Ekipa wkroczyła do gabinetu Hitlera.
Hitler: Wreszcie już myślałem że tu nie dotrzecie. No ale cóż powinienem się spodziewać że bohaterowie wszechświata jednak tu dotrą. Jednak jesteście za późno. Z zwłok waszych przyjaciół i wrogów stworzyłem potężną armie złych hologramów która najprawdopodobniej już atakuje Ziemie a już za pare chwil wystrzele laserem z tej staelity i wasza planeta przestanie istnieć na zawsze.
Korwin: Frodo teraz!
Frodo wcisnął czerwony przycisk na swoim pilocie i satelita wybuchła.
Hitler: JAK TO!? JAK TO ZROBIŁEŚ!?
Frodo: Zamontowałem ładunki wybuchowe w środku podczas jej budowy.
Hitler: Skoro chcecie w ten sposób to niechaj będzie. Mam dla was małą niespodzianke. Szamanie Cebuli pamiętasz Onionbota? Znalazłem go na złomowisku i odbudowałem. POZNAJCIE NOWEGO ONIONBOTA 2.0!
Hitler wszedł za stery Onionbota 2.0 i rozpoczął atak. Maszyna ta była tym razem o wiele potężniejsza niż wiele lat temu.
Szaman.C: Hitlerze zapomniałeś o tym że ja znam wszystkie jego słabości. Atakujcie mu nogi a będzie bezbronny.
Ekipa wedle wskazówki Szamana Cebuli zniszczyła nogi co powaliło robota.
Hitler: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEIN!
Korwin: Adolfie Hitlerze zabieramy cię na Ziemie tam gdzie odbędzie się twój sąd ostateczny.