Ch 13

805 42 5
                                    

That your tears don't mean a thing •

Lana P.O.V

Vero ma apuca cu mana sa rece, trimitandu-mi fiori pe șira spinării.
Oare ce voia îmi arate?

La un momendat se oprește si ma privește.
Chipul ei strălucea sub lumina lunii.

"Dacă ma gandesc mai bine...Am mai multe surprize."

Aceasta zâmbește și își așează  mana pe soldul meu,iar cealaltă o tine unită cu a mea.

Imi conduce usor mana spre umărul ei fără a ma scoate din priviri.

  Blonda incepe să fredoneze tonul unei melodii lente,iar noi începem ne mișcăm in pași de vals

Vero continuă cânte ,fredonand melodia din ce in ce mai puternic.

Zâmbesc.

Imi plăcea ceea ce făceam in clipa asta,voiam ca momentul sa nu se mai termine.

Atmosfera era si ea plăcută.  Dansând vals sub privirea stelelor pe un câmp deșertic suna minunat,nu crezi?

Vero la final coboară tonul,iar cu coborârea acestuia,se lasa si ea jos,într-un genunchi.

"Draga mea,acesta ar fi trebuit fie momentul în care iti ofer o floare,dar nu iti pot oferi decat...inima mea."   Spune aceasta dramatic,zâmbind

Rad si ma uit in ochii ei strălucitori

"O accept cu cea mai mare plăcere "

Zâmbetul acesteia se lărgește și se ridică de jos.

"Ce ușurare" Spune râzând si ma trage de mana,aducandu-ma mai aproape de  ea

Își lipește pieptul de al meu,iar o mana o înconjoară după spatele meu,cu cealaltă încă tinandu-mi mână.

"Ma bucur ca ai acceptat rămâi cu mine" Imi sărută această podul palmei.

"Nu fi putut refuza.." Spun mai mult in șoaptă

Privirea acesteia se schimbă pret de cateva secunde ,dar apoi își revine.

"Mai am o surpriză pentru tine, Lana."

Dau din cap zâmbind, iar aceasta...ranjeste... Rînjetul pe care l-am mai vazut odată

O luăm la fugă până la cazino.
Odată intrate acolo,ne grăbim spre o camera îndepărtată a locului..spre o ușă ce se afla in fundul holului.

Vero scoate din buzunar o cheie pe care o învârte de două ori,apoi deschide ușa, facandu-mi  semn sa intru.

Intru,iar ea in urma sa închuie ușa.

"Vero,de ce închui us-" Nu termin caci mana acesteia imi acoperă ochii,soptindu-mi la ureche.

"Sssh,Lana,face parte din surpriză " Șoptește si apoi imi sărută gâtul facandu-ma sa tremur.

Cu mana sa încă la ochi,Vero ma duce spre pat,unde ma împinge si imi tine mâinile deasupra capului.

"Eeh,Vero,ce inseamna asta?" Privesc nestiutoare.

Aceasta nu zice nimic,in schimb imi rupe o parte lungă din rochie.

"Vero!!"

Aceasta își duce degetul la gură.
"Lana,usor,nu voi face nimic rau"

Iar apoi imi leagă mâinile cu bucata din rochie de pat.

Lacrimi își fac apariția pe fata mea.

"Vero...Vero ma sperii!"

Cu astea fiind spuse,Vero imi rupe rochia complet,lasandu-ma aproximativ goală.

Usor,imi îndepărtează  si celelalte materiale ce imi acopereau corpul.

Își plimba mâinile peste tot pe corpul meu, iar frica creste in mine.

"Nu imi place asta!! Te implor,dă-mi drumul!!"

Vero râde...Iar eu incep sa plâng in agonie cand aceasta merge mai departe cu atinsul.

"I-ati adio de la inocența, Lana"

Spune ea râzând mai puternic ,sânge imbibandu-se in lenjeria de pe pat.

Va urma➡️

Phew, a fost intens... Sincer,mi-a placut sa scriu capitolul asta,sper sa va placă:)
SCUZE DACA SUNT GRESELI DE SCRIERE❤

Nr.cuvinte: 580

Innocence{Girl x Girl}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum