Ch.2

1.6K 78 5
                                    

•Seeing from your blind eyes.. that You don't know me at all•

Lana P.O.V

Era asa de pustiu in apropierea zidului...dar orizontul era întins si puteam jura ca nu e un oraș mic.

Acum eram singură... Si totul era mai rece ,îmi era frig

Pana acum pot spune ca miturile sunt false si ca e doar un oraș fantomă, dar nu sunt complet sigura.

"Meow~"

Tresar.

In fata mea ,pe un tomberon de fier sta o pisică alba,dar murdară, ce tocmai dăduse peste o conservă goală. Zâmbesc.

"M-ai speriat micuțo!" Îmi așez o mana pe partea stânga a pieptului,acolo unde inima mea bătea cu putere .

"Esti si tu pierdută? Sau doar singură?" O mângâi pe cap,iar aceasta începe sa toarcă sub atingerea mea.

Chicotesc la gestul pisicii de a-si încolăci coadă pe mana mea.

Boom!

O altă bubuitură răsuna de după o casă părăsită. Ma speri din nou la gândul ca putea fi un câine ,ci nu o pisică ...sau mai rău.. Un demon.Asa ca ma ascund

"Hai pis-pis-pis..."

Îngheț.

Corpul meu era total împietrit din cauza fricii,fiindcă tocmai văzusem necrezutul.

De după casă iese un puști, la fel de murdar, îmbrăcat ciudat si cu parti din haine rupte. Avea o mănușă pe mana stânga pe care o folosise sa tragă pisica de coadă in brațele lui.

Era un copil, vreo 14 ani,ce nu părea sa ma observe.

Privea pisica cu ochi flămânzi si își lingea buzele,iar eu ma holbam ascunsă de după tomberon la demonul flămând.

"Mmmh!! De când n-am mai mâncat, arați asa de bine pisicuță frumoasa!!!" Zâmbea sadic in timp ce stomacul il implora practic sa se grăbească.

Scoate un cuțit pe care il apropie de gâtul pisicuței.

Îmi pun mâinile la ochi,rugandu-ma pentru biata pisicuță sa nu pățească ceva.

"Tu ai de gând sa înfuleci pisica cu tot cu blană? "

Îmi deschid ochii si privesc din nou in direcția lui. O alta persoană ii se alăturase

Era o fata.

Mai mult ca sigur era mai mare si decât mine. Era înaltă si totuși..asa de frumoasa!

Ochii ei deșchisi la culoare puteau lumina o încăpere întreaga, iar parul ei la fel de deschis întorcea orice om din drum.

"Haha,uite cine s-a întors!!AW-!!"

Pisica hâsâie in mâinile băiatului si il zgârie facandu-l sa o scape din mâna.

"Pisică nenorocită!!" Ia o piatră de jos si aruncă după pisica ce tocmai fugise departe,apoi își atinge mana lovită.

"Ce prost esti. Nici o pisica nu ști sa ti." Spune fata răzând.

"Tu sa taci,hoață scârboasă!"

Blonda doar se uita cu colțul ochiului amenințător la băiat.

Acesta își întoarce privirea spre zgârietură, iar după câteva secunde se uita iarăși la fata.

'Si...ce ai adus de data asta?"

"Hm? De ce nu vi sa vezi cu ochii tăi?"

"Ai mâncare?"

"5 capace."

"Ugh.."Băiatul își baga mana in buzunarul sacolui de culoare maronie si scotocește in el.

Își scoate pumnul după câteva învârteli si privește in palma

" 1..2..3..4!! AAAH!! Nu îl am pe al 5-lea!" Își baga mâinile in par si trage de el,ochii lui umplandu-se cu lacrimi...

Probabil ca foamea il făcuse sa își piardă mințile,bietul de el.

"Haha ridica-te de jos caine vagabond!" Fata ii da câteva picioare in coaste sa se ridice,răzând

"3 capace si am încheiat afacerea."

Băiatul își ridică privirea la auzul cuvintelor si zâmbeste larg

"3 CAPACE??"

"Da,câine, ridica-te"

"Hai,haide!!". Băiatul se ridică si o ia la fugă înainte, fata luand-o ușor in urma lui.

Blonda scoate din buzunar un pachet de țigări.

Vrea sa ia una,dar e goala. Scutură de câteva ori pachetul apoi il aruncă pe jos

" La naiba.." Murmură ea,iar apoi pleacă.

Când sunt sigură ca cei doi au plecat, ma ridic si ma îndrept spre pachetul gol de țigări.

Uitandu-ma pe el vad un han desenat lângă o adresă si forma unei ștampile.

Privesc spre drumul pe care cei doi au pornit-o gandindu-ma ca nu va fi ultima oara când ii voi vedea

Va urma❤❤
Sper ca va plăcut, sa aveți o zi la fel de minunată ca voi😻

Innocence{Girl x Girl}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum