•And you ache for things you don't understand•
Lana P.O.V
După ce Marceline iese afară, Vero tranteste o masa puternic cu piciorul ,zburand-o în partea cealaltă a camerei.
"Iarăși iti zboară rațiunea in părți, Vero." Spune Benny strangand băiatul in brațe
"A dracu rațiune, n-am nevoie de ea!" Se încruntă aceasta si iese la rândul său pe ușa.
"Vero..."
"Du-te după ea,copilă " Se uita Benny blând la mine
Dau din cap si ies in fugă pe ușa, ieșind la strada murdară
Ma uit in stanga si in dreapta...Vero de nevăzut
"Unde te-ai dus?" Imi spun in șoaptă
"Hei păpușă, de ce nu tragi un ochi la aceste bunuri?"
Un bărbat cu o pălărie de cowboy pe cap si o țigară în gură imi arată o pătură întinsă pe jos pe care se aflau mai multe țevi.
"Hm..dar n-am niciun ban la mine"
"Ban? Haha,păpușă, nimeni nu are bani aici! Noi avem doar capace"
Își întinde acesta mana aratandu-mi 3 capace.
Corect,imi aduc aminte, capacele sunt cele cu valoare aici.
"Dar nici capace nu am"
Bărbatul ranjeste.
"Ce zici de aceasta sau aceasta...Aceea iti vine de minune!"
Acesta imi pune cateva țevi de dimensiuni mici in brațe.
"Eh? Ce sa fac cu ele?"
"Le păstrezi, drăguță "
"Uh ..mulțumesc?"
Vreau sa plec,dar bărbatul ma prinde de antebrat.
"Însă trebuie sa plătești..cu corpul" Ranjeste el si ma tranteste de perete.
Sunt capabilă să scot doar un țipăt, dar acesta imi acoperă gura."Nu te mai zbate fată,nimănui nu îi pasa "
Acesta își plimba mana murdară pe tot corpul meu,iar lacrimi incep sa se scurgă de frica pe fata mea.
"LA NAIBA MOȘ JEGOS!!" Ochii mi se măresc si vad o privire demonică si trupul bărbatului ce se prăbușește.
"Lana,esti bine, ti-a facut ceva?" Se uita aceasta îngrijorată la mine,mangaindu-mi obrazul plin de lacrimi.
"Vero!"O îmbrățișez puternic,iar aceasta imi sărută gâtul si fruntea.
"Niciodată ,absolut niciodată sa nu iesi singură afară si daca o faci,nu asculta pe nimeni.
Aprob din cap,iar Vero ma sărută.
Ne oprim atunci când auzim o voce răgușită ce ii aparținea unui tânăr...dar nu orice tânăr, ci băiatul cu care Vero se afla cand am vazut-o pentru prima oară.
"LUME !! ADUNATI-VA IN CENTRU,ATARNAREA ARE LOC!!!!"
"Atârnarea ?" Privesc confuză.
Vero ma ia de mana si mergem alături de un card de oameni in centru ,probabil.
Odată ajunse acolo pot auzi doar huiduieli.
"Vero,ce se întâmplă?"
"Vei vedea...Priveste atentă, asta ti se va întâmpla și tie daca încerci să fugi de mine." Spune aceasta serioasă privind înainte
Înghit în sec si privesc in fața...Raman uimită cand vad o fată plângând, cu picioarele pe un butoi,în jurul gâtului sau o funie ...Deja stiam ce urma
In dreapta ei un om striga la cârdul de oameni.
"Dragi oameni, această curvă a încercat să fugă de la stăpânul ei pentru a trăi cu un alt bărbat!! Cat de josnic! A încălcat o lege importantă, iar acum merită să moară!!!"
Multimea aprobă cu cuvinte obscene ...Erau oameni care tăceau din gură, cum ar fi Vero sau eu.
Bărbatul își apropie piciorul de butoi.
"Nu,nu,NU,JUR CA N-AM FACUT NIMIC!!" Plansetele însîngerate ale fetei ma copleseau, asa ca am vrut să îmi feresc privirea,dar Vero imi pune mana pe umăr.
"Uită-te." Imi impune aceasta ...
"NU !!TE IMPLOR,IMI PARE RA-"
Era prea târziu, bărbatul lovise butoiul, trupul fetei acum fiind atârnat de copac.
Marea parte strigau fericiți, dar mie mi se părea un sfârșit jalnic...
"Lana,daca vei fugi vreodată de lângă mine,locul tau va fi lângă ea,atarnata de copac."
"Vero,promit ca nu te voi trăda vreodată "
Aceasta imi zâmbește și imi strânge mână.
"Hai sa ne întoarcem înapoi la cazino, am o surpriză pentru tine." Spune aceasta, iar eu o urmez ca un câine loial cu zâmbet prostesc așternut pe față
Ceea ce nu realizam era ca..eram pe sfarsite
Va urma💝💕
Scuze pentru posibile greșeli de scriere,n-au fost făcute cu intentie 🙊
Dragi mei,sper ca ati avut niste sărbători minunate ☺ Am o veste pentru voi,nu una prea fericită cred eu,dar...ne apropiem de sfârșit.
La finalul cărții voi specifica povestea din spatele cărții și ce simbolizează fiecare personaj din carte.
Va iubesc💙💞
CITEȘTI
Innocence{Girl x Girl}
RandomIntr-o lume toxică, doua lumi sunt separate. Inca de mică, Lana ,este învățată de către părinți sa stea departe de acea parte a orașului si de oamenii periculoși ce trăiau acolo. Dar ea ,când împlinește 15 ani,merge in "zona interzisă" unde întâlneș...