LEONDRE DEVIN
Sõin õhtust ja siis mul tuli meelde, et homme ju esmaspäev, ahjaa mul vaja ju õpikud ära viia. Nägin, et kasvataja oli mul lähedal ja küsisin:"Ee, kas te saaksite mind homme äratada, et ma saaks õpikuid viia ära viidud?" Kasvataja:"No ikka saab aga mis kellani sul muidu see koolieaamatukogu lahti on, tead sa?" Kehitasin õlgu, kasvataja mõtles natuke ja siis ütles:"Oota ma saan ju su stuudiumist vaadata, või kuskilt." "See peaks olema kooli lehel." Kasvataja vaataski ja seal oli kirjas, et see kella 12-ni lahti:"Aa aga siis las Egne homme äratab sind kümne paiku kui tahad?" Oot homme ju Sandyl matejärel eksam, ta kukkus ju läbi, õnneks ma sain kolme:"Aa aga mis kell see Sandy läheb?" "Nooo... Kell kümme hakkab tal see kõik pihta, ma arvan, et 8:15 äratan teda ja siis ta sööb ja on natuke ja hakkab liikuma." "Aa huuh, siis ma ei pea temaga koos minema." Kasvataja naeris.
Jägmine päev, kooli käidud ja õpikud viidud, tulin "koju" ja sõin. Peale sööki läksin oma tuppa, Nojah Nikita vana karu magab hambad laiali, järsku kuulen mingit rõvedat häält ja ütlen:"Aaa yuck Nikita ära krigista oma hammastega plz." Midagi ta sonis vastu ja keeras külge, huuh vähemalt jäi vait.
EGNE MEGAN
Läksin kella 9-ks tööle ja rääkisin natuke eelmise kasvatajaga, kui ta läks koju siis vaatasin niisama telkut. Kelll 10 äratasin Leondre üles, et ta saaks kooli raamatuid viima minna.
Kui Leondre oli tagasi siis sõi natuke ja läks oma tuppa. Natukese ajapärast on uksekell, läksin vaatasin ja seal oli üks suur poiss blondi peaga, no minust natuke lühem ja veel mingi väike gangster. Suurem gangster:"Ou kas Randelit ja Leondret on kodus?" "Jaaa, Leondre on omas toas ja Randel on hoovil?" Hakkasin mõtlema kas ikka on, enda ohutuse mõttes läksin vaatasin hoovile:"Raaandeeel, su sõbrad tahavad sind!" Läksin korra nende gangsterite juurde ja ütlesin:"Ma kutsun kohe Leondre ka." Koputasin poisi uksele ja tegin selle lahti, Leondre võttis klapid peast ja vaatas mulle otsa, ütlesin:"Su sõbrad otsivad sind ukse juures :)." "Aa okei." Ta ajas end püsti ja läks ukse juurde, natukese ajapärast nad küsivadm et kauaks nad välja võivad ja pla pla, mõtlen, et kuna homme kooli pole ja on vaheaeg siis minugi pärast olgu:"Ma arvan, et Randel sa oled väike, et ole kuskil 10 tagasi või nii, aga Leondre, sa saad juba kuskil pool 11 tagasi olla. Aga ärge siis hilinege ja olge korralikud onju." Nad sonisisd mulle midagi mhmhm taolist ja läksid, ah olgu vahetpole. Andsin Sandyle ta telo, kuna ta on selle välja teeninud punktidega, sinult tal on nii, ma ei saanud aru miks. Ütlevad küll, et kõik on võrdsed ja mida iganes aga ühele lapsele on erand telo suhtes, no okei mida iganes ma parem ei ütle midagi, las ta siis nii olla kui nii on.
Kui tuli koju Taniel ja Sandy hakkas temaga norima, siis hakkasid nad kaklema ja ma läksin vahele:"Ou kuulge! Palun lõpetage, pole vaja kakelda tegelt ka." Sandy tahtis virutada Tanielile paugu, aga ma tulin ette, aiii raisk sain ise paugu vastu tatti. Hoidsin käega oma näost kinni ja kannatasin. Taniel oli šhokis:"Issand Egne, kas kõik on ikka korras." Ma ei tahtnud kellelegi halvasti hakkata ütlema, või veel midagi, aga ütlesin:"Minge oma tuppa mõlemad ja kohe. Pole rohkem vaja tõmmelda okei?" Ja nad läksid. Aiii kurat nägu valutab. Mõtlesin, et helistan oma mehele.
NATHAN MEGAN
Andsin just paberid üle ja soovisin:" Kena päeva jätku!" "Aitäh teilegi!:)." Kuulsin, et mu telefon heliseb, vaatasin "Kallis" okei võtsin vastu:"Jaa kallis." "Tsau, saad siia tulla palun." Õnneks oli mu tööpäev läbi ka, niiet muret polnud. Saadsin lastele sõnumid, et nad ise koju läheksid, et ma lähen ema tööjuurde. Kui sõnum saadetud, siis hakkasin sõitma naise tööjuurde.
Lasin kella, vastu tuleb mingi poiss:"Teree!" Teretan vastu ja astusin sisse:"Kus Egne on?" Poiss mõtles väheke ja vastas:"Mmiiinu teada peaks ta olema, ee kasvat...." Egne tuli:"Aa tsau kallis:D." Vaatasin, tal oli nägu sinine, mis hunja:"Kallis, :O. Mmmm mmmis s sss ssu näoggga juhtttus?" Poiss:"Ta sai lõuksi mu õelt. Põhimõtteliselt, kui teie naine ei topiks oma nina teistesse asjadesse, siis tal ei juhtuks nii, aga jah ta sai paugu mu õelt, mis oli tegelikult mõeldud mulle." Tra kes see jobanõi on, et tuleb mu naist siin alandama:"Kallis kas sa tahad ma viib su koju?" Ta noogutas:"Aa aga keegi peab siis siia tulema." Mina:"Ah ära põe, ma tulen ise tagasi." Ta vaatas mind nagu lollikest:"Eee okei?" Mina:Mh ära pabista ;)." Ta naeratas ja ma läksin rühma korra:"Nii ma viin Egne koju ja ise tulen tagasi ja jään siia,colete korralikult ja keegi kuhugi ei lähe, on selge?" Küsisin karmil toonil, kõik olid nõus. No väga hea, vähe,alt neil ei tule minuga tegemist :). Viisin naise koju ja läksin tagasi. Vaatasin, et maja oli õnneks õigetpidi, oo hea. Läksin sisse:"Nu ma olen tagasi!" See sama tont kes tuli mulle uksele vastu tahtis välja, küsisin:"Mis kellaks koju?" Ta mõtles natuke:"Hmmmm oleneb kui ma üldse tulen." Vastasin konkreetselt ja kurjalt:"Jah sa tuled, pool 12 hiljemalt, kui kohal ei ole, siis sul on pizda! Selge?!" Noogutas ja tõmbas minema, vot tubli poja. Asssaaa kurrat, mida süüa teha. Vaatasin külmikusse, a pff siin jätkub, niiet kokkamisega probleeme pole, okei.
Õhtu poole tuli mingi tüdruk mingi poisiga, see tüdruk:"Egnee!" Läksin uksele:"Mina olen praegu nüüd siin, sest Egne pidi koju minema, aga mis on?" Tüdruk näitas poisile, vaatasin poisile otsa, ta vaatas ka mind, oehh okei alustame siis ise vestlusega:"Mis mure?" "Ammm kas ma helistada tohin?" Mingi vaene oled, et telo pole või? "Kus su telefon on?" "Aa koju jäi heheh." Tra vend kas sa oled midagi tarvitanud või mida sa irvad mulle koguaeg näkku, kuradi blond pederast:"No tule helista, aga teed kähku!" "Okei :D." Helistas ja ütles:Aa mul ema ütles, et ta ei viitsi siiani sõita ja ma pean statoilini kõndima" Mina:"Ee okei? Hakka astuma siis." Ja ta läks, huuh tore. Iu ta sokid haisevad khm iu. Tegin aknad lahti. Putsi mittu aastat sa samu sokke kannad inimene, no joppusejooru, ma võin aasta aega samu soke kanda, mul ka vist sellist haisu ei tule. Aga khm sorry ma ikkka vahetan igapäev. Fuh rõve inimene.
KRISTO MEGAN
Olin sõpradega ja mu telo helises, vaatasin mingi number, a poh ma võtan vastu, võtsingi:"Jaa."
"Miks sa ignod?" Dafuk
"Ah?"
"Ah ah jah, miks sa ignod?" Mv kes see on?
"Kes oled üldse?" Vaikus
"Tra kes sa munn oled ah?"
"Elenora on ta pljät." Oi rsk see oli vist karo. Külma judin jooksis üle selja.
"Mis tahab?
"Ta tahab teada, et miks sa teda ignod?" Kuraat mis ma vastan, a poh ma lollitan veits
"A ma unustasin kuidas kirjutada."
Kuri hääl:"Ära valeta bljät, raisk räägi, tsjo problema?"
"Я не умею писать наххуй."
Üleolev kuri hääl:"ой, да ладно. А куда идёш?" Asukohta ma sulle küll lipakas ei ütle.
"Я бухать по иду, давай пока!"
"Ime lahti." Kõne lõpp, see viimane oli kll Eleanora, mg miks ta nii tige on?
Laenasin sõbralt tõuksi ja rallitasin sellega mingi hetk kuule:"Näe see kuradi Megan on seal!" Oi tra, a poh ta nvn siia ei tule. Kuulen enda kõrvalt ja tunnen kuidas keegi kõtab minust kinni:"Las su vanemad siis nahhui õpetavad sulle kirjutada, või ma teen sulle ise selgeks selle ah?!" Kuraaat, mul on pizda, eiii Kristo ära aind põnnama löö, sul sõbrad ka siin:"Ah mis sa räägid?" Vaatasin talle otsa, ta vaatas mind väga kurjalt tagasi, ma vannun, et kui mul oleks suurem kusehäda siis ma teeks püksi ausalt. "Nahhui sa hüppad siin ah, väärakas!" Ta raputas mind ja lükkas maha, õnneks mu sõbrad võtsid ta ette ja mõlisesid temaga, oke Kristo põgene, see on ainus võimalus. Aii kurat aju ära hakka siin pidu panema preagu pole õige aeg, no türaa, mida ma vaidlen siin enda ajuga. Võtsin tõuksi ja panin minema. Hiljem rahtsin proovi teha ja lihtsalt mööda sõita, aiii pikali käisin, vaatan Karo seisab mu üleval:"No sitakott, järgmine kord, kui veel mingi hunjaa tuleb, siis ma nahhui peksan sind läbi ja mul on pohhui sinu emat ja isat, las nad käivad perse!" Ja sain jalahoobi kõhtu, aiii türaaa. Tõusin püsti kuidagi ja jooksin sealt ära, oisarad voolasid eiii traaa, pühkisin need ära. Eiii Kristo võta kokku end, sa ei hakka omerigi siin pillima, õõh kõht valutab aiiii. Vaatan kätt, no türa kõik on lõhki.
Kodu ees vaatan veel oma kätt ja see on paranenud? Dafuk, kas deemonitel nii käibki? Oke huvitav aga kõht valutas mul ikkagi. Tegin ukse lahti ja jooksin wcsse ja oksendasin, ma ei oksendand mitte okset vaid verd, aaa vittu iuuu. Lasin selle kõik potist alla ja loputasin suu ära. Ema jookseb mu juurde:"Pojaa, mis lahti, mis juhtus?" Vaatan ta nägu, mida vittu ta nägu on sinine:"Ema, mis su näoga on?" Ta lõi käega:"Ah ära sellepärast muretse, mis sul juhtus?" Eemmm mida ma ütlen? Sain lõuksi? Eiii:"Emmmm ma ei tea, mul oli lihtalt natuke paha, aga nüüd on hea, ilmselt päikse piste :). Aga mis sinuga on?" "No tööl sain kolaka, sain aru, et teiste tülide vahele ei ole vaja minna." Mida vittu, kes mu ema lõi:"Aga kes lõi sind? Oot kes praegu seal on lastega?" Ema naeratas ja kallistas mind:"No Sandy kogemata ja ära muretse isa on seal praegu." "Aa okei." Ta lasi lahti ja vaatas mind:"Süüa tahad kallis?" "Jaa:D." Ja sõime. Hiljem läks ta magama ja ma küsisin:"Kas ma võin täna sinu juures magada?" "Ikka :D." Kui õed jõudsid koju siis kupatasin nad omadesse tubadesse ja läksin ema juurde magama.
YOU ARE READING
Ma tean, ma ei suuda.
Teen FictionTere, ma olen Kristo, 16-aastane. Iseloomult olen selline kartlik ja vaikne, no juhul kui joon, siis olen julge. Mul on ka ema ja isa nad on ranged, 2 tüütud õde on ka, okei Mirtel(11) ta on tüütu, aga naljakas, natuke suurem õde Kristel on tüütu ja...