UNES
Läksin sinna kus pidime kokku saama. Näen, et Karolina seisab seal käed taskus, kindlas olekus. Okei liikusin sinna ja ta võttis telo välja ja kirjutas kellegile midagi, ah pohh. Vaatan, et kaugelt tuleb Elenora, emm wtf ta siin teeb? Karolina jookseb ta poole:"Ää, Ellu. Pole 100aastat näind:D." Siis nad kallistasid ja Elenora tuleb minu ette:"Kuule see oli nali." Ja nad hakkasid naerma:"Ah? Mida?" Nad naersid, Karolina:"Kamoon ega ma sulle raha ei hakka tooka selle eest, et sa tema siin välja vahetasid mingi ponžiku vastu." Oi kuidas ta julges mu tüdrukut solvata. "Mida vittu sa just türa ütlesid ah?!" Karjusin ma talle otse näkku, okei ma kahetsen seda, sest ma sain just rusikaga mööda lõugu:"On veel midagi öelda või?" Oi kurat mil hakkas keha värisema aga ma proovisin tugevana end näidata, tõstsin pea üles ja laususin:"Jah on küll, kui ma seda oma vanematele näitan siis sa kahetsed oma elu:)." Ta võttis mult kratist kinni ja oli oma näoga mulle väga lähedal, ta sisitas mulle läbi hammaste:"Kas sa värdjas mõtled, et ma kardan su emmekest ja issikest, mine nahhui ma ei karda kedagi, tra ma võin su praegu kasvõi ära tappa, kui vaja." Ta vaatas mulle surmtõsiselt otsa ja hoidis ikka mu kratist kinni, mul käisid külmavärinad üle kere, Elenora naeris,Karolina lõi korra jalaga vastu maad mille peale ma ehmusin ja kargasin korra:"Kardad või, noh lähed ütled emmele nüüd ve, ah mine kasvõi perse mul jumala POHHUI." Ja pani mulle labakäega vastu põske, assa raibe see ei olnud küll mõnus, põsk tulitab.
Ärkasin ja katsusin põske:"Mida türa see veel tähendas?" Sosistasin vaikselt. Proovisin jälle magama jääda
UNES
Kõndisin kodu poole kui tuli mõte minna Elenora uksetaha, läksin siis sinna, kuna ta elas korteris siis sisestasin ta uksekoodi ja ta küsis:"Кто там?" "Ou see olen mina, Kristo, tee lahti, meil vaja rääkida." Ta tegigi, oh jess, läksin üles neljandale ja koputasin, uks avanes koheselt:"Nu mis vaja?" Appi mis ma ütlen:"Eee... Kas ma sisse võin tulaa?:)" "Nu tule." Läksime siis tema tuppa ja ta istus arvuti tooli peale ja ma tema voodile:"khmm..khmm." Úritasin ta tähelepanu saada, mille ka sain, siis alustasin:"Ma tean, et sa oled vihane mu peale, et ma su maha jätsin, aga palun anna mulle veel vòimalus." Palusin ma õrnal toonil ta näost võisin ma lugeda, et ta on segaduses:"Ammmm, eee, aa, ma ei teagi, aga kus su see Kerlike jäi?" "Ma jätsin ta maha, sest ma sain aru, et sina oled see õige." Tal voolas pisar mille ma pühkisin pöidlaga ära:"Kallis Elenora, kõik see hetk kui ma olin suhtes Kerliga ma mõtlesin sinust, mind piinas see, et ma tegin sulle haiget, palun anna andeks, ma armastasin sind, olen armastanud ja jään igavesti armastama, kas ma saan veel ühe võimaluse." Mul boolas ka pisar, kummardasin talle lähemale ja suudlesin teda ta suudles vastu. Suudlesime seal natukest aega ja kui eemaldusime siis pühkisin temalt pisarad ja ta naeratas:"Sa saad selle võimaluse, realselt ma mingi igaõhtu nutsin end magama ja mõtlesin kakskend neli seitse sinust aga ma koguaeg mõtlesin, et ma ei saagi sind enam kunagi, aga jah ma annan sulle andeks, ma armastan sind." Ta naeratas laialt ja kallistas mind. Tõstsin ta rndale sülle. Olime seal natuke kui ma suudlesin teda, ta hakkas mind järjest kirglikumalt suudlema, kui ma tundsin,et ta hakkab mult särki seljast võtma, eemaldin korra suudlusest, ta võttis mu särgi ära ja mina tema oma. Siis suudlesin teda jälle, tundsin kuidas ta mu püksnööbi küljes urgitseb, okei mul on kõva. Jess ma sain ta tagasi ma olen kõige õnnelikum mees maailmas.
Trrr trrr, mis kurat, ahjaa äratus kell ju. Tegin silmad lahti ja vaatasin ringi, appi mis seal unes edasi oleks saand, kas me olekski nagu keppima hakkand? Ohoh, mis järgmiseks, lapsed? Jummel. Oehh okei ajasin püsti ennast. Kuna mu tuju oli halb siis otsustasin panna tumedad riided, must pusa ja mustad dressid, toppisin prillid ette, natuke sättisin soengud, muahh perfekto. Muigasin selle mõtte peale ja läksin kööki.
Isa tuleb vastu:"Kuule poeg mul on häid uudiseid." "Nu ma kuulan." "Igatahes see ahv kes tahtis meile paska on kinni püütud ja saame tagasi koju minna:)." Oppadiets see läks küll nüüd hästi. Naeratasin ja liikusin kööki, tervitasin vanaema ja söin hommikut.
Kui söödud siis paps viskas mu kooli ja seal nägin Eleanori, oh jumal mul tuli see uni meelde, oi fck kõvaks läks. Kuna ta istus maas siis tõstsin pea üles, et teda ei näeks, läksin tunnplaani vaatama. Kui leitud mis vaja, liikusin tundi.
Peale kooli läksin koju kus mul juba õed ootavad, tervitasin ema ja vanaema, Mirtel ja Kristel tormavad mu poole:"Venna musi on kodus!!" Oh ei hakkab pihta, lase kuul pähe. Tegin sõrmedest "püstoli" ja suunasin oimu kohale:"tõsh." Ema naeris, Kristel tegi solvunut nägu:"Tra mis viga?" "Me tervitasime sind ja sa suhtud nii ve, ok ikka ilge gey oled ikka." "Ma tänan." Ja läksin minema oma tuppa siia helises mu telo, vaatasin Sander helistab(ta on naq vend mulle) vastasin:"Jaa ma kuulan." "Ou mees linna viitsid?" No ma ei tea okei, a mul pidi tüdruk tulema." "Kes?" "Tüdruk." Elenora ve?" "Eii ammu lahus, Kerli." "Oh jumal oot kas see Helenurm ve, see keda sa laagris kaisutasid?" "Jah, sul ka mingeid proteste ve?" "Putsi kuidas sa sellega oled Ele palju ilisam ju, tra see Kristi v kes iganes ta pole, türa ta mingi paks ju." "Käi nah!" "Okok sorry mees, ma olen vait, sa tuled siis välja?" "Nojah." Lõpetasin kõne ja läksin papsi juurde:"Paps, kuule ma lähen sõbraga välja,võib." "Ja ikka võib aga enne pimedat oled kodus, on selge?!" Küsis ta karmilt, aga ma tean, et ta hoolib selle pärast. Noogutasin ja läksin minema
Tervitasime ja niisama chillisime, nägin, et hakkas pimedaks minema, ah pohhui ma olin tegelikult jumala täis ka, Sander:"Ou Kkristo, pljät, mis kiell sa pidiid olla koodus?" "Oi nahhuii siis vist kui läks pimedaks." :"niffigasi, siis piad olla juuba koodus nahhui, iisa mõtleb gde ti nahhui, hahaha." "Kuule saada ma vist ei saa kinnida juuba, putsi kus oleme vapsje hahah?" "Ooda ma vitan gogle mapsi." "Sa miidagi näed ve?" Noogutas
Jõudsin ukse taha , koputasin, isa tulo uksele:"Kirat kis sa mul olid ah, oi kirat, marss tuppa ja kohe!!!" Laksin tuppa kuidagi:"Kas sa oled veel purjus ka või, oi poisiklutt, 2kuud koduaresti, ja homme veel räägime sellest, aga praegu riidest lahti, ja vutt vutt magama."
-------------------------------
Tere, kuidas raamat tundub, võite mõtteid anda, kuidas see edasi võiks minna:).
YOU ARE READING
Ma tean, ma ei suuda.
Novela JuvenilTere, ma olen Kristo, 16-aastane. Iseloomult olen selline kartlik ja vaikne, no juhul kui joon, siis olen julge. Mul on ka ema ja isa nad on ranged, 2 tüütud õde on ka, okei Mirtel(11) ta on tüütu, aga naljakas, natuke suurem õde Kristel on tüütu ja...