LEONDRE DEVIN
Ärkasin kuna Nikita midagi kolistas seal:"Ou Nikita, mis laamendad seal?" Ta vist ei kuulnud mida ma küsisin:"Ah?" "Mis laamendad?" Ta vaatas mind imelikult:"Kuidas?" "No sa siin kolistad." Nikita:"Aa ma otsin oma kammi, ma ei tea kus see litsakari on, võib ma võtan su kammi?" "No võta." Võttis:"Kas sa saad aru, ma nii tahan magada." "Hell no, mine siis, mida sa siis oled üleval?" "Da plja ma pean kooli minna, et õpikuid viia, aa kas sa saad aru, ma pean veel laulma seal"mu isamaa ja õnn ja rõõm" õõ ma suren ära." Hakkasin naerma, ta lihtsalt seletab asju nii naljakalt ja kui ta nende kätega hakkab ka näo ees tõmblema, siis see on nii naljakas. Natukese ajapärast ta läks ja otsustasin ka kargud alla ajada. Läksin sööma, kui söödud siis kirjutasin Tanielile, et ta tuleks välja, tq oli nõus niiet hästi läks, et ma siit minema saan jee.
Tulin natuke varem koju, kuna pidin pessu minema, sest ma ei taha minna kooli homme nii, et haisen nagu siga ja pea tilgub rasvast. Meil homme on koolis lõpupäeva kõnniproov, no et kuidas kõnnida ja kuhu istuda, mida teha ja mida öelda.
KRISTO MEGAN
Vaatan kell üks öösel messi ja Eleanora on mlle kirjutanud:"Nu oppisid kirj?" Ma ignosin, sest ei viitsinud midagi vastata.
Hommikul ärkasin ja söin, peale sööki tahtsin teada, kas ma välja saan. Paps ei lubanud, sest ma tulin täis peaga koju ja nüüd mul 2nädalat koduaersti, no jobanama vrod. Ise ütleb koguaeg, et mida te passite oma nutis ja sittagi ei tee, ja nüüd paneb mind koju kinni. No jah, mis seal ikka, tema ju isa teab mis teeb. Ma ju kõigest mingi tattnina naq ta on öelnud.
--------------------
Srry, et lühike, aga mul polnud mõtteid, ma lihtsalt üritasin midagi kirjutada aga ei tulnud välja. Hiljem vb panen veel ühe osa üles aga ma pole veel kindel.
YOU ARE READING
Ma tean, ma ei suuda.
Teen FictionTere, ma olen Kristo, 16-aastane. Iseloomult olen selline kartlik ja vaikne, no juhul kui joon, siis olen julge. Mul on ka ema ja isa nad on ranged, 2 tüütud õde on ka, okei Mirtel(11) ta on tüütu, aga naljakas, natuke suurem õde Kristel on tüütu ja...