•If you choose to stay you'll throw it all away•
Lana P.O.V
Vero ma întinde pe podeaua din lemn unde imi sărută gâtul. Corpul meu era in flăcări.
Vero avea in posesie întregul meu corp,eram doar a ei,iar în momentul asta nimic nu mai conta.
Eram complet goale si de data asta nu îmi mai e teama. O iubesc pe Vero, o iubesc si o voi lăsa să facă ce vrea din mine.
Demonul cu ochi albaștrii care mi-a furat inima.
Eram acum complet goale si chiar daca podeaua era rece,corpul meu ardea de plăcere.
Atingerea ei va rămâne întipărită pe pielea mea.
Ca orice moment frumos,a trecut repede,iar acum stam îmbrățișate.
"Lana,nu stiu ce urmează să se întâmple cu mine,dar te asigur ca voi fi bine."
Zâmbesc
"Totul e în regulă, Vero,am încredere în tine."
Imi lipesc fruntea de a ei si ma uit in ochii ei,amândouă zâmbind larg.
Însă, niste pași grăbiți ne strica momentul.
Pe ușa intra Benny transpirat ,în spatele lui Angel si Marceline.
Oh nu...am un deja vu.
"Vero,e de rău!" Spune Benny.
"Au trecut granița, o întreagă armată e după zid...Sunt după tine...vor sa ne distrugă " continuă el.
Pentru prima oară puteam vedea frica in ochii lui Vero.
"Lana,stai aici cu Angel si Marceline...Dacă vedeți că vine cineva pe care nu îi cunoașteți, fugiti...si nu va uitați înapoi." Spune Vero privindu-ma in ochi.
Imi sărută fruntea si pleaca împreună cu Benny.
Ma uit inspaimantata la cei doi plecând...aveam o presimțire rea.
Ma întorc spre Marceline si Angel și le șoptesc
"Acum ce urmează?"
"Așteptare, Lana."
Vero P.O.V
Acesta imi este ultimul moment...se pare ca am întrecut limita si am adus războiul...din nou.
Înainte de a merge la zid,am trecut pe la cazino pentru a ne adună oamenii de incredere si pentru a lua niste arme...mai bun ,cel puțin.
Iar acum este timpul pentru bătălia finală.
Aud o bubuitura asurzitoare,asa ca incep sa ma grăbesc spre zid.
O gaură a fost formată în zid,folosind explozive. Armata opusă intra pe teritoriul nostru si omoara in fată ochilor mei pe toți oamenii pe care îi vedea.
"OPRITI-VA!!" Striga eu ,iar toată armata își îndreaptă armele spre mine...din nou.
"Mai,mai,ce avem noi aici, a trecut aproape un deceniu de cand te-am vazut ultima oara, Vero "
Imi ridic capul si rămân stană de piatră.
"Veron..."
"Chiar eu sunt,surioara. Vezi tu,am facut asa cum am promis,apar orașul si distrug toți demonii"
"Tsk, în promisiunea ta ai spus toți demonii care intră în oraș,nu ca vei da tu buzna peste ei!" Urlu la el.
"Așa aveam de gand. Dar de cand m-ai trădat și m-ai părăsit, am început să urăsc locul asta extrem de mult, sa te urăsc pe tine!! FIINDCA AI ALES DEMONII IN LOC SA RĂMÂI CU MINE!!"
Acesta își îndreaptă pistolul spre mine si trage...nimerindu-ma În mână...trage din nou ,de data asta în picior.
Cad în genunchi din cauza durerii.
"Vero!!" Striga Benny.
Incerca sa se apropie de mine..Iar în secunda următoare aud doar focuri de armă.
Imi închid ochii,iar cand totul se oprește ma uit in t.
Toți erau morți.
"NUU!! CE AI FACUT ,MONSTRULE!!!" Tip eu in agonie,lacrimi cazand din ochii mei.
Va urma ❤
Cred ca am batut recordul, 3 capitole într-o zi😂 Cred ca mai urmează unul până la miezul nopții.
Nr.cuvinte:592
CITEȘTI
Innocence{Girl x Girl}
RandomIntr-o lume toxică, doua lumi sunt separate. Inca de mică, Lana ,este învățată de către părinți sa stea departe de acea parte a orașului si de oamenii periculoși ce trăiau acolo. Dar ea ,când împlinește 15 ani,merge in "zona interzisă" unde întâlneș...