Hei! Hakkas igav ja mõtteid oli ka nii, et tapab ja mõtlesin, et kirjutan uue osa :). Loodan, et te veel biitsite lugeda hehehe. See osa on n.ö mitu kuud hiljem eelmisest osast.
--------------------------------
Mul on teine vanaema ka surnud ja tydrukuga ka läiksin lahku, mul vahepeal oli veel üks tüdruk aga to jättis mind maha, see et ma mingi hälviku käega, mhh okei, mina muidugi olin ema kõhus ja soovisin, et ml parem käsi läheks putsi ja ei töötaks öigesti, no cmoon mida? Igatahes, olen paarkorda veel seal hulluarsti juures käinud ja praegu öeldi, et rohkem ei pea minema ja mida iganes.
Täna mõtlesime, et kuna kõik on kodus, siis kutsume naabrid ka enda juurde sööma. Sõime ja naersime ja meil oli lõbus. Naabri väiksed põnnid olid väga armsad ja tegid palju huumorit, paar ägedat lauset:"Ma jõin väga palju ja mul ei ole pissi häda." Naabrinaine:"Kas sul on ikka küljes?" Laps:"Issand mis hullu juttu sa ajad, loomulikult on mul noku küljes." Naabrinaine:"Aa ma mõtlesin, et sa juba kaotasid poole tee peal ära." Peale mitut arbuusi söömist, naabrinaine patsutab oma lapse kõhule ja laps":No ära patsuta, mul tuleb vesi välja muidu." Mina panin oma lolli huuloriga:"Aga kust sul see vesi välja tuleb kui sul pole noksi hahaha." Laps:"Sõida seenele oma lolli juraga." Mina seal mõtlesin valele poole ja hakkasin naerma täiega, ema ja isa vaatavad mind nagu kuu pealt kukkunud. Vaatan neid:"Sorry nh pffahahahahahahahahahahah." Jep ja Kristo naerab nii, et teiselepoole maailma ka kuulda, no jah see olen ju mina. Kui olin rahunenud siis hakkasid lapsed oma peeretamise ja krooksutamisega. No okei ma saan aru, et lased gaasid välja"parem pinge õhus, kui valu kõhus" aga sorry dude sa oled söögilaua taga onju nh. Mul sai sitasiiber:"Aitäh kõht sai täis." Ja läksin ära koju. No jobanama vrod siin ka rahulikult ei saa olla. Kristel oma sõbrantsiga:"Kuhu sa tuled?" Mina:"Mida vittu, mis mõttes kuhu, koju tulen." Kristel:"Aga meid ei sega." Okei dafuk, läksin ära, olgu siis oma ette, ei hakka käsi määrima, hakkavad haisema ka veel nende sittade pärast, pigem ei riski.
Istusin siis diivanile ja klõpsisin kanaleid, oh plz gaaddd, miks laupäevad sittagi telekast ei tule. A pohhui, mängime siis GTA-d, mis seal ikka.
Mirtel tuli:"Venna, anna ma ka proovin." No mine nahhui ausõna:"Da jobanama ära sega!" Mirtel:" Mh okei."
Da jobanama wc häda, oke hakkasin liikuma:"Ja sa ära seal midagi näpi!" Mirtel:"Okei." Kui wcs käidud, siis vaatasin, et Mirtel mängib, oiii vittu:"TRA SA VÄIKE SITT, kas ma ei öelnud sulle enne midagi, или ты по эстонски не понемаеш?" Mirtel:" Dziisas rahune, ma aind natuke mängisin." Mina:"Kui surma saad siis sul on pizda." Mirtel mängis edasi, ma ei tea kas ta lihtsalt ignos või ta ei kuulnud mind.
Istun niisama ja vaatan kuidas Mirtel mängib. Jommajee need naabrid ja vanemad seal nii irnuvad da jommajee. Vaatan sõnumeid mida Elenora on mulle nädal aega tagasi kirjutanud
"Ou miks laagrisse ei tulnud?"
"Ou miks ignod?"
"Mida ma tegin, et sa mind ignod?"
"No srry kui ma midagi valesti teind v oelnd."
"👍"
"Ou kristo"
"No dra igno edasi ss, kai nah ss"
Pljaaaaa, mida ma vastan. Ma ju ei saa vastata, et anna andeks, et ignosin mu õde ei taha, et ma sinuga suhtleks. Tra siis mõtleb, et ma mingi memmepoeg. Aaaaaa, emaaaa mida ma teen. Jobanama kll.
Ehmatasin paugu peale, vaatan aa pff, Kristel kõnnib, Mirtel vaatab ta poole:"привет сестрёнка." Kristel:"Ты пошла в жопу." Mina:" dafuk, nah sa teda perse saadsid? Ta lic ütles sulle tere." Kristel:"Kes suga rääkis?" Mina:" Tra mina räägin kui mina tahan, on selge!" Kristel kõndis edasi, kuhu vaja. Kui tagasi kõndis, siis õnneks oli suu kinni, vastasel juhul oleks ma ise selle kinni löönud. Peab paika jah see lause"mõne suu on nagu zigulii uks, kinni jääb aind lüües"
"Pojaa." Lähen õue:"Ja ems?" "Aita mul palun need asjad sisse viia, isa tuleb ka kohe appi, ta läks naabreid koju saatma." "Aa okei :D." Kui asjad kodus siis ema tänas mind, mina:"Aga palun, preili мама :)." "Ои, спасибички сыночик;)." Vaatasin, et Mirtel oli ka juba mängu kinni pannud, ah okei järelikult sai surma, a pohhui ma ei viitsi jamama hakkata.
Enne magama minemist vaatasin veel Elenora chati, aaahhhh mida ma vastan talle, pljaaaa. Ah mul niikui nii midagi tarka pähe ei tule. Telo kinni, pissi, kaki, habad pessu, prillid eest, riided vahetada ja magama, oeehhh mõnuus. Ja ma tean ma armastan magada.
------------------------------
Jeee, sain natuke mõtteid kirja panna, nyyd kergem olla heheh.
YOU ARE READING
Ma tean, ma ei suuda.
Teen FictionTere, ma olen Kristo, 16-aastane. Iseloomult olen selline kartlik ja vaikne, no juhul kui joon, siis olen julge. Mul on ka ema ja isa nad on ranged, 2 tüütud õde on ka, okei Mirtel(11) ta on tüütu, aga naljakas, natuke suurem õde Kristel on tüütu ja...