ΚΡΙΣ
Κοίταξα τον παραγωγό της ταινίας. Με την Τζούλια, την συμπρωταγωνίστρια μου είχαμε μόλις τελειώσει από μια μεγάλη μέρα γυρισμάτων. Ένιωθα εξαντλημένος και το μόνο που ήθελα εκείνη τη στιγμή ήταν να βρεθώ στο σπίτι μου με ένα ποτήρι ουσίσκι χωμένος στην μπανιέρα μου και το καυτό νερό. Ο παραγωγός όμως μας είχε ζητήσει να τον συναντήσουμε και εμείς φυσικά δεν μπορούσαμε να αρνηθούμε την πρόσκληση στο γραφείο του. Καθίσαμε σε ένα κυκλικό τραπέζι που υπήρχε σε εκείνο το χώρο και είχε θέα προς το ηλιοβασίλεμα πάνω από την πόλη του Λος Άντζελες. Εκείνος από την στιγμή που μπήκαμε μέσα, πριν ένα τέταρτο περίπου, μέχρι τώρα μιλούσε στο τηλέφωνο αναγκάζοντας μας να περιμένουμε πότε θα τερματίσει την κλήση. Γενικά όφειλα να παραδεχτώ ότι δεν ήμουν ιδιαίτερα υπομονετικός τύπος. Έτσι κουνούσα νευρικά το πόδι μου στο πάτωμα και κοιτούσα την Τζούλια που κοίταζε χαλαρά το κινητό της, συνομιλώντας ίσως με τον γκόμενο της. Η Τζούλια ήταν μια νεαρή ηθοποιός αγγελικής ομορφιάς, όπως την χαρακτήριζαν. Ξανθά μακριά μαλλιά, λευκή επιδερμίδα, γαλανά μάτια. Είχε ξεκινήσει ως μοντέλο και σύντομα κατάφερε να πηδήξει στον κόσμο του κινηματογράφου.
«Λοιπόν» είπε ο παραγωγός μας, ο Τζιμ, καθώς ακούμπησε το κινητό του στο γραφείο που είχε μπροστά του και συνάμα σηκώθηκε όρθιος κατευθυνόμενος προς το μέρος μας.
«Τα γυρίσματα πάνε ανέλπιστα καλά και η χημεία που έχετε οι δύο σας είναι εκπληκτική. Και αυτός είναι ο λόγος που θέλω να ξεκινήσετε μια εικονική σχέση. Αρχικά δεν χρειάζεται τίποτα περισσότερο από το να σας τσακώσουν οι παπαράτσι σε κάποια έξοδο με τα υπόλοιπα μέλη του συγκροτήματος του Κρις. Μετά σε κάποιο ρομαντικό τετ α τετ. Θα αρνηθείτε οποιαδήποτε ρομαντική σχέση μεταξύ σας και τελικά λίγο μετά την πρεμιέρα της ταινίας θα ανακοινώσετε δημόσια τη σχέση σας» τον κοίταξα έκπληκτος αφού δεν ήξερα αν έπρεπε να τον βρίσω πριν φύγω ή να φύγω χωρίς να πω την παραμικρή λέξη για να αντιταχθώ σε όλα όσα μας ξεφούρνισε.
«Και πριν προλάβετε να αντιδράσετε να σας υπενθυμίσω τα συμβόλαια που έχετε υπογράψει. Σε αυτά συμφωνείτε ρητά ότι αποδέχεστε οποιονδήποτε τρόπο κρίνει απαραίτητο η παραγωγή για την διαφήμιση της ταινίας...» έσφιξα τις γροθιές μου φλερτάροντας με την ιδέα να τον χτυπήσω. Πως μπορούσε να ζητάει κάτι τέτοιο; Πως μπορούσε να μπλέκει την προσωπική μας ζωή στην διαφήμιση της ταινίας προκειμένου να αυξήσει τις εισπράξεις;
YOU ARE READING
ΟΧΙ! ΙΣΩΣ? ΝΑΙ! (vol.1)
RomanceΈνα βράδυ υπήρξε αρκετό... για να τους αλλάξει την ζωή... για να τους κάνει να ερωτευθούν... για να τους χωρίσει ξανά... Η Κλειώ θα βρεθεί στο Παρίσι έπειτα από απαίτηση του πατέρα της να περάσει ένα μήνα του καλοκαιριού μαζί με εκείνον και την καιν...