kasım

5K 210 25
                                    

not: kâsım veya kazım değil, direkt Kasım. ^^

Kasım, gelen mesajları okuduktan sonra kısa bir süre öylece durdu. Mesajları tekrar tekrar okudu, gönderen kişinin profilini açtı ama bir iz bulamadı. Sonunda omuz silkip telefonu koltuğun üzerine koyup mutfağa gitti.

Tezgahın üzerinde küçük bir not ve hemen yanında iki tane sandviç vardı. Kasım onlara ilerlerken ailesinin sorumsuzluğuna güldü.

"Benim acil bir işim çıktı. Muhtemelen gece gelebilirim, sana bunları hazırladım, akşama da bir şeyler sipariş edersin tatlım."

Parmağının ucuyla tuttuğu kağıdı rastgele bir köşeye atıp,
"Zahmet olmuş sana da." diye söylendi.

İçeriye geçtiğinde telefonu bir kez daha titredi. Koltuğun üzerinden eğilip aldığında şifreyi girip mesajı açtı.

054**: hiç okumazsın sanıyordum, beni şaşırttın.

"Bir sen eksiktin." Diye tısladı.

: Ne istiyorsun?

054**: bir de cevap verdin.

: Sen soru sormadın, ben cevap vermedim, tam tersi oldu. asıl sen soruma cevap verirsen sevinirim.

054**: evet, aptallığıma ver. şey, bir şey istemiyorum. içimde kalmasın diye sana hissettiklerimi yazmak istedim. ama bi hayli zormuş.

: Anladım.

: İlk olarak, benden mütevazılık bekleme.

: Çünkü tevazudan anlamam.

: İkinci olarak, hayatımın neresinde olursan ol, beni çok iyi tanıyormuş ayakları kesme. Öyle şaşırtıcı falan olmuyor yani.

: Bir şeylere şahit olmuş olabilirsin, bu söylediklerini gözlemlemişsindir. ama üzgünüm, orayla ibaret değilim. Kimse göründüğünden ibaret değildir. Bazen anlattıklarından bile.

: Evet öfkeliyim, ama bu sadece bana zarar verir. Bi başkasına değil. Ve bu da öyle görebileceğin bir durum değil.

: Bu tarz olay bi kere daha başıma geldi, o yüzden artık tahammülüm yok.

: Ve eminim ki, beni yaşadığım olaylardan dolayı yargılayıp hüküm verebilecek son kişi bile değilsindir.

054**: e yuh...

054**: neden bu kadar çıkıştın ki?

: Doğruluğundan falan değil.

054** eminim, değildir.

: :) Bu numara artık işlemiyor, yok seni şöyle tanıyorum, yok aslında böylesin. farklı yürüme yolları bulman lazım

054**: yürüme yolları mı

054**: ben mi

054**: o ne, öyle değil be

054**: yürümedim ki

: İşlerim var sevgili polyanna, daha sonra, daha sonra.

Telefonu kenara koyarak içten bir şekilde gülüp,
"Uğraştığımız şeylere bak." diye söylendi.

***

Anonim sizce nasıl biri?

Kasım'ı sevdiniz mi?

kasım | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin