NATHAN MEGAN
Ärkasin ja tundsin, et midagi on valesti. Äkki sellepärast, et ma lõugasin täna pojal korralikult näo täis. Appikene, no ma oleks võinud siis vaiksemalt võtta, issand mis ma küll tegin, tal oli kohtumine Karolina poolt, selle hullu pätiplika, ja mina lõugan tal nägu täis, no väga 5+ isa, perfecto. Issand ma vihkan end. Ma pean talt vabandust paluma ega enne ei saa rahulikult vist magada. Tõusin istukile ja käis liikumine mu kõrval:"Kallis kus lähed." "Maga rahulikult ma lähen korra Kristo juurde." "Okei." Siis ajasin püsti end ja kõndisin poja tuppa, kui sisse läksin kuulsin nuuksumist, appi mis ma tegin. Ta nutab praegu minu pärast issand ma vihkan end. Liikusin ta voodi poole:"Kristo." Ütlesin sosinal ta nime, ta vist ehmatas kuna ta pööras järsu liigutusega end minu poole, pühkis pisarad ära ja luristas korra nina:"Mis vaja, midagi jäi ütlemata?" Ütles ta külmal toonil, andsin mõttas endale siukse litaka, kurat ma tahaks päris elus anda aga ei saa kurat poeg hakkab mõtlema, et ma mingi taun:"Noh kaua veel ootan?" Küsis ta. "Ei lihtsalt, ma tahtsin vabandada selle eest mida ma sulle päeval ütlesin, ma tean, ma reageerisin üle. Ma oleks pidanud sind just kaitsma. Ma tean, et sa oled vihane mu peale, palun anna andeks, ma annan su asjad ka sulle tagasi." Tundsin kuidas pisar mööda mu põske alla veeres, sest mul oli halb, et ta nuttis minu pärast, ajasin käed laiali, et ta tuleks mu kallistusse ja ta tuli:"Paps ma annan andeks." Mul südamel läks kergemaks aga ikkagi üks asi mind piinas:"Sa oled muidu väga pahane mu peale?" "Noooo ütleme nii, et veits jah, aga kuna sa ise tulid vabandama siis on kõik okei:)." Lasin temast lahti ja naeratasin:"Aitäh poeg, et sa mõistad." Ta naeratas. Tegin talle veel ühe kalli ja soovisin head ööd, läksin oma tuppa tagasi rõõmsa näoga, viskasin pikali ja jäin magama.
KRISTO MEGAN
"Kristo." Wtf mis toimub, pöörasin kähku ümber end ja vaatan isa seisab, pühkisin kähku pisarad ja luristasin korra nina, sest tundsin, et tatti voolab, kuna tema tuli siia minu rahu rikkuma siis ei viitsinud ma oodata ja hakkasin pärima, kuna ma olen ta peale vihane, no solvunud ka natuke siis üritasin jätta nõmeda mulje:"Mis vaja, midagi jäi ütlemata?" Ootasin ta vastus juba tükk aega, kuna ta vaikis ja ma tahtsin teada miks ta siia tuli siis küsisin ülbel ja pohhistlikult:"Noh kaua veel ootan?" "Ei lihtsalt, ma tahtsin vabandada selle eest mida ma sulle päeval ütlesin, ma tean, ma reageerisin üle. Ma oleks pidanud sind just kaitsma. Ma tean, et sa oled vihane mu peale, palun anna andeks, ma annan su asjad ka sulle tagasi." Oo suu said lahti ve, ehk siis sa kõigepealt lõugad ja hiljem tuled vabandama ahah, tore, et sa ise kah said aru, et sa üle reageerisid, vihane olen ma loomulikult, et sa nuhid minu asjades ja hiljem, et mind aidata pasast välja, sa lõugad mu näo täis, no tore, et sa mu asjad annad tagasi vähemalt. Nägin kuidas talt pisar voolas, okei ta vist mõtles seda kõike tõsisielt, mul hakkasid ise ka pisarad voolama, ta ajas käed laiali, kuna mul oli halb oma isa näha sellises olekus, ja ta tõesti sai aru oma veast siia annan andeks, pidin selle välja ütlema:"Paps ma annan sulle andeks." Tundsin, et tal hakkas kergem. Natukese ajapärast küsis ta:"Sa oled muidu väga pahane mu peale?" Ooen küll aga kui sa vabandasid ja said aru oma sitast siis mitte nii väga:" Noooo ütleme nii, et veits jah, aga kuna sa ise tulid vabandama siis on kõik okei." Maeratasin lõpus. Ta lasi minust lahti ja naeratas:"Aitäh poeg, et sa mõistad." Naeratasin talle, ta tegi mulle veel kalli ja soovis head ööd, soovisin vastu ja ta läks ära. Viskasin pikali ja mõtlesin kõigele mis toimund oli. Seegi hea, et ta sai aru oma käitumisest. Jäin magama.
UNES
Suudlesin Elenoraga, see oli nii mõnus, ja kui lõpetasime, siis Kerli seisis ta kõrval:"Te olete nii nunnud koos." Ta tänas ja me isrusime edasi diivanil, natukese ajapärast pidi Kerli lahkuma. Kuna ma pole eriti viimasel ajal Elenorast välja teind siis vabandasin:"Kuule sorry, et ma sind ignosin, lihtsalt Kerli loeb mu sõnumeid." "Aga kui te enam suhtes pole siis miks see teda peaks huvitama?" "No kui me olime suhtes, aga ma jätsin ta maha, niiet ma saan olla koos sinuga." Ja suudlesin teda.
ELENORA UDUMÄGI
UNES
Kõndisin tundi, kuigi tunnini oli veel 5min aega aga noh mis teha, see ju olen mina. Kuulsin seljatagant enda nime hõikamist, no mida vaja nuuh, okei pöörasin ümber ja Kristo klassivend Marcus jookseb minu juurde:"Ou näe võta." Ja andis mulle kondoomi, ee okei ma ei tea mida teha, hoidsin seda enda käes ja küsisin:"Ee mida ma sellega peale hakkan?" Ta kehitas õlgu, okei siis, keerasin ümber ja nägin seljataga enda klassivenda Igorit, kellele ma meeldin, aga tema mulle mitte, sest mulle meeldib Kristo. Pistain selle kondoomi Igorile kampsuni alla ja kõndisin minema, las teeb ise mis tahab, vaatasin korra veel seljataha, miine lolliks, seal oli veel Kristo, pitsi ta nägi juuu, eiii, vittu. Okei jooksin klassi ja mu pinginaaber Marina oli juba seal:"Noh meestes käisid?" Oi vittu eelmises koolis oli sama jama:"Jaa täiega." Ta naeris, oi putsi Igor tuli klassi:"Ou Ele sposibo za kondom." Miinee lolloks kõik vaatasid mind:"Ne pizdi." Ütlesin talle vihasilt ja tampisin klassist välja ja põrkasin kellelegi otsa, vaatasin ja see oli Kristo, no mis saab veel parem olla, Kristo:"No kuhu minek sul tund ei peaks olema? Või lähed valmistad end Igori jaoks ette?" Lükkasin ta minema ja kõndisin koolist minema, läksin bussipeale, õnneks ei pidand kaua ootama, kui bussi aatusin nägin seal Kristo õdesi, jummel mis veel, nad vaatasid minu poole, Mirtel lõugab üle bussi:"Elenora!" Jummel ei see ei ole mina, ei olee, panin käe näo ette, putsi, piinlik, kui tuli minu peatus siis jooksin bussist välja ja jooksin kodu poole.
--------------------
Tere, loodan, et see raamat pakub huvi, kui tahad midagi kirjutada, siis kirjuta julgelt. Ootan ka teie mõtteid.
YOU ARE READING
Ma tean, ma ei suuda.
Novela JuvenilTere, ma olen Kristo, 16-aastane. Iseloomult olen selline kartlik ja vaikne, no juhul kui joon, siis olen julge. Mul on ka ema ja isa nad on ranged, 2 tüütud õde on ka, okei Mirtel(11) ta on tüütu, aga naljakas, natuke suurem õde Kristel on tüütu ja...