"Kristo tõuse, me lähme varsti matustele." Äratas mind paps, oehh okei ajasin siis end püsti ja vahetasin riided ära. Toppisin prillid ka ette ja sättisin veits soengut ning läksin teiste juurde, paps tõstab mulle süüa:"Näe palun, su söök tahad kõrvale midagi?" "Ma ei taha süüa." Paps vaatas mulle murelikult otsa:"Kasvõi natukenegi, söö palju jõuad, sest ma ei taha, et sa seal matustel mul ümber kukud." "Tsäh ma ei taha süüa." "Narukene, ma palju ei käse." Da putsi mul pole isu, kõndisin minema oma tuppa isa tuleb järgi:"Tahad ma teen kofi ja võisaia?" Da putsi kas raske on aru saada, et ma ei taha süüa nooh:"Mkm, ma midagi ei taha." "No palun söö, kasvõi üks võileib ja pooltassi kofi." "Eitaha." "No heaküll ise tead, aga ma teen sulle saia kaasa, et kui midagi siis ma annan sulle." Ja läks minema, ega ma nuukuinii ei taha. Tundis kuidas pisarad hakkavad jälle voolama ja ma lihtsalt istusin ja nutsin. Ema tuleb"Poja, tule sööma palun, ma muretsen su pärast." "Ma ei taha." Ütlesin läbi pisarate, ems pühkis mult pisarad ära ja võttis mind enda kallistusse, ma lihtsalt tahan kuskilt alla hüpata ja end tappa. Hahah Kristo kas sa oled lol ve sa oledki ju põhimõtteliselt surnud, pool deemon ju siiski või mis iganes see ka polnud. Paps tuli mu tuppa, vaatas meid murelikult ja liitus meiega. Olime seal ja paps vaatab kella:"Me peaks vist riidesse hakkama panema, kell on juba nii palju." Lasime üksteisest lahti ja läksime riidesse panema. "Ee, kellel jalanõusi veel pole?" Mirtel tõstab käe, vaatan talle otsa:"Saad sa mu toast telo tuua pliis?" "Okei." Ja läks, tagasi tuli koos teloga ja andis selle mulle:"Tänks." "Aga palun venna musi." Hakkab pihta:"Okeei ma teen hetkel näo, et ma ei kuulnud seda.
Kui matustelt tagasi tulime siis ma viskasin jope ja jalanõud lihtsalt esikusse ja läksin oma tuppa ja lihtsalt nutsin.
NATHAN MEGAN
Olin viiane kes sisse tuli, keerasin ukse enda järelt lukku ja võtsin riided ära, vaatasin esikus ringi, no kena vaatepilt see küll polnud, jope maas, üks jalanõu ühes nurgas teine ka kuskile visatud, okei need on Kristo asjad, oh vaene laps. Korjasin ta asjad kokku ja panin korralikult omale kohale ja läksin edasi, tütred vaatavad telekat koos emaga, armas vaatepilt aind poeg on puudu. Koputasin ta uksele, sain kena vastuse:"Kes iganes sa seal oled tõmba nahhui, ma tahan üksi olla!" Oohoh, okei läksin siis minema, istusin ka diivanile teiste seltsi ja vaatasin nendega telekat, mingi hetk tuli Kristo oma toast välja, ja ma küsisin:"On nüüd parem tuju?" Ta vaatas meiepoole:"Ee kellele iganes ma ennem nägu täis lõugasin siis vabandust, ma ausalt ka ei tea mis minuga toimus." Vaatasin talle otsa:"See olin mina kelle peale sa lõugasid aga okei ma annan andeks." Ta naeratas ja liikus edasi kuhu tal vaja oli.
KRISTO MEGAN
Kop kop, no mida vittu vaja, jätke mind vähemalt praegu rahule, lõugasin:"Kes iganes sa seal oled tõmba nahhui, ma tahan üksi olla!" Mingi hetk tundsin, et vajadus wc minna, ajasin siis püsti end ja kõndisin neist, paps küsib:"On nüüd parem tuju?" Okei ma loodan, et see inimene nüüid mind vihkama ei hakka, kelle ma nah saadsin:"Ee kellele iganes ma ennem nägu täis lõugasin siis vabandust, ma ausalt ka ei tea mis minuga toimus." Paps vaatas mind ja ütles:"See olin mina kelle peale sa lõugasid." Oihh:"Aga okei ma annan andeks." Huuh jummel, naeratasin ja läksin käisin vetsus ära ja läksin tuppa tagasi.
Pühap.
"Kristo kuna sa üles tuled?" Vaatasin ja Kristel seisab mu voodi kõrval, ringutasin ja küsisin:"Aa ma ei tea, mis kell on vapsjee?" Ta vaatas telo:"12:49." "Aa okei, mine ma kohe tulen." Ja ta läks.
Läksin diivanile istuma, ems tuleb mu juurde:"Pannukaid tahad?" "Mkm." "Aga mis sa siis tahad?" "Vanaema tahan tagasi! Oih anna andeks." "Okei saad andeks, aga ma mõtlesin mida sa süüa tahad?" "Midagi." "Kallike sa pole eile terve päev otsa söönud, kuidas sa elad nii." Novot lihtsalt nii elangi, kehitasin õlgu. Mams läks korra ära ja ragasi tuli koos taldrikuga kus oli pannkook peal, ta lõikas seal ühe tüki ja võttis selle kahvli otsa, suunas selle mu suu juurde:"Suu lahti, lennuk tuleb." Appikene mul tuli lapsepõlv meelde. Naeratasin ja keerasin pea ära. Kristel tuleb astub varbale,ai kurat valus:"Aiiiaaaa, fhrjsskcjfj, mmmm mm mmm." Tahtsin öelda aiia valus oli emme, aga ta juba topis mulle kafli suhu, kui välja võttis siis närisin ja neelasin alla:"Tra Kristel noh, sa mingi loh oled või." Ems pani taldriku ära ja tuli kallistama:"Jeeee pojaaa sa sõid, ära aind õe peale väga pahane ole, see oli minu plaan, lõuga minu peale." "Mida värki hahaha." Ta tegi mulle põsele musi ja läks papsiga rääkima. Kuulsin vist Aivari nime, oot mida vittu. "Ems, mis Aivar." Ems vaatas mind nagu mingit imelikku inimest:"Ah? Me isegi midagi ei rääkinud, ma aind ütlesin isale, et ma sain töö, seal kus Aivar oli enne auto juht." "Aa siis ma ikka kuulsin õigesti, jumal ma juba mõtlesin, et ma peast soe haha." Paps sekkus:"Ei kusjuures kui sa oleksidki isegi valesti kuulnud siis see oleks täiesti normaalne, sest sa oled nii palju läbi läbi elanud, sellise lühikese aja jooksul, ära muretse kõik on okei, keegi pole rumal." Noogutasin ja vaatasin niisama enda ette maha, Mirtel tuli mu juurde:"Korras kõik." "Ah?" "Jumal venna kuna sa viimati kõ.." Paps:"Mirtel, ta ei saagi praegu siin naeratada ja ringi hüppata, tal on väga raske praegu, kui sa oskadki ainult oma venda mõnitada, siis mine palun oma tuppa ja istu seal narukest aega ja mõtle, on selge?" Mirtel oli vait, paps küsis naruke rangemal häälel:"Kas on selge?" "Jah." Pomises Mirtel ja läks oma tuppa. Ma istusin Kristeliga niisama diivanil ja rääkisime koolielust, mul tuli hea idee:"Ou mul tuli mõte, ma tulen homme külla teile kooli, sobib?" "Ou davaj, jummala äge, hahah jeeeee, isssii venna tuleb homme minu kooli, jeee." Isa tuli meie juurde:"Vahva ju, kui külastad, ma siis kirjutan sulle sinna õpetajale ka, aga ooot las ma mõtlen kuidas seda saab kirjutada. Kas ma panen kodused põhjused, eiei mhhh, ah ma panen muud või midagi mis seal on ja Kristo kui sul sõimatakse koolis nägu täis siis helistad mulle ja las karjuvad minu peale mul niikuinii raudsed närvid:)." "Ok, tänks paps:)." "Aga palun, vahva ju kui saab nii käia ja olla:D." "Mhmh." Ütlesime Kristeliga samal ajal. Kristel:"Ou ütleme Mirtelile ka ve?" "No kui tahad siis ütle?" "Oo davaj lähme." Ja võttis minu käest kinni ja vedas Mirteli tuppa, läksime sisse ja Mirtel vaatab meie poole:"Mida?" "Ou venna tuleb homme meie kooli külla." "Oooo ägeee, ou venna viska patsu." "No ok." Viskasin ja ta hakkas ringi hüplema:"Oujee oujee tsikibumm bum venna tuleb homme minu kooli je je, te haledad nuubid saate kui paukuma hakkate." Naersin täiega koos Kristeliga, mul pole vist kunagi nii lõbus olnud oma õdedega.
Kui maha rahunesime siis Kristel läks elutuppa telekat vaatama ja Mirtel ütleb:"Venna võta kukile ja vii mind teleka ette." Hakkasin kõndima ja Mirtel patsutab mu pead:"Nõ hobu nõ, hahaha." "Ahah norm vend oled." "Sorry ma olen naine sa vana puupea." "Anna andeks naine aga ma pole puupea." No vabandust siis Mittepuupea hahahahaha." Naersin ise ka, lasin siis Mirteli diivanile ja ise potsatasin ka diivnile:"Aiia sa kuradi lehm vaata kus sa oma paksu persega istud otse mu käe peale." Vingus Kristel, mina:"No anna andeks lilleõiekene, ega ma nüüd nii paks ka pole, aa muideks mäletad papsi sõnu, et lehm on tark loom ja ei tohi inimesele öelda nii, aiai häbi sul olgu saba sul tulgu." "No kurat sorry sa lihtsalt oled paks." "No anna andeks noh ma lihtsalt potsatasin diivanile, ega ma tagumiku alla ka ei näe ju, mul silmi seal pole ju." "No siis vaata sa kanaaju." "Ah kust otsast ma see veel olen." "No kurat vaatanud siis kus sa istud noh." "Issand kas te saate vait jääda ma taha oma saadet vaatada." Segas Mirtel vahele. "Ha hah ah hah !" Kristel "naeris kõva häälega, Mirtel tuli püsti ja otse Kristelile ette:"Kui sa kohe oma suumulku kinni ei pane siis ma ise löön selle kinni, sa vana tolvan." Kuna ma naiste katši ei taha näha ja isa 100a moraali kuulata siis katkestasin neid, tulin nende kahevahele:"Eu rahu, maiviitsi teie taplemist siin vaadata ja kuidas pärast kiirabi kedagi ära viib, davsj Mirtel istu diivanile ja hoiame lihtsalt suud kinni." Isa tuleb kuskilt nurga tagant välja:"Mis asja kellele kiirabi on vaja." "Ää khm parandan, oleks olnud vaja kui ma neid kahte tibinaid siin ei oleks maha rahustanud." "Ahsoo." Vastas paps mulle ja läks edasi. Meie istusime niismaa diivanil vaikuses ja vaatasime telekat.
YOU ARE READING
Ma tean, ma ei suuda.
Teen FictionTere, ma olen Kristo, 16-aastane. Iseloomult olen selline kartlik ja vaikne, no juhul kui joon, siis olen julge. Mul on ka ema ja isa nad on ranged, 2 tüütud õde on ka, okei Mirtel(11) ta on tüütu, aga naljakas, natuke suurem õde Kristel on tüütu ja...