5.

839 108 12
                                    

ΚΛΕΙΩ

Άνοιξα τα μάτια μου αργά. Τα έκλεισα ξανά μέχρι να μπορέσω να τα κρατήσω ανοιχτά για μερικά λεπτά ακόμη. Έπειτα ανασηκώθηκα ελαφρά και κοίταξα γύρω μου. Ο πύργος του Άιφελ φαινόταν πεντακάθαρα από το παράθυρο. Γύρω μου το δωμάτιο, που φαινόταν να είναι σουίτα πολυτελούς ξενοδοχείου, δεν έμοιαζε ιδιαίτερα με το δωμάτιο που περνούσα τις νύχτες μου τα τελευταία βράδια. Κοίταξα δίπλα μου. Ο Βινς κοιμόταν γυμνός. Και τότε το συνειδητοποίησα. Είχα περάσει τη νύχτα μαζί του. Και τότε... σήκωσα το σεντόνι που με κάλυπτε προσπαθώντας να... φορούσα εσώρουχα. Αυτό ήταν καλό. Αυτό σήμαινε ότι δεν είχαμε κάνει σεξ. Έτσι δεν ήταν. Από τη στιγμή που φορούσα τα εσώρουχα μου... Γιατί όμως τα ρούχα μου ήταν πεταμένα σε διάφορα μέρη του δωματίου. Σηκώθηκα όρθια πιο γρήγορα και από τον Φλας και ξεκίνησα να μαζεύω τα πράγματα μου. Μπήκα γρήγορα στο μπάνιο και αφού έριξα λίγο νερό στο πρόσωπο μου και φόρεσα τα ρούχα μου, μπήκα ξανά στον κυρίως χώρο της σουίτας. Κοίταξα τον Βινς που κοιμόταν ακόμη και άρπαξα την τσάντα μου. Χθες είχα πιει, είπα στον εαυτό μου. Άνοιξα την πόρτα ταραγμένη και τρέχοντας σχεδόν κατευθύνθηκα προς το ασανσέρ. Μπήκα μέσα σκεπτόμενη ξανά και ξανά όλα όσα είχαν εξελιχθεί χθες. Θυμόμουν την γνωριμία μας στη γέφυρα, θυμόμουν την ταινία, θυμόμουν το τζαζ-μπαρ, θυμόμουν τον πύργο του Άιφελ.

«Χριστέ μου» είπα δυνατά «με φίλησε».

Δύο άντρες που στέκονταν δίπλα μου έστρεψαν το κεφάλι τους προς το μέρος μου κοιτώντας με. Ο ένας, ο πιο ψηλός, ήταν καστανός με μακρύ μαλλί και μούσια, ακριβώς όπως ήταν της μόδας. Ο άλλος ήταν ξανθός, με πράσινα μάτια και ένα χαμόγελο θανατηφόρο. Ωστόσο το γεγονός ότι παραμιλούσα σαν την τρελή μέσα στο ασανσέρ πρέπει να ήταν αρκετά αστείο αφού με κοιτούσαν έτοιμοι να πέσουν κάτω από τα γέλια.

«Είστε καλά δεσποινίς;» με ρώτησε ο ξανθός σε γαλλικά που μετά βίας είχαν τη σωστή προφορά.

«Όχι» απάντησα και βγήκα από το ασανσέρ έξαλλη με τον εαυτό μου που είχα πέσει στην παγίδα του Βινς. Πέρασα γρήγορα από το λόμπυ και γρήγορα βρέθηκα έξω στον πρωινό, καθαρό αέρα αν και σύντομα διαπίστωσα ότι η μέρα θα ήταν εξαιρετικά ζεστή.

Με είχε φιλήσει ο αχρείος παρότι του το είχα απαγορεύσει ρητά. Και εσύ όμως κάθισες Κλειώ, μάλωσα τον εαυτό μου και τον ακολούθησες στο δωμάτιο του ξενοδοχείου του. Και κάνατε ένας Θεός ξέρει τι.

«Πως το επέτρεψα αυτό να συμβεί;» έλεγα ξανά και ξανά δυνατά μιλώντας στον εαυτό μου. Και πως μπορούσα να δεχτώ ότι η πρώτη φορά που έκανα έρωτα με κάποιον ήταν με έναν άνθρωπο που κατά πάσα πιθανότητα δεν θα τον έβλεπα ξανά στη ζωή μου και που δεν γνώριζα περισσότερο από 8 ώρες. Πως τα είχα κάνει έτσι;

ΟΧΙ! ΙΣΩΣ? ΝΑΙ! (vol.1)Where stories live. Discover now