10.peatükk

20 0 0
                                    

KAROLINA ABRAM

"Ja sina lähed Kristo maja ja hammustad ta kaela, sest sina oled mu parem käsi, sa tead millist punkti hammustada, et ta muuduks deemiiniks." Noogutasin, okeisee saab raske olema aga oma bossile ei ütlemine lõppeb piiridega, ehk kui ta paneb mu ühte kindlasse kohta kinni kus ma ei pääse enam välja. Kui te mõtlete mis on demiin siis see on inimene ja deemon, kui meie peame kõvasti pingutama, et inimese kuju sisse võtta siis demiinil see nii raake pole, ja kuna mina olen demmoon, ehk deemoniisa parem käsi siis ainult mina saan selliseid asju teha, teised lihtsalt hävitaksid ta. 

Liikusin siis Kristo maja poole ja koputasin ta aknale. 

KRISTO MEGAN

Kop kop, wtf, ärkasin ehmatusega üles, da fck kes mu akna taga on, käis jälle koputus, liikusin aknale lähemale ja asal oli mingi must udu, ma jooksin oma voodi poole ega teinud akent lahti. Kui voodil pikali olin siis akkas aknavahelt seda udu sisse tulema, oi pljä, ml keha hakkas ka värisema, persse kuidas ma kardan. Hõikasin vanemaid järsku kuulsin mingit sünget naermist, plja mis toimub:"Rahu Kristo, sa võid karjuta palju tahad aga keegi sind ei kuule, hahahaha." Ma proovisin olla rufev aga mu keha värisies, ja peas oli aind üks, mis türa siin toimub. "Kes oled ja mis vaja minust." Proovisin näidata tugevana end. "Oi kallike ära surma peale küll mõtle, sest seda ei juhtu." Järsku hakkas usu kokku tõmbuma ja ilmus Karolina? Da fck mis nali, näpistasin ai vittu valus oli. Ta naeratas ja astus mulle lähemale, ma tõmbusin kohe seina poole:"Käi nahhui, ära puutu mind." "Ega ma sind ei peagi puutuma, ma pean puutuma, seda." Ta tuli lähemale ja hammustas kaela:"Nüüd saab sinust demiin, egk inim deemon, kuna meil deemonitel on raske inimese kuju sisse võtta siis sina lihtsalt oledki inimese kujuga deemon nüüdsest." Mittecmõhkugi ei jõua kohale:"Aga mis nüüd saab." Ta vaatas mind naq viimast lolli maamuna peal:"No pihta ei saa ve, mis muga juhtub nüüd või ma wi tea kuidas seda küsida." Ta hakkas naerma:"No mis sinuga siis juhtub.. Kõigepealt su juuksed lähevad kollaseks, su hääl läheb madalamaks ja kärisevamaks, umbes poole aasta pärast on su hääl nagu deemonil, aga kuidas seda ära hoida, pead sa ise pihta saama. Sul hakkab aasta pärast tekkima must udu ehk siis sa saad uduna ka ringi liikuda, nii nagu mina tulin su tuppa." "Aahah." Ma ei mõikanud hetkel muud öelda. Siis ta tõusis, tegi akna lahti ja läks minema. Panin korra laualambi põlema ja vaatasin peeglist enda hammustus jälge, kurat näha on ju, et keegi hammustas no vittu, juuksed olid veel blondid nagu pidi, rääkima ma küll ei hakkanud, sest pärast keegi kutsub hullumaja, et räägin siin endaga. Viskasin voodisse tagasi pikali ja proovisin kuidagi magama jääda. 

Kui hommikul ärkasin siis vaatasin kella ja mul oleks veel tund aega jäänud veel magada, läksin peegli ette ja tõepoolest mu juuksed olid kollased, no kurat ma olen nüüd nagu mingi majoneesi pähe pannud, vaatasin seda hammustus jälge, ja neid polnud, da fck. 

Tunni pärast tuli mams mu tuppa:"Ou poja sa juba üleval? No vaheta riided ja rule söö hommikust." "Okei." Vittu mu hääl juba muutunud. Ema vaatas mu poole:"Kallis kas sul on hääl ära?" Noogutasin, putsi ja nüüd see ongi nii madal, ja siuke kärisev, aaghhh mida teha, ega mul nüüd terve elu pole"hääl ära" Ah pohhui, kui midagi aiis "hääle murre" eii mul oli ju, a pohhui. Vahetasin siis riided ja läksin sööma. 

Kui söödud siis läksin rattaga kooli, koolis läksin vaatasin tunniplaani, okei esimene tund praktika. 

Okei läksin siis klassi mis oli 1.sel korrusel. Meil oli täna mingi lihvimis ülesanne, ma ei tea milleks see aga okei. Täna oli ka see päev kus pidid 9ndad klassid tulema selle kooliga tutvuma, kes olid selle valinud. Läksin suitsu nurka, etckas seal on keegi, polnud, okei. Otsustasin helistada Marcusele. Kurat mul jäi telo garderoobi. Okei, kui hakkasin sinna minema siis näen, et Elenora isrub ja ta kõrval oli Karolina, tegin  ehmunud näo, sest ma tõsiselt ehmusin. Läksin siis kiirel sammul jope juurde ja võtsin telo ja helistasin Macile:"Yo, sa kodus veel?" "Mkm, ma juba liigun kooli, Igor ja Marek on ka minuga." "Ok." 

Natukese ajapärast tuli usksest sisse Rye koos mingi tüübiga, läksin nende poole:"Yo Rye." Surusime kätt:"A näe see siin on Remi, a Remi saa tuttavaks see on Kristo." Surusime tervituseks kätt:"Nu tulid siia siis ve?" "No türa ega ma muidu siin poleks." Noogutasin Ryele. Ryega hakkasin suhtlema 9ndas, ta on tegelikult norm aga samas ka ülbe, no sellel on oma põhjus. "Ou Megan mis su häälega on hahahaha." "Aa see ve, a  see on ära, öhö öhö." Köhisin lõpus, et oleks usutavam. "Ok. Ou aga kellena sa muidu oledki siin." "Amm IT-spets." "Aa nunu.... Oi mida vittu see tolgus on ka siin." Wtf mida ta sonib:"Äh? Mis tolgusest sa räägid?" "No see Karolina noh, pljät nahhui, öäkk, gde toilet hahaha." "Amm idjom ja pakazu." Siis me kõik naersime. "Ou sa suitsule viitsid?" "No kui sul tuld on siis võib." Rye vaatas mind lolli näoga:"Türa kuidas sa nii elad, et sul tuld pole." "No ma koju jätsin." "Mida vittu okei." Läksime siis suitsule, kui seal käidud siis Rye läks oma semuga 2.le korrusele ja ma läksin klassi, vaatasin korra Elenora ja Karolina poole, kui Kaeolina vaatas siis ma vaatasin mujale. Kui klassi jõudsin siis panin töö riided selga ja hakkasin pihta. 

KAROLINA ABRAM

"Hahahah mida vittu see oli, türa vaatab ja kui ma vahin siis vaatas kohe lakke, hahah eriti see pea kuidagi viltu hahaha." Elenora naeris koos minuga:"Ou nägid ta juukseid ve, mingid kollased, haha, ou äkki oligi nii, et hommikul ärkas vaatas peeglisse oli naq, ou vanaema anna majoneesi, vanaema oli nagu okei ja andis, siis Kristo vaata läks enda tuppa ja määris pähe, ja oli nagu vohh nüüd saab kooli minna." Ja naersime seal. Ma tean küll selle põhjust aga ma ei ütelnud, sest üks kahest, kas ta oleks mind hulluks pidanud, ja mulle hullumaja järgi saatnud, või ta oleks mu üle naernud ja minema kõndind, et tema selliste lohhidega ei suhtle. 

Läksime jalutasime niisama koolipeal ringi, võtsime istet kotttoolidel, kus talle meeldib istuda. "Da plja ma ei saa üle, et tal on kollased juuksed, hahaha pani majoneesi pähe, haha." Kuna otsistasin ta naljaga kaasa minna, siis lisasin:"Oo davaj ma käin kodus ketšupi järel siis nats ilusam värv haha." Ja naeraime seal, natukese ajapärast tuli istus keegi ta kõrvale, kui ma ei eksi siis see keegi oli Igor. Kui ma nüüd õigesti tundsin siis tal polnud vere lõhna, oot oot ,ei mu nina ju ei peta, vabandasin end vetsu minekuga ja läksin. Kirjutasin oma bossile sellest, ta küsis nime ja ma ütlesin. "Okei ma võin järgi uurida, kui midagi siis ma annan teada, oota kuidas see lõgn oli nagu?" "No meie lõhn see küll ei olnud." "Pühaperse, pigem hoia tast kaugele, sest ta võib olla vampiir." "Amm okei." Läksin tagasi, Elenora kukkus kohe pärima:"Noh kus olid nii kaua, näppu panid ve." "Jaa ikka mul midagi targemat pole teha, iu ei ml lic pask läks lahti haha." "Eee vabandust kes te olete." Tegin solvunud näo:"Ok siis." Siis ta tõusis ja tuli mu poole:"Soorry musii." "Vsjo ma solvusin." Ta tegi mulle kalli:"Soorryyy." Ja tegi põsele musi. Igor vaatas, Elenora:"Kamoon ta on mu õde ju." Ta valetas Igorile aga see oli nunnu, tahaks päriselt ta õde olla. Igor:"Nunu." Siis Igor läks minema, Elenora käis wcs ja läks tundi, ma läksin siis aulasse või kuhu iganes kus see asjandus pidi hakkama. 

KRISTO MEGAN

Kui koolikell käis siis tuli õpetaja klassi, natuke taegutas seal ja kamandas tööle. 

Peale esimest vahetundi tegime paar minutit tööd kuni 9ndikud jõudsid uudistamisega siia. Vaatasin uksepoole ja seal seisid Karolina ja Sandy. Lehvitasin Karolinale ja ta ütles:"Jõudu." Noogutasin ja tegin edasi oma tööd. Natukese ajapärast Karolina tuli mu kõrvale ja ütles:"Kui sa peaksid piuksugi kellegile tegema, mis eile juhtus siis sul on pizdjets." Noogutasin. Sandy tuli mulle teisele poole ja hakkas seal biebetsema ja sebima:"Kristo mida sa teed muidu." Aggh vihkan seda beibe häält. "No ma pean siia ääreni lihvima." Näitasin talle, ta päris:"Issand jumal miks sa seda tegema pead, no jumal mu vanaema tuleb ka targematele küsimustele elektroonika suhtes, kehitasin õlgu. Karolina vastas minu eest:"Nu see on praktika. Nahhui sa küsisid seda haha." Järsku hõikas mu üks klassivendadest:"Megan, näita mis suudad, vaata naised vaatavad ju." Hakkasin siis lihvima. Natukese ajapärast pidid Karolina ja Sandra ära minema. 

Söögivahetunnil tahtsin sööma minna, aga nägin Karolinat siis otsistasin, et ei lähe. Läksin õpetaja juurde:"Vabandust aga kas ma võin töö vahetunnis ära teha." "No okei siis võid varem ära ka minna." Noogutasin ja läksin klassi. 

Hiljem läksin sõbraga suitsule ja Karolina, Elenora, Sandy ja mingi tatt olid ka veel seal. 

Kui koju jõudsin siis läksin magama, sest ma ei viitsinud midagi targemat teha.

Ma tean, ma ei suuda.Where stories live. Discover now