•If You choose to stay, you'll throw it all away•
Vero P.O.V
~in urma cu doi ani~
"Haide,Vero,e o ofertă super specială ~ Doar furi de pe partea cealaltă câteva pastile,si fata va fi doar a ta."
"Hmm,ar putea fi ceva.."
"Nu,Vero ,greșit formulat... VA fi ceva." Termină amicul meu punând mana pe umărul meu.
"Ia biletul asta...du-l preotului de pe partea cealaltă...spune-i ca e de la Benny,va ști el după ce e de făcut. Apoi intoarce-te la mine "
Bărbatul îmi pune in palma un bilet mototolit.
"S-a făcut..." Spun și ma întorc porind spre zid.
Sunt in gruparea lui Benny de ceva timp si am devenit foarte apropiați.. Învăț lucruri murdare zilnic de la el,poate intr-o zi nu voi fi doar ucenic..poate voi fi chiar sef .
Zilnic trebuie sa fur si sa omor...iar in curând o să-mi primesc mult așteptata recompensă,un suflet inocent.
Ajung la zid ,îndepărtez tomberonul după care se afla o gaură in zid.
Este noapte si răcoare, toți sunt in casele lor acum.
Ce ciudat e locul. Mereu ma întreb cat de plictisitoare poate fi viață oamenilor de aici. Toată ziua sa stai si sa duci o viață curată si in siguranță.Ajung cu tot cu gândurile mele la destinație. Biserica...
Sa fiu sinceră, locul ma înspăimânta. Sfinții si inscriptiile desenate pe pereții acesteia îmi dau toți fiori... Iar mie nu îmi e frica de nimic.
Trebuie sa intru prin spate, daca cineva din "arsenalul" bisericii ,înafară de preot ,voi fi sacrificata, cel mai probabil.
Cu piciorul lovesc ușa de lemn ce ducea spre biroul preotului
Pe biroul sau din lemn de sandal ,preotul se afla intre picioarele unei,ei bine,măicuțe,hârtii fiind aruncate pe jos.
Măicuța, ce nu pare sa aibă mai mult de 25 de ani,țipa si iese din încăpere pe jumătate goală.
Rasul meu răsunând in cameră.
"Demone ,ce cauți aici?" Se încrunta preotul la mine.
"Tu ești demonul ,părinte, eu sunt Iuda." Spun,rânjind in timp ce ii întind bilețelul.
Bătrânul ia biletul cu o privire indoitoare,dar când o citește, expresia ii se schimbă.
"Din cate văd, ești unul din oamenii lui Benny."
"Asa se pare."
Acesta se întoarce si cotrobăie in unul din sertarele biroului.
Scoate un tub de pastile pe care mi-l aruncă, eu prinzandu-l din aer."Am terminat treaba cu tine,Iudă,acum pleacă pana nu te vede cineva."
"Slabe șanse sa fi văzut când ești umbra."
"Cam încrezuta, copilă, nu crezi?"
"Încerc sa ma formez pentru ce ma așteaptă."
Astea fiind spuse ,ma întorc si ies din instituție .
Intr-un final ajung din nou pe partea cealaltă, partea întunecată, facandu-mi drum spre Cazino-ul lui Benny .
"Vero!! Însfârșit te-ai întors!! " Își deschide Benny brațele ,care ma aștepta la intrarea cazinoului.
"Yooo,Benny!" Il salut,iar apoi ii întind tubul cu pastile.
Acesta se uita la ele ,iar apoi începe sa râdă ,impingandu-le înapoi spre mine.
"Greșit, Vero,alea sunt ale tale."
Ridic o sprânceană
"Pentru? Nu sunt bolnavă din cate știu."
"Haha,Vero,Vero ,ai uitat de la mâna la gură... Ai făcut o treabă minunată,iar asta a fost ultima misiune la mine."
Îmi maresc ochii
"Vorbești serios?"
"Da, mâine vom merge împreună sa iei ce îți aparține."
De data asta rânjesc
Ce îmi aparține.
Va urma 💋💪❤
Nr. Cuvinte: 570
CITEȘTI
Innocence{Girl x Girl}
RandomIntr-o lume toxică, doua lumi sunt separate. Inca de mică, Lana ,este învățată de către părinți sa stea departe de acea parte a orașului si de oamenii periculoși ce trăiau acolo. Dar ea ,când împlinește 15 ani,merge in "zona interzisă" unde întâlneș...