•There's no such thing as fate, only yourself to blame•
Vero P.O.V
Dimineața a venit de ceva vreme,iar eu inca ma intreb de unde pot lua o carte.
"Vero!! Demone,tu ai fost!!"
Ma întorc, iar în spatele meu era vechiul meu "prieten" preotul.
"Despre ce tot vorbești?" Îl întreb eu indiferenta, chiar dacă stiam despre ce vorbește.
"Nu te face ca nu ști,tu ai dat foc bisericii si ai ars eu ea oamenii !" Se rastește acesta nervos cu lacrimi în ochi.
"Oh,dar n-am fost eu."
"Atunci ce cauți aici?"
"O carte."
Acesta se uită uimit la mine ,apoi incepe sa râdă.
"Phahahaha!! Pe cine crezi ca păcălești tu fiară a infernului? Sunt pe urmele tale si te vor prinde curând, bestie!"
"Pff,atunci sper sa împărțim aceeasi celulă. "
Scot cuțitul și ma îndrept spre el. Ii era frica.
Ii era frică fiindcă înțepenise si începuse să transpire. Asa voiam. Frica lor.
Ii lipesc cuțitul de gat si ma apropii de fata lui.
"Spune acum,unde pot gasi o carte?"
"B-b-biblioteca.."
"Si unde se afla aceasta biblioteca?"
"Acolo"
Imi arată cu degetul spre o clădire mare din îndepărtare. Aveam ceva de mers si riscam sa fiu văzută..si prinsă, dar i-am promis o carte,asa ca ii voi lua una.
Lana P.O.V
"Marce...crezi ca Vero e ok?" Intreb eu
"Nici dacă aș vrea,Vero nu ar muri."
"De ce trebuie să meargă mereu acolo?"
"Vezi tu,Vero si Benny sunt ca niste lideri in zona asta. Benny e cel care 'angajează ' copii și ii obliga sa faca lucruri murdare,iar Vero este cea care asigură marfă de vânzare. "
"De unde cumpără lucrurile astea daca are accesul interzis pe partea cealaltă?"
"Asta e problema, nu le cumpără...ci le fură " Rade Marceline.
"Mai am o întrebare...Înafară de mine si tine,a mai fost cineva căreia ia luat inocența?"
Aceasta se uită pierdută ceva timp,iar apoi,ezitandu-mi privirea imi raspunde.
"A fost"
Vero P.O.V
Nu era imensă doar afară, ci si înăuntru. Era plină de cărți, dar totusi era asa pustie... Probabil fiindcă e închisă, iar eu am reușit să deschid ușa.
Nu stiam ce sa aleg,erau prea multe.
Pe fiecare din ele scria cate ceva, dar nu știu ce. Nu am fost vreodată învățată să citesc.
Dar o carte mi-a atras atenția... Era albastră si avea desenată pe ea o fată si 11 păsări.
"HEI,CINE E ACOLO?" Aud un țipăt, iar luminile se aprind.
Iau cartea in mana si o iau la fugă, fiind urmărită de paznic.
Am alergat ceva timp, mi-a pierdut urma ...Iar acum ma aflu din nou la zid.
Il sar si revin la realitate...
Va urma❤
Nr.cuvinte :456
CITEȘTI
Innocence{Girl x Girl}
RandomIntr-o lume toxică, doua lumi sunt separate. Inca de mică, Lana ,este învățată de către părinți sa stea departe de acea parte a orașului si de oamenii periculoși ce trăiau acolo. Dar ea ,când împlinește 15 ani,merge in "zona interzisă" unde întâlneș...