•And i only come when you scream I told you•
Marceline P.O.V
"La naiba Vero esti un monstru,distrugi vieți!! Te urăsc!!" Tip lovind tomberoane si cutii.
Eram singură, nimeni nu ma auzea,iar Vero...Chiar nu stiam unde se afla.
Ma opresc si imi lipesc spatele de fundatia unei clădiri . Cad la pământ cu mâinile la ochi.
"Nu trebuia sa vin cu tine...Mai bine o lăsăm sa moară decat sa sufar atât.."
Îmi șterg lacrimile de la ochi cu podul palmei.Ar fi bine sa ma întorc la cazino...
Sovaiesc până la cazino,mergând ca un zombi, iar acolo ma trântesc pe un scaun.
Îmi asez palmă pe frunte si privesc tavanul care in momentul asta părea cel mai interesant lucru.
O ușa se deschide,iar privirea mea este atrasă de zgomot...Era ușa din fundul holului,cea care imi da coșmaruri...Camera unde mi-am pierdut inocența...
Pe ea iese Vero. Purta doar un maieu alb si pantalonii sai negrii...iar în mână avea o cârpă pe care ștergea de sângele ce ii acoperea palmele.
Totul se leagă acum..
"CE I-AI FACUT LANEI??!!" Ma ridic speriată de pe scaun,acesta căzând la ridicarea mea bruscă.
"Pfft~ Calmeaza-te Marceline,nu am omorat-o...M-am asigurat că trăiește. "
Privește ea malefic."I-ai luat-o..Nu-i asa?"
"Așa e." Tranteste cârpă pe masă și se apropie de mine.
Își plimba degetul pe obrazul meu
"Dacă îți pasă asa de mult de ea, de ce nu te duci s-o vezi?" Se apropie si mai mult de mine.
Ma zmucesc din stransoarea acesteia si o privesc josnic.
"Să sti ca asta am sa fac"
Ma incruntez, iar apoi ma întorc mergând grăbită spre ușa.l...însă cu cât ma apropiam mai mult de ea cu atât inima mi se strângea in piept.
Uram locul asta,iar ce era mai groaznic ,Vero ma privea râzând.
"Haide Marceline ,nu ai de gând să intri? Săraca Lana,tocmai cand are nevoie de tine"
Ma întorc spre ea uitandu-ma urât..si apas pe clanta.
Aceasta se uită uimită la mine.
"Ai mare dreptate,Lana are nevoie de mine."
Cu astea fiind spuse intru in cameră, închizând ușa după mine.
Ochii mi se umple cu lacrimi atunci când vad scena din pat.
Lana era goală, picioarele ei acoperite de sânge...avea lacrimi uscate pe obraz ,iar pielea sa era palidă.
Avea urme pe încheieturi, probabil a fost strânsă prea tare,iar corpul ei tremura de frig.
Deschid usa dulapului de unde iau o pătură curată cu care ii acopăr trupul.
Picioarele mele erau înțepenite, nu le mai simțeam, iar puterile ma lăsau.
Cad în genunchi lângă ea..si incep sa plâng
Imi trezea amintiri. Amintiri pe care nu i le-aș fi dorit nimănui.
"Te-am avertizat...De ce n-ai plecat cand ai avut ocazia? De ce ai rămas ?" Agonia ma inveleste si incep sa plâng mai tare,ca si cum as jelii moartea cuiva.
"Doar ea este vinovată ca a ales să rămână "
Imi întorc privirea,iar acolo Vero stătea nepăsătoare
Fata asta...cum poate fi asa crudă?
Va urma❤
Asa incerc sa ma revansez ^^ Mai multe capitole,yeey~
SCUZE DACA SUNT GRESELI DE SCRIERE ❤
Nr..cuvinte :540
CITEȘTI
Innocence{Girl x Girl}
RandomIntr-o lume toxică, doua lumi sunt separate. Inca de mică, Lana ,este învățată de către părinți sa stea departe de acea parte a orașului si de oamenii periculoși ce trăiau acolo. Dar ea ,când împlinește 15 ani,merge in "zona interzisă" unde întâlneș...