Ch.6

1.1K 62 2
                                    

You're just too perfect for my hands to hold•

Marceline P.O.V

Era prea frig....inca nu ajunsesem "acasă", trebuia sa ma reîntorc la Vero,sigur avea ceva de spus.

Drumul nu a mai durat mult,iar eu am întrat înapoi in locul acela blestemat ce mirosea a tutun si alcool ieftin ...

" Marce,ce bine ca te-ai reîntors! "

Benny se ridica trăgând după el firavul băiat, ce il împinge in brațele mele.

"Explică-i papuașei ce urmează sa se întâmple cu el ...ia-l la o plimbare si asigură-te ca va ști totul. Am încredere in tine ca o vei face ,pana la urma aveți aceeași poveste."

Bărbatul rânjește si se reîntoarce pe canapea lângă Vero.

Bietul băiat, ce era mai scund decât mine,ma îmbrățișează in timp ce plângea ,iar eu il mângâiam in timp ce privirea mi se umplea de ură față de Benny

Trăind printre monștri, nu e deloc ușor.

Il scot pe băiat in briza rece a nopții, vântul batandu-i parul pe obrajii roșii... Oftez uitandu-ma la el.

"Adevărul e cel mai cumplit lucru,știu, dar trebuie știut, chiar daca te omoară." Îmi întorc spatele ,frecandu-mi palmele de umeri pentru a ma încălzi.

Băiatul nu spune nimic...așa ca decid sa continui.

"Nu sunt fană a poveștilor, dar îți voi spune una,zic eu ,interesantă....Te-ai întrebat vreodată ce se afla pe partea cealaltă a acestui zid?" Arat cu degetul spre zidul ce abia se vedea de la îndepărtare.

"...da,de multe ori." Raspunde acesta.

"Si eu,crede-ma ,dar nu am avut ocazia sa vad cu adevărat ce se întâmpla acolo...Am auzit totuși din povestile părinților mei ca acolo e mereu soare,totul e alb,curat si frumos...puritatea domină... Totul e atât de inocent.."

Îmi întorc privirea de la zid înapoi la băiat.

"In infernul ăsta, inocenta e inexistenta...toți și-o pierd,oricât s-ar ascunde ,iar tu,din nefericire, ești inocent.
Oricum...povestea începe aici...Acum 18 ani s-a născut o fată,se spune ca la 6 ani,îți pierzi inocența prin diferite moduri automat pe aceasta partea,insa pentru ea n-a fost cazul. A rămas inocentă inca un an de zile fara ca părinți sa observe,dar după doi ani,când fata avea deja 8 ani,părinți și-au dat seama de faptul ca fata e pură,ceea ce însemna ca viitorul ei e pus in pericol...așa ca au încercat sa o ascundă.
S-au mutat departe de civilizație. Au dus o viață bună in acel an,mama dând naștere la inca un copil ,o fetiță. Cele doua fete au devenit foarte apropiate una de alta. Anii au trecut,fata cea mare avea 16 ani,iar cea mică 8 . Pot spune ca fetița cea mică, desi își pierduse inocenta la 6 ani,nu era lipsită deloc de ghinion."

Trag aer adânc in piept ,tinandu-mi lacrimile in ochi,iar apoi continui

"Cea mică se îmbolnăvise puternic si avea nevoie de tratament. Cea mare,care inc era inocentă,era distrusă... Surioara ei era pe moarte si ea nu putea face nimic.
  Zilele treceau si boala fetei se agrava,pana intr-un punct când rămăsese complet paralizată. Părinții, la fel de disperați, au apelat la singura soluție rămasă... Inocența fetei mai mare.
  Doua zile mai târziu, la ușa familiei au apărut două persoane. Un bărbat de 23 ani,îmbrăcat intr-un costum alb...si inca o persoană, o fată. O fată ce nu părea cu mult mai mare decât sora cea mare. Avea parul blond si o privire ce putea sa insele  diavolul ....
  Părinții cu lacrimi in ochi,au inmanat-o pe fată la cei doi,in schimbul unui tub cu pastile.
Se pare ca acea blondă o cumpărase pe fată in schimbul pastilelor. Aceasta a fost de acord ,pentru surioara ei ar face orice,desi va ajunge sa regrete.
  In acea seară, fata și-a pierdut inocența pe vecie,in schimbul unei vieți...."

Termin strangandu-mi pumnii puternic.

Băiatul, cu la fel de multe lacrimi in ochi ca si mine ,se uita profund la mine.

"Acea fată... Erai tu?"

Ma uit la el....si nu mai putand sa ma abțin, am început sa plâng aprobând din cap.

"Nu am nici o putere in mâinile mele... Daca as avea,te-as elibera,doar ca sa nu suferi și tu lucrurile prin care trec zilnic....as face-o,dar nu pot " Spun printre suspine.

Băiatul începe si el sa plângă, iar eu il îmbrățișez strâns...abia ce începe chinul pentru bietul de el...

Va urma ❤
Yo,Yo,Yo, ce faceți frumoșilor?😁 Sper ca v-a plăcut capitolul ,sa aveți o săptămână perfectă~Love You all😝💋

Nr. Cuvinte:786


Innocence{Girl x Girl}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum