22. BÖLÜM

1K 44 2
                                    

Multimedia: Zeynep Bastık - Yol 

-

Tam bu bölümü anlattığını düşünüyorum :)

                                 ***

1 hafta sonra; 

Genç ikilinin, düğünden sonra kısa bir balayı merasimi olmuştu ve hâlâ da sürüyordu. İki haftalık bir süreç olduğu için  daha bir haftaları vardı.

Murat'ın ise Melek ile gayet mutlu bir ilişkisi vardı. Daha geçen gün beraber bir gün geçirmişlerdi. Onlar da ilişkilerini ilerlettikleri sırada evlenmeyi düşünüyorlardı.

İki yangaz da çok mutluydular. Mutlulukları onlara gelip geçiciymiş hissini verse de şimdilik mutluydular.

Mustafa da Asiye'nin kıskançlıkları, aşermeleri, ağlamaları, bir anda gülmeleri dışında iyiydi. Asiye bazen bu durumları kendine göre değerlendirse de o da gayet iyi durumdaydı.

Bebekleri için ise kız olursa Asya, erkek olursa Akif koymayı düşünüyorlardı. Kız ismini Asiye düşünmüştü, kendi ismine benzer olduğu için. Erkek isimini ise Mustafa düşünmüştü, bu isim hoşuna gittiği için.

_______

Nefes, Tahir'in doğum günü olduğu için ona hediye almaya çıkmıştı. Her şey hazırdı bir tek hediye almak ve beklemek kalıyordu. Bu günü layıkıyla yerine getirmek için uğraşıyordu. Bu yüzden hangi saatte doğdu ise o saatte yapıyordu. Tahir de akşam saat akşamüstü altıda doğmuştu ,bu bilgiyi Saniye hanımdan almıştı, ve şimdi de saat beş buçuktu. Yaklaşık on ya da on beş dakika sonra Tahir eve gelirdi ve Nefes'in de en az on dakikalık mesafesi vardı.

Hediye olarak güzel bir saat seçmişti.

Hızla mağazadan çıkıp yaptırdığı hediye paketini arabanın yolcu koltuğuna bıraktı. Ardından arabanın etrafindan dolanıp kendi yerine geçti. Arabayı kullanmaya başlamıştı. Aslında araba kullanmayı bilmesine rağmen bazen yangazlara ya da Tahir'e söylemişti onu bir yerlere götürmesi için. Normalde izin vermiyordu araba kullanmasına, Tahir. 'Sen, ben varken araba  kullanamazsın.' diyordu. 'Neden?' diye sorunca cevabı şu oluyordu; 'Arabada bir erkek ve bir kadın varken neden kadın kullansın ki?'

Arabayı biraz daha hızlı kullanmaya başladı. Eğer hızlı kullanmazsa yetişemeyecekti. Hızını biraz daha yükseltti. Yol boştu çünkü.

Birkaç saniye sonra aniden önüne bir araba çıkmıştı.

_________________________________
_______《》________《》__________

Herkese merhaba, ben geldim!

Umarım beğenirsiniz.

SEVDİM SENİ BİR KERE || NEFTAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin