1.Peatükk

28 0 0
                                    

Täna on laupäev ja õnneks ma ei pea kooli minema, oh jess. Ma õpin kutsekas IT-spetsialistina. Läksin sinna kuna isa soovitas. 

Ma magasin seni kuni tuli mu väike õde Mirtel:" Veennaaaaa aja püsti ennast kell on üks, ema ja isa läksid tööle ja Kristel läks linna."

Mina:"Nu pljä anna magada kuradi tatt. Mis see minu asi on kus kes on." Mirtel:"No mams ütles, et tuba peab koristatud olema öhtuks kui tagasi tuleb." Jaaaa ma tean mu ema teeb iga laupäev suurpuhastus päeva, nu krt ainuke  aba päev pöhimötteliselt ja sa röövid ära selle, tänks ems. Ma vastasin õele:"No ok kasi siis oma tuba koristama, mida sa siin töllerdad mul ees veel." Huuh läks minema seegi hea, krrr ookei mu kõht nõuab süüa. Mina lõugan üle maja:"Vanaemaaaa, mis süüüaaaa oooon?!" Vanaema tuleb wc-st välja:"Oi pojake sa ka üleval, süüa on krõbinad ja jogurt." Mina:"Piima pole v?" Vanaema noogutas ehk siis on küll.Okei kui söödud sai, läksin oma tuppa ja passisin telos, natukese aja pärast oli koputus uksele, mina:"No mida vaja nuuuh, tra Mirtel tõmba nahhui!" "Pojake see olen mina, vanaema." Oih kurat nüüd on küll häbi, mina:"Oi, anna andeks vanaema, sa void sisse tulla." Siis ta tuligi:"Pojake miks sa mul telefonis istud, tuba peab koritama, tahad ma aitan?" Mõtlesin, et kuna üksi ma küll seda ei viitsi teha siis las aitab. Kui koristatus siis passisin edasi telos. Siis oli koputus uksele. No püha jumal andke rahus elada:"Noooh, kes nüüd?" "Venna, see olin mina." Oehh ega temast kerge pole lahti saada:"No davaj kobi sisse siis, aga oled vait, ma ei viitsi su loba kuulata." "Mhmh". 

Natuke hiljem hakkas ta oma pärimistega:" Ou venna, mis sa seal telos teed, pornot vahid ve hahahahahah." " Tra ma ytlesin sulle enne midagi vist, putsi ma ei vahi pornot, ega kõik sinusugused pole." "Issake ma tegin nalja ju kõigest." "No tra sitt nali oli proovi uuesti." " Eemmm okei, mis sa seal telos teed, pornot vaatad ve hahahahahahahha." "Putsi käi nahhui mu toaaast, kuradi tattikas!!!!!" Oi ta ajas mu praegu nii närvi. See seal naerab, votsin ta sülle ja viisin ukse taha, tõmbasin ukse kinni ja tegi ikkagi selle lahti:"Venna vaatab pornoot, veennnaaa vaataab poornoot hahahaha." Oi pljä, ma tahaks talle virutada aga ma saan siis isalt mööda perset. Mina:"Tra kui sa siit nah ei tomba siis ma ise viin su siit minema!" "Kui sa mu kättegi saad." Natukese ajapärast tuli vanaema:"Lapsed ma käin poes ära, tahate midagi?" Me mirteliga ütlesime samal ajal:"Krabipulki." Need on meie lemmikud. 

Kui vanaema juba läks poodi siis ma pakkusin välja:"Ou mirtel, davaj sõõme padjakesi." (Need on ühed meie lemmikud krõbinad). Tema oli kohe nõus. 

Kui vanaema tagasi jõudis siis meie istusime diivanil, vaatasime filme ja sõime krõbinaid. Vanaema hõikas esikust:"Lapsed ma olen tagasi!" Me jooksime Mirteliga talle vastu, ta oli ostnud söögi jaoks asju ja 2 pakki krabipulki, mina võtsin ühepaki ja jooksin minema, arvasin et üks pakk jääb õhtuks, aga kurat sitasti arvasin, koheselt tuli Mirtel "oma" pakiga. Ma targutasin:"Üks jääb õhtuks." Siis ta viis ära selle ja sõime sellest mis minul oli käes. 

Kui söödud siis ajasin Mirteli minema ja olin niisama. Ma vist ennem ei maininud, et mul on tüdruk Kerli ta on praegu 15. Ex oli mul ka, ta nimi on Elenora, ta põhimõtteliselt igapäev kirjutab oma mõttetusi mulle, ja veel ta sõbranna Karolina, no tema perekonda ma kardan kuna mu isa ütleb, et nad on pätipere, ehk nad on teinud palju rikkumisi vms, Karolina käib praegu 9.klassis, ma ei saa aru kuidas mu ex teda ei karda. Selle inimese pärast ma jätaingi Elenora maha, ta ise küll seda ei tea, kuna ma pole talle öelnud ega ei ütle, sest ma kardan. Ma tean, et ma olen Elenorile öelnud, et ma pole arg, vaid ta ise on. No ta on ka, sest minuga ta räägib vaikselt, aga ikkagi üks asi nii segab, nimelt see Karolina kirjutas ja ütles, et tema ees käitub küll Elenora julgemini kui Karolina ise. Ma ei taha küll uskuda aga ma ei tea. See Karolina isegi tahtis, et ma komtrolliksin, et kas Elenora käib suitsul, kui jah siis ma kirjutaks seda talle, ma ytlesin talle, et see tema elu ja ma pole lapsehoidja. Õnneks jättis rahule ja ma loodan, et ta oma pere nüüd mulle kallale ei ajanud, et ma talle ei ütlesin. 

Ma tean, ma ei suuda.Where stories live. Discover now