Ch.19

661 42 6
                                    

•You never walked away,i told you•

Lana P.O.V

"Lana,am ajuns" spuse Vero ,dandu-mi in mână o carte albastră.

O cercetez cateva secunde si zâmbesc cand ii vad titlul.

"Lebedele "

"Poftim?" Se uita confuză ea la mine.

"Așa se numeste cartea. Vero,ai văzut vreodată o lebădă?"

"Nu...Ce e aia?"

"Uite pasărea asta." Îi arăt pe coperta cărții "Se spune ca este cea mai grațioasă pasăre. "

Aceasta zâmbește și se uită la mine.

"Lana,tu esti o lebădă. "

La auzul cuvintelor zâmbesc și fata mea devine roșie.

"Ma bucur sa aud asta. Ai vrea sa iti citesc povestea?" O întreb, iar a aproba imediat din cap.

"Atunci ascultă aici...Departe de-aici, acolo unde se duc rândunelele când la noi e iarnă, era odată un crai care avea unsprezece băieţi şi o fată pe care o chema Eliza"

Minutele treceau,iar Vero asculta atentă ca un copil intreaga poveste.
Nu arata pic de emoție pe chipul ei, dar in sinea mea știam se bucură sa audă povestea.

Eram aproape de sfârșit, dar dintr-o dată ușa se deschide larg,iar pe ea intra Benny.

Ii împinge pe Angel si Marceline in cameră și se uită la Vero

"Câinii sunt la graniță înarmați!!"

Vero se ridică imediat ,luandu-si geaca neagră pe ea,echipandu-se de asemenea cu o baionetă .

"Ce se întâmplă?" Ma uit speriată la Marceline.

"Habar nu am,vor afla acum."

Vero se întoarce spre mine si isi pune mâna pe obrazul meu,uitandu-se serios la mine

"Nu iesi din cazino singură, rămâi tot timpul cu Marceline si Angel... si așteaptă-mă, ma voi intoarce" Acestea fiind spuse,se întoarce si pleacă pe ușa.

"Nu ieșiți afară până nu ne întoarcem. " spuse Benny si pleacă si el.

Vero P.O.V

"Vero,câinii sunt revoltați rău."

"Parcă se temeau de noi! Ce e cu ei de au prins curaj dintr-o dată?" Vorbeam eu cu Benny in timp ce ne indreptam grăbiți spre zid.

"Ceva s-a întâmplat pe partea cealaltă.  Spune ,Vero,tu ai dat foc bisericii si oamenilor din ea?"

Ma opresc si cu colțul ochiului ma uit la Benny care se oprise la rândul lui.

"Poate."spun si incep a merge din nou.

"Cum rezolvăm asta? Iti dai seama ca noi suntem niste proști cu pietre și cuțite, iar ei folosesc gloanțe!"

Innocence{Girl x Girl}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum