Son kez kontrol edildikten sonra doktorun iyi şeyler söyleyeceğini düşünüyorlardı ve öyle de oldu. Bir sorun çıkmadı. Bu da demek oluyordu ki hem Nefes hem de bebeği yaşayabilecekti.
Nefes ve Tahir İstanbul'dan Trabzon'a geleli 1 ay oluyordu ve şu anda da kahvaltı yapıyorlardı.
"Nefes'im ekmeği uzatır mısın?"
"Hemen, vereyim." dedi ve ekmeği uzattı.
"Ee Nefes, kuzum... Yani şimdi bebek de sen de tehlikede değilsiniz, değil mi?"
"Evet Asiye abla. Aslında başta çok korkmuştum. İkimize de bir şey olacak diye ama Allah'a şükür ikimizde sağlıklıyız."
"Çok zor gerçekten, ya bebeğin için kendinden ya da kendin için bebeğinden vazgeçmek."
"Tabii ki de. O kadar zordu ki o duyguyu düşmanımın yaşamasını bile istemem."
"Neyse artık geçti bitti. Öyle değil mi Nefes'im." dedi Tahir.
"Evet, Allah'ıma binlerce şükür sebebim, benim minik bebeğim."
"Ee, bugün de cinsiyetini öğrenmek için hastaneye gideceğiz."
"Evet yaa çok heyecanlıyım."
~
"Ben arabayı çıkarayım, sende ayakkabını giy çantanı al. Haydi!"
Birazdan Nefes'im ile beraber bebeğimizin cinsiyetini öğrenmeye gideceğiz. Tabii Nefes hazırlanabilirse.
Ayakkabılarımı giyip arabanın yanına doğru ilerledim. Arabaya bindiğim gibi biri ön biri arka cam olmak üzere iki camı yarıya kadar açtım çünkü araba çok sıcaktı. 5 dakika kadar sonra da Nefes arabaya bindi ve hastaneye doğru gittik.
Kim ne derse desin bu en güzel duyguydu. Baba olmak... Tarifi imkansız bir şekilde güzel bir duyguydu. Anlatılmaz yaşanır.
"Tahir,"
Nefes'imin o güzel sesiyle düşüncelerimden sıyrıldım.
"Efendim Nefes'im?"
"Seni seviyorum."
Yüzümde bir gülümseme belirdi. Kabul, bunu beklemiyordum ama... o iki kelimeyi bana sunması beni mutlu ediyordu.
"Ben de seni seviyorum."
Hastanenin önüne gelince ikimizde arabadan indik ve ben hızlı bir şekilde Nefes'in elini tuttum. Hastaneye sonra da sıra olmadığı için doktorun yanına gittik.
"Nefes hanım, hoşgeldiniz. Buyrun buraya oturun lütfen."
_________
Merhabalar!
Önceki bölümlere bakıyorum oylamalar
100. Şimdikilere bakıyorum 20, 30.
Lütfen oylamayı unutmayın:)
|En azından bana moral oluyorlar.|Hem yorumlar da düştü. Hani benim o biricik okurlarım nerede?
Söyle bunu okuyan değerli okurum: Bebek için isim bulmama yardımcı ol lütfen, bebek için bir kız bir de erkek ismi yazabilirsin diye umuyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDİM SENİ BİR KERE || NEFTAH
Historia Corta'BU AŞK BENİM SONUM DEĞİL' Adlı kitap, isim değişikliğiyle 'SEVDİM SENİ BİR KERE' olarak değiştirilmiştir. ~~~~~~~ TAMAMLANDI {{ Yazdığım ilk kitap olduğu için hatalarımı mazur görün🙇}} ______________________ __________\/__________ Mustafa:Evet g...