3. BÖLÜM

6.1K 202 10
                                    


                           Düzenlendi.

Nefesten;

Akşam Beni eve götürmek için Tahir yerine yangazlar gelmişti.

Evet Tahir odadan çıktığı gibi gitmiş nereye gittiğini bile bilmiyoruz hayır yani bu yağmurda nereye gidiyorsun sen?

Ne yani beni, karısını bir hastaneden bile alamıyor mu? Bu kadar mı acizdi benden? Bu soruları ve daha fazlasını kendime sorarken çoktan arabaya binmiş evin yolunu tutmuştuk.

Konağın kapısının önüne geldik Fatih inmemde yardımcı olmuştu.

Konağa girdik ve ben odama gitmek için izin istedim. Yukarı çıktım ve yatakta yatan bir Tahir gördüm.

Üstü açıktı hemen bir battaniye çıkardım üzerine örtmek için...

Örttüm ve yüzünün hafif kızarmış olduğunu gördüm hemen elimi alnına koydum

OLAMAAAZ!!

Yanıyor resmen alelacele ateşini ölçtüm

KIRMIZI ALARM ATEŞİ 39

Hemen onu ustundekilerle birlikte banyoya soktum böyle olmazsa daha da fazla ateşi çıkacaktı soğuk suyu açtım onu altına tuttum

Kısık bir sesle Tahir; "Üşüyorum..." dedi.

"Tamam ama biraz daha kalalım ateşin çok yüksek."

Biraz daha suyun altında tuttum onu ah canım yaa nasıl da masumlaştı birdenbire...

Çıkma vakti geldi, onu banyodan çıkardım. Üzerini giydi.

Tekrardan ateşine bakmak istedim ama elim çok soğuk olduğu için dudaklarımla bakmam gerekiyordu. Dudaklarımı alnına götürdüm ateşine baktım. Hâlâ vardı ama o kadar çok değildi.

Herşeyi tamamladıktan sonra onu yatağa uzattım, üzerini ince bir battaniye ile örttüm. Benim de dinlenmem gerek diye düşündüm ve ben de onun yanına kıvrılıp yattım.

Kalktığımda; ben arkamı Tahire dönmüşüm. Tahir elleri ile belimi kavramış, yüzünü boynuma gömmüş bir şekilde uyuyordu. Ben bir kaç cm ileri gitsem uyanacak hissine kapıldım ve ben de hiç istifimi bozmadan yatmaya devam ettmeye çalıştım ama sadece çalıştım. Çünkü Tahirin sakalları boynuma batıyordu.

Hiç kıpırdamadan durmam gerekiyor ama huylanıyorum, en son dayanamayıp ona doğru döndüm.

Allah'tan uyanmadı.

Duvardan saate baktım 11:05 ha tamam

Hiiih saat 11 mii !!

"Tahir.. Tahir .."

Yok bu böyle olmaz Hayır yani beni de tutmuş bırakmıyor ki.

"Tahiir!" diye bağırdım

Yavaş yavaş gözlerini araladı. Bir de sanki yer varmış gibi beni daha çok kendine çekti tekrardan boynuma gömüldü. Tamam yani hoşuma gidiyordu ama bir yandan da hem sakalları batıyor hem de huylanıyorum

"Tahir kalk saat 11."

"Of Nefes bir izin vermedin ki rahatça uyuyayım."
Dedi hiç istifini bozmadan.

"Ne rahat yatması yaa zaten akşamdan beri boynuma gömülmüş bir biçimde yatıyorsun."

hızla ayaga kalkti ve "Tamam Nefes al kalktım! Kırk yılda bir rahat rahat karımın boynunda yatıyim dedim onu da burnumdan getirdin sağol."
Dedi bağırarak

"Tamam ya ne bağırıyorsun ben hep burdayım."
Dedim otoriter sesimle.

Beni hiç umursamadan banyoya gitti. Ben de yatağı topladım başım çok kötü ağrıyordu ve ilacımı almadığım geldi aklıma aç karna içilmediği için aşağı inip atıştırmalık birşeyler hazırladım. Hazırlarken Tahir de gelmişti beraber atıştırdık ama bana hep somurtup durdu. Zannedersem trip atıyordu. Normalde kadınlar hep trip atan taraf olur ama bu biraz tuhafıma gitti sanırım...

Ben onun gönlünü almayı bilrdim de neyse...

Saate baktım 12:30 idi.

Birşeyler atıştırdıktan sonra Tahir işe gitti. Gitmeden önce de;
"zaten geç kalmışım 5dk daha oyalanıyım"
dedi hayır yani niye oyalaniyorsa.

"Hayır Tahir niye oyalanasın kii hadi git."

"Bak nefes zaten bu sabah sağa çok pis ayar oldum bu da iki oldu."

"Neden yaa."

"Neyse Allah'a emanet ol."
Diyip gitti onun gitmesiyle birlikte Asiye abla ve saniye hanım pazardan geldi.

SEVDİM SENİ BİR KERE || NEFTAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin