omdat ze vinden dat Niall en de andere jongens homo's zijn en omdat sommige het niet geloven dat Niall me heeft geadopteerd." Alleen dat?" Vraagt Hij. Ik schud nee." Ze scholden me alweer uit als de slet van de school en ze zeiden dat jullie homo's zijn, ik zij toen iets terug en even later zat ik bij het schoolhoofd alleen omdat ik tegen die meiden zei dat ze hun bek moesten houden. Alleen die rot meiden zeiden tegen het schoolhoofd dat ik ergere dingen." Zeg ik en laat hem weer los." Dus schrik niet als hij straks belt." Voeg ik er aan toe." Zou ik doen, maar heb je ook al tegen je mentor vertelt dat ze je pesten?" Vraagt Niall." Ja maar hij vind ook dat jullie homo zijn." Zeg ik zacht." Wie vind dat jullie homo zijn?" Vraagt Lindsay als ze binnen komt lopen." Mijn mentor." Zeg ik nog steeds zacht." Wat een klootzak." Zegt Lindsay, pakt Luke op en loopt naar de keuken." Willen jullie iets drinken?" Vraagt ze." Ja." Zeggen Niall en ik tegelijk." Waar zijn de andere eigenlijk?" Vraag ik." Liam en Danique zijn naar de winkel, Harry en Linda zijn met Kaylee en Cill naar het park, Louis en Berna komen er net aan lopen en Zayn en Perrie zijn ijsjes halen." Zegt Niall." Haayyy." Zegt Berna en Louis hyper en ploffen neer op de bank. Lindsay komt er aan lopen met een kan koffie, kopjes en een glas ranja." Geen koekjes?" Vraagt Niall met een zielige stem." Die pak je zelf maar koekiemonster." Zegt Lindsay en gaat zitten op de bank. Niall staat op, loopt naar de keuken en komt even later terug met koekjes." Waar is Luke?" Vraagt Niall. Lindsay kijkt om zich heen, ze wijst daarna naar Luke en zegt." Daar." " Luke kom eens naar papa." Zegt Niall en Luke komt er schattig aan lopen." Pa pa." Zegt hij en houd Niall's knieën vast. Ik glimlach, het is zo schattig dat we drie kleintjes hebben." Luke tussen jullie in zitten." Zegt Luke schattig en klimt tussen mij en Niall in, ik schuif ietsjes op zodat we niet krap op elkaar zitten.
Na een paar minuten horen we de voordeur open gaan en een hypere Cill de kamer in rennen." Jenny!" Schreeuwt ze en klimt bij mij op schoot. Kaylee komt er ook aan lopen en komt voor mij staan." Mag ik ook op schoot?" Vraagt ze schattig." Ja kom maar." Zeg ik en zet haar op mijn andere knie." We are back." Roept Liam door het huis." Papa!" Gild Cill en rent naar Liam en Danique." Cill je lijkt net op je moeder." Zegt Liam en tilt haar op." Hoezo?" Vraagt Cill." Zij gilde ook altijd." Zegt Liam en steekt zijn tong uit naar Danique. Ze Lacht en loopt met de boodschappen naar de keuken." Ik ga huiswerk maken en mijn boeken laten drogen." Zeg ik. Ik zet Kaylee van mijn schoot, pak mijn natte tas en loop naar boven. Ik loop eerst naar de badkamer om een haardoger en een handdoek te pakken en daarna naar mijn eigen kamer. Ik leg de handdoek op mijn bed, daar leg ik vervolgens mijn boeken op en fön( ik heb geen idee hoe de dat schrijft) alles droog.
Na een kwartier loopt Kaylee mijn kamer binnen en vraagt." Kom je een ijsje eten?" " Oke, wacht even." Zeg ik. Als ik klaar ben til ik Kaylee op en loop naar beneden." Haayy Jen zijn je boeken al droog?" Vraagt Linda en neemt Kaylee over." Bijna." Zeg ik en ga naast Berna op de bank zitten." Wat voor ijs hebben jullie gehaald?" Vraag ik." Waterijsjes voor Luke, Kaylee en Cill en mac flurry's voor ons." Zegt Zayn." Waterijsjes!" Roepen Luke, Kaylee en Cill in koor. Zayn deelt de ijsjes uit en gaat daarna zitten.* Niall's telefoon gaat af*." Niall je telefoon." Zegt Lindsay." Ja weet ik, maar ik weet niet waar die is." Zegt Niall droog en zoekt naar zijn telefoon." Zie ik ben niet de enige die niet weet waar z'n telefoon ligt." Zegt Danique." Niall ligt die niet in de keuken?" Zegt Harry." Volgens mij wel." Zegt Niall en rent naar de keuken." Ik heb 'm." Schreeuwt Niall vanuit de keuken." Goed zo." Schreeuwt Harry terug. Niall komt terug me z'n telefoon aan zijn oor." Jen wie waren die jou pesten op school?" Vraagt Niall." Lisa,roos,annebel en romy." Zeg ik." Oke thnx." Zegt hij en loopt weer naar de keuken." Pesten die meisjes jou?" Vraagt Cill. Ik knik en neem een hap van mijn mac flurry." Waarom pesten ze jou?" Vraagt Cill. Ik voel mijn ogen waterig worden en ik heb zo'n gevoel dat ik in tranen uit barst zo." Cill." Zegt Liam." Ja papa." Zegt ze en likt droog aan haar ijsje." Niet vragen." Zegt Danique." Oke." Zegt Cill en gaat weer verder met likken aan haar ijsje. Berna geeft me een knuffel." Dankje." Fluister ik en ze laat me los en glimlacht.
Heeyyy monkeyyss
Hier is het eerste stukje van het vervolg van mijn andere boek Jenny's life. Ik wil een shoutout doen aan Berna omdat zij de naam heeft bedacht. Vote? Comment?
Xxxme
JE LEEST
The story of Jenny's life.( vervolg op Jenny's life. Dutch One Direction)
FanfictionLET OP DIT IS EEN VERVOLG 4 years later. One direction bestaat niet echt meer maar ze zijn allemaal nog bij elkaar en ze treden soms nog op. Jenny is al 13 en word bijna 14, Liam en Danique zijn getrouwd net als Niall en Lindsay en Harry en Linda, z...