Kolmap.
Ärkasin, sõin, vahetasin riided, pesin hambad ja läksin kooli.
Esimene tund oli mul inglise keel ja Eleanoril Fysa. Läksin tema ukse juurde ja seisin seal, Eleanora tuli, vaatas mind ja kõndis klassi, no okei. Hiljem tuli ta klasivend Igor, viskasime ruska ja rääkisime veits omavahel. Vaatasin korra kella ja kaks minutit oli tunnialguseni, okei Igor läks klassi ja ma ka jooksin klassi, õnneks ma ei hilinenud,csest õps oli kah, kes teab kus. Kui inka läbi oli, läksin tunniplaani vaatama, ooo mate okei pulli saab, kuna mul on lõbus tuju siis mängin veits klouni, ma ei tea miks aga teeme päeva põnevaks. Läksin koassi ja Elenora oli juba seal, isrusin omale kohale ja natukese ajapärast tuli õpetaja:"Nii tere, alustame palun tunniga." Kõik tõusid aga ma istusin, õpetaja vaatas mind:"Noormees, palun tõuse, siruta ennast." Tõusin siis püsti ja "köhisin" Elenora vaatas ja ma vaatasin teda "Istuge palun." Okei potsatasin siis toolile ja vaatasin niisama ringi, õpetaja tuli minu laua juurde:"Asjad kus on?" "Aa need ka jajah kohe." Võtsin inka asjad:"Palun." "Ma tuletan sulle juhuslikult meelde, et sa oled matemaatika tunnis, mitte inglise keele tunnis, palun võta õige aine asjad välja." Ringutasin natuke, siis võtsin asjad ja panin aegluubis need kotti, õpetaja käratab:"Liiguta kurat võtaks!" "Ebatsensuurne sõnavara preili õpetaja." "Märkuse saad, mulle aitab. Kurat pole oma lasteaiaeast väljakasvanud. Nii kloun tule klassiette." "Miks sinna, ma saan siin ka näidentid teha." "Kas sa saad?" "Ah mida ma saan, ma saan kõikke teha." "Siis hoia oma suu kinni ja võta asjad välja ja lõpeta see edvistamine siin." "Vabandust, mul on näident pooleli." "Minu asi ve?" "Jah." "Sa veel mölised või?" "Jah." Mulle aitab, tule kaasa." "A kuhu?" "Kuhu kuhu, kukke suhu!' Terve klass naeris "Vabandust ma ei mahu sinna." "Aitab naljast aja püsti ennast ja lähme direktori juurde, ma lasen su vanemad kooli kutsuda!" Oihh see nüüd küll natuke liiga karm, oi kurat nüüd lõi küll sita lahti. Läksin siis õpsiga kaasa dire kabinetti.
Direktor:"Tere, mis teid siia toob?" "Las noormees ise räägib." Suunas õpetaja käega minu poole. "Amm, ma rääkisin õpetajaga runnajal ja ta tahtis vist teiega kohvi tulla jooma ja kutsus mind seltsi nagu ma aru sain." Tegin tavalise süütukese näo pähe ja kehitasin õlgu. Õpetaja vaatas minu poole:"Mis kohvi jooma, kuidas sa tunnis käitusid, ja veel valetad siin, mida sa õige lubad endale, häbi võiks sul olla!" "Aga mis siis juhtus?" Küsis direktor. Õpetaja seletas talle kõik ära ja selgus, et mu vanematele kirjutatakse, oi fack.
Liikusime tagasi klassi, ma istusin kohale ja võtsin asjad välja ja õpetaja midagi seletas seal tafli ees, aga ma vaatasin Eleanori ja ta vaatas mind.
Õpetaja küsis mind, jälle juba kolmas kord:"Aga miks te seda ei küsi seal." Näitasin Eleanori peale. Eleanor vaatab mind:"Sellel on nimi ka." Okei see oli küll valus "Ee miks te ei küsi Eleanori?" Õpetaja vaatas mind vihaselt:"Sest, et ma küsisin praegu sind." "A mis see küsimus oli?" "Tule tafli juurde ja lahenda ülessanne." "Aha kohe." Tulin püsti ja läksin tafli juurde. Võtsin kriidi kätte, okei ma ei jaga midagi, õoetaja vaatab ja tuleb minu juurde, hakkab mulle seletama seal kuidas kus ja mis. Kui lahendatud siis läksin oma kohale ja olin niisama.
Kõndisin bussipeatusse, et bussiga koju saada. Oo Eleanor ka siin, ta vaatas mind imeliku näoga ja küsis:"Sul mingid tähelepanu vajadused, et sa seal matas nii käitud ve?" "Kuule ma tahtsin lihtsalt tundi lõbusaks teha, kui keegi ei tee, siis mina ikka pean tegema." "Kuule vabandust, mõni äkki mõtles, et sa oled jobu." "A mis see mind korib, las tema mõtleb mida tema heaks arvab." Ta vaatas mu poole ja noogutas. Oo sain ta paikka haha.
Kodu võtsin jalatsid ära ja isa tuli:"Tule korraks minu ruppa palun." Noogutasin ja võtsin jope seljast ning läksin papsi tuppa, ta istus lauataga, läpakas lahti, lähksin seisin ta kõrvale. "Kristo mis toimub?" Vaatasin oih mu märkus ilutaes seal:"Aa ee mmm m mm m ma ei t t tea, m m mmul l oli i i ig gav." "Kas peab siis lolli mängima klassi ees, palun tule mõstusele, sa mitte kunagi pole nii kätunud, ma ei tunne ära sind. Miks sa tegid nii." Kehitasin õlgu:"M m ma ei t t tea." "Ei taha seda vasrust kuulata." Ütles paps konkreetsel häälel. "Nooo...." "No?" Kehitasin õlgu. Paps vaatas mu poole mureliku näoga:"Luba mulle, et see oli esimene viimane kord, okei?" Noogutasin, ta jätkas:"Sest sa ise ennast teed lolliks sellega, okei siin meie ees lollita palju tahad, see on okei kõik on omad, aga koolis no kuule see ei ole hea, sesl on ikka erinevad inimesed koos ja ära ikka tee nii. Okei?" Noogutasin. Ta lausus:"Okei mine, ma ei hoia sind rohkem kinni:)." Läksin siis oma tuppa ja vahetasin riided, mams tuli mu tuppa:"Poja keera selg." Da fck okei, keerasin"Aiia." Persepeale sain vitsa kurat. "See oli selle märkuse eest, et rohkem seda ei juhtu, okei?" Ta hoidis rihma käes, oi jumal:"Ee o o o okkeii." Ja ta läks, aii kurat valus oli. Istusin voodi peale:"Oehh." Valus pole aga kurat imelik on kui vitsa saad. Läksin pikali ja võtsin telo välja.
Natukese ajapärast tuli Kristel:"Ou venna, kus su see kõlar on?" "Juudas sa ehmatasid, mis teed tollega muidu." "A ma niisama panen homme koolis mussi." "Aahah, no võta, aga ära kellelegi teisele küll anna ja tood tervena koju tagasi, mul läheb seda veel vaja." "Jaa ikka, tänks muahh. A kus see on?" "Aknalaual." Aa ok tänks ma siis lähen." Jaja bai bai. Läinud ta oligi.
Olin arvutis ja mams tuleb:"Poja, süüa tahad?" "Ja ikka, oot ma kohe tulen." "Okei." Ja läks ära, jee ta pani ukse kinni. Panin mängu kinni ja läksin sööma.
Peale sööki läksin jälle oma tuppa, tahaks tegelt sõpradega jalutama aga kurat mul ju koduarest. Mõtlesin niisama kui tuli meelde see deemoni hunjaa, vaatasin juukseid ikka kollased, raisk peab vist pead värvima. Kui ma tegelikult niisama räägiksin siis mul oleks hästi madal ja käre hääl aga karolina oli siin ja ma sain harjutada oma hääl ja nüüd on normaalne.
Olin niisama telos kuni vajusin unne.
Kopp kopp, tegin silmad lahti ja avasin ukse:"Ja." Oih mu hääl "khm ee ja?" Ema vaatab mulle otsa:"Magasid ve?" "Mhmh, aa oot kus muidu vanaema on, pole teda näind terve päev." "Aa ta viidi haiglasse, midagi vererõhuga vist." "Ookei." "A sa magasid nende riietega millega sa päeval oli või?" "A nu vist, sest ma lihtsalt olin telos ja vajusin ära." "Aa okei haha, käi siis pesus ja vaheta riided siis, süüa ei taha?" "Mkm." "Okei." Vahetasin siis riided ja pesin hambad. Võtsin prillid ära ja kobisin tekialla ja jäin magama.
---------------
Tere, võite oma mõtteid jagada, sest mul saavad mõtted otsa ja ei saa kirjutada muidu.
YOU ARE READING
Ma tean, ma ei suuda.
Roman pour AdolescentsTere, ma olen Kristo, 16-aastane. Iseloomult olen selline kartlik ja vaikne, no juhul kui joon, siis olen julge. Mul on ka ema ja isa nad on ranged, 2 tüütud õde on ka, okei Mirtel(11) ta on tüütu, aga naljakas, natuke suurem õde Kristel on tüütu ja...