•Did i make your dreams come true?•
Lana la media
Lana P.O.V
Ce aveam de pierdut daca rămâneam.. O familie? Niste prietenii false? O inocență?
Ce sunt toate astea când ști ca iubești.Daca rămân, voi scăpa de toți cei care judecă, de toți cei care cred ca devenim corupți daca îndrăznim sa privim dincolo de zid.
Un adevărat război are loc intre imaginația lor si realitatea.
In plus,îmi este promis ceva ce n-am mai avut pana acum.
Libertate"Rămân"
Vero zâmbește plimbandu-si degetele pe obrazul meu.
"Știam ca vei spune asta." Închide ochii si ma săruta profund.
Sunt lipita de pământul rece,mâinile mele fiind acum deasupra capului mei.
Vero avea o forță uimitoare pentru o femeie,eram paralizată sub atingerea ei...era ceva ce nu mai simțisem pana acum de la absolut nimeni. Niciun băiat până acum nu a reușit sa ma înnebunească, dar uite ca o fata poate.
Aceasta rupe sărutul si se uita la mine...privirea ei devenind rece.
"Nu ști in ce te-ai băgat copilă..." Spune cu o față serioasă... Scoțând un cuțitaș din buzunar.
"Vero-Ce ai de gând sa faci cu cuțitul ala?!" Spun speriată... Simțind deja cum îmi pierd sufletul.
Nu spune nimic, insa îmi ia mâna si in doar 2 secunde încheietura începe să-mi sângereze si sa ardă.
"AAAH-!!" Ma smucesc din mâinile acesteia si ma îndepărtez ,tiand strâns încheietura cu cealaltă mâna.
Atât de mult sânge curgea ,iar tot in fata mea se încețoșa.
Înainte de a simți cum ating pământul, am vazut-o pe ea...cu ochii ei albaștri ,privind pana in sufletul meu.
Apoi totul a devenit negru
Marceline P.O.V
Era in jurul orei 2 dimineața.
Cazinoul urma sa se închidă in aproximativ o jumătate de oră.. Decât câteva chipuri mai erau,iar acele erau prea îmbibate in alcool sa se mai deplaseze.
Stăteam la masa rotundă pentru doua persoane din interiorul cazinoului si învârteam o piesa de remi ... Din camera alăturată ,biroul lui Benny, se auzeau țipetele ucigătoare a băiatului cu parul auriu ce tocmai își... Pierdea inocența.
Oftez si ma ridic,aranjandu-mi rochia roșie.
Aud ușa cum se deschide,iar atenția mea este îndreptată spre...Vero,ce căra in brațe trupul palid al Lanei ...mână si rochia ei fiind acoperite de sânge.
Nu pot sa cred ca a căzut in plasa diavolului...
O pune pe o masă si se uita la mine.
"Ai grija de ea." Spune si pleacă grăbită din cazino.
"La naiba..."
Ma indrpet spre trupul fetei,tocurile mele răsunând prin tacerea din loc.
"Nenorocire...In ce te-ai băgat,Lana?" Spun,parandu-mi rău pentru ea,o așteaptă un viitor groaznic..
Primul lucru a fost sa ii șterg mâna,apoi i-am bandajat-o oprind sângerarea.
Ma așez pe un scaun lângă masa unde aceasta era.
Ma uit la încheietura mea,plimbandu-mi degetul pe cicatricea din acel loc.
Un "V" era legat de mine prin acea cicatrice...nu puteam părăsi acest loc din cauza acestui semn.
Ma uit la tavan...si acum îmi amintesc durerea de atunci.
Ușa din spatele meu se deschide, facandu-ma sa tresar.
De acolo iese Benny,având cămașa deschisă si mânecile ridicate pana peste coate...fuma o țigară."Ala e cumva un cadavru pe masa cazinoului meu?" Ridică bărbatul o sprânceană.
"Nu,e inca vie...cred"
Acesta se uita la fata apoi la mine.
"Opera lui Vero,nu?" Întreabă el
Eu aprob din cap.
Benny oftează si se apropie de unul dintre clienții masivi ce dormea la una din mese.
Ii da o palmă puternică peste cap bărbatului, iar acela se trezește cu un geamăt groaznic.
"Gorila dracului,trezeste-te si dă-mi banii pe vinul ala." Comanda Benny
Bărbatul se încrunta si din buzunar scoate câteva capace pe care ii le da lui Benny.
"Vezi fata aceea de pe masa? Du-o in camera de oaspeți... Marceline,mergi cu el."
Bărbatul o ridica ușor pe Lana,ducand-o in camera ordonată, urmat de mine,iar apoi pleacă, lasandu-ma singură cu ea.
Pe ușă intra Benny cu băiatul pe care tocmai l-a distrus in brațe.. Si el era la fel de lipsit de puteri .
Il pune lângă Lana,iar apoi se uită blând la mine.
"Te rog ,ai grijă si de el cat timp eu ma duc sa o caut pe Vero."
Apoi pleacă...E prima oara când il vad pe Benny făcând expresia asta ..prima oară când il aud spunând "te rog".
Ma uit la cei doi si nu am decât sa le urez multa bafta pentru ce urmează.
Destinul e așa crud uneori....
Va urma😻❤💓
Număr cuvinte:803
Am încercat sa ma revanșez prin a scrie un capitol ceva mai lung,nu stiu daca mi-a ieșit, dar am încercat🙌😁😁
Love You all😆🐒❤
CITEȘTI
Innocence{Girl x Girl}
AcakIntr-o lume toxică, doua lumi sunt separate. Inca de mică, Lana ,este învățată de către părinți sa stea departe de acea parte a orașului si de oamenii periculoși ce trăiau acolo. Dar ea ,când împlinește 15 ani,merge in "zona interzisă" unde întâlneș...