UNES
Hakkasin Eleanorat lahti riietama ja tema mind ka, suudlesime ja tegime... Aga ilma häälitsusteta, sest no pole vaja teada saada kellelgi mis siin toimub.
Ärkasin ehmatusega üles, vaatan teki alla, ou shit, kõik on märg. Ookei, kuidas ma vanematele seletan, ee tead emme ma pissisin voodisee, ss mõtleb küll, et ee vabandust khm ei ole minu laps. Pljaa, oke mis teha mis teha,ca poh ma ütlen, et tahan voodi pesu vahetada. Oot kuna ma viimati vahetasingi. Täna on eee pühapäev? Jaah, eii? Kus mu telo on vapsjee? Aa siin öökapi peal. Vaatasin aa jaa pühapäev täna, oot nii. Lugesin sõrmedel kuupäevi, nii 15, 14, 13, 12.. Ah jaa, 2 nadalat tagasi vahetasin, nojah, oleks kah aeg.
Võtsin voodipesu ära ja viisin pessu, küsisin emalt uut, ta andis ja kui ma selle ära panin siis helises mu telo, Eleanora. Vaatan mh kuraat Raul. Oke võtame siis vasru, mis seal ikka.
"Jaa hallo mis vaja?"
"Ou välja viitsid?"
"Ee hea küsimus, ikka viitsin, aga mul läheb veits aega, sest ma alles ärkasin."
"Mida vittu mees, kella oled näind?" Oi plja ei ole
"Ei, aga mis see on?"
"Mis ajast sa tuled, sa ei tea mis asi on kell?" Jopta, ega ma nii taun ka pole
"Da plja ma tean mis asi see on, aga сколько время noh."
"A oi minu paha, see on 13:35." Oihh heheh
"Oke ma teen быстро."
Lōpetasin kõne ja läksin kööki, vaatasin, et ema istub elutoas diivanil, laksin teda kallistama:"Hommik." "No hommik, kuidas magasid?" "Hästi, a mis süüa on?" Läksime kööki, ema:"No vaata pannukaid(pannkooke), suppi on ja kohvi tee ja vōisaiu, no helbeid on ka kui soovi on :)." Võtsin pannkooke ja tegin kohvi kõrvale, saia tegemisega ma ei viitsinud jamada, kui söödud siis pesin nõud ja küsisin emalt:"Ou emme kas ma välja võin?" Ema:"No ikka aga ole siis mõistlikul ajal kodus, sest homme on vaja kooli minna." Ah plja see ka jah.
Panin jalanõud jalga, päikseprillid ette, et silmad ei hakkaks valutama, no mäletate see deemoni asi. Võtsin ratta ja hakkasin linna liikuma. Jalkaplatsil nägin rauli, rääkis seal teistega, hõikasin eemalt:"Jou!" Raul vaatas mu poole ja naeratas, Tanel tuli surus kätt, teised pädarikud lihtsalt natuke ajasid mingit paska ja läksid minema. Kui te mõtlete miks ma Sandriga ei suhtle, siis tüüp pani solve, et ma olin teistega rohkem kui temaga.
Mängisime veits jalkat, kuna Raul pidi koju sõitma, saadsime ta bussi peale, ja läksime Taneliga edasi, rääkisime lihtsalt niisama, kuni temagi pidi koju minema, okei saadsin siis teda ka ära ja väntasin ise ka koju ära, poole tee peal nägin enda hulluarsti koos mingi poisiga, see poiss oli väga tema moodi, niiet ma oletasin, et see ta mingi sugulane vms. Psühholoog:"Oi tsau kermo, aa see ongi see minu tüütu vend Marcus :D." See vend, vaatas mu psüholoogi poole:"Eeeee Martinus, see oli solvav." Ja hakkas mängult nutma, Mu psüholoog kallistas teda:"Ossa vaesekena, anna andeks, ma ei tahtnud sind nutma ajada, aga natuke mõnitada küll hahahah." Ta vend vaatas mind:"Ja veel psühholoog." Näitas oma vennale. Ma itsitasin ja psühholoog pani käe südamele:"Oehh sa riivasid mu isiksust, ma olen ametilt psühholoog aga ma olen ikkagi inimene, aitäh su mõistva suhtumise eest hehehe." Vend:"Ee sorry, ma ei tahtud solvata." Psüholoog hakkab naerma:"You gotta pranked pro." Vend:"Aii, Tinusss." Ma ütlesin head aega ja liikusin edasi, vaatasin korra seljataha ja nägin kuidas Marcus paneb käe oma venna õlale, oehh oleks mul ka selline äge vend aga ei kurat, mul kaks klounist õde.
Kodus panin ratta omale kohale ja võtsin jalanõud jalast. Hõikan üle maja:"Jou ma olen kodus!!" Õed tulevad ja kallistavad:"Venna musiii." Isa tuleb ka emaga, ema:" No kuidas väljas läks?" "Hästi." Paremini kui siin praegu. Ema silitas mu õlga:"Süüa ei taha?" "A mis süüa on?" Isa:"Minu tehtud suppi, mine proovi, ma loodan,et tuli ikka normaalne heheh." Tõstsin siis suppi, ja võtsin ühe apmsu, hea ju:"Hea ju." Isa:"No siis on hästi hehehe." Sõin edasi ja vanemad läksid telekat vaatama,ctibikesed kuskil kepslesid ringi, ei tea ei koti ka. Kui söödud siis tänasin isa ja viisin taldriku kööki, ema seal juba midagi toimetas, niiet jätsin taldriku talle. Kui tal kõik oli tehtud siis ta pesi hambad ja läks magama, sest tal on homme tööpäev lastekodus. Ta soovis kõigile head ööd ja läks magama. Läksin ka ära oma tuppa, sest midagi targemat polnud teha. Olin niisama telos ja mõtlesin kellest ikka muust kui Eleanorist. Huvitav miks teda 2päeva pole linnas olnud? Äkki ta on haige? Võib küll olla, sest tsl oli hääl kuidagi imelik kui ma teda nägin.
ELEANORA UDUMÄGI
Ma olen juba kaks päeva vanematega reisil, välismaal. Kuul pähe, aind sõimavad ja õiendavad, nah nad siis mind üldse kaasa võtsid kui ma neile ette jään koguaeg. Tra jooksen metsa, kärban maha kuhugi. Tunnen kuidas pisar boolab mööda põske, enesetapu mõtted on peas. Kirjutasin Karole, sest ta oskab mu tuju heaks teha.
"Dra need vanemad nahhui, lougavad koguaeg. Putsi ma jooksen metsa kuhugi, suren nalga ja las mingi loomad soovad ka mind ara tukkideks."
"Mh ei ole vaja, hahah pogene siia;)." Hea mote, aga liiga pikk maa
"Oo dvj hahaha."
Rääkisime veel niisama, kuni ema kutsub mind sööma, saadan ta minema ja ütlen, et ma ei taha süüa. Tra tõmmaku nah, aind lõuata oskavadki. Jälle mul pisarad voolavad, vaatan netti ja Kristo sees, huvitav mida ta teeb praegu ja mida ta mõtleb. Nah ta ignob mind, mida ma teinud olen, kui ei taha minuga suhelda siis öelgugi nii, ega ma ju ka ei tea. Nüüd nutsin juba täiega. Tra mind pole vaja siia, nahhhui mitte keegi ei taha mind, tra tapan ära end, ongi kõigil lihtsam. Nutan magama end.
UNES
Kõnnin linnas, kuni tunnen, et keegi võttab mu selja tagant kinni. Hakkan kisama. Mulle pannakse käsi suu ette:"tšhh, ära karju," sosistatse mulle kõrva, see on nii tuttav hääl, see hääl rahustas mu maha. Olin vaikselt kuniks tundmatu mu sülle võttis, mida ta teeb:"Ou mis teed?" Tundmatu:"Tasa!" Ta hakkas kuskile jookma, maha jäetud majas pani ta mu maha:"Lähme sisse." Omgg see hääl, no ma tean seda inimest. Majas võttis ta oma maski ära ja see oli Kristo, mida vittu? "Kristo, mis toimub?" Olin hirmul ja värisesin, pisarad hakkasid voolama. Ta võttis mu enda kallistusse:"Ära karda, ma kaitsen sind."
Ärkasin ja mul pisarad voolasid. Mida see pidi tähendama? Oke mida iganes, vaatasin kella ja see näitas 00:27 mida vittu, ma magasin kaks tundi, ee okei. Käisin pesin hambad ära ja wcs, vahetasin riided ja läksin voodisse. Natuke passisin telos, kuni jäin magama.
YOU ARE READING
Ma tean, ma ei suuda.
Teen FictionTere, ma olen Kristo, 16-aastane. Iseloomult olen selline kartlik ja vaikne, no juhul kui joon, siis olen julge. Mul on ka ema ja isa nad on ranged, 2 tüütud õde on ka, okei Mirtel(11) ta on tüütu, aga naljakas, natuke suurem õde Kristel on tüütu ja...