9 ay sonra
Nefes ve Tahir son hazırlıklarını bitirdikten sonra bir de 3 aylık olan bebeklerini hazırladılar. Hazırlanıyorlardı çünkü evlerini değiştiriyorlardı.
Tahir, Nefes'in hayalinin kendilerine ait güzel bir evlerinin olmasını istediği andan itibaren, ona bir sürpriz hazırlamaya başlamıştı. Öncelikle güzel, bahçeli, hoş görünümlü bir ev bulmuş, ondan sonra eve en uygun eşyaları almış ve Nefes'e sürpriz yapmıştı. Nefes buna çok sevinmişti. En büyük hayali sevdiği adamla ve çocuklarıyla mutlu bir yuva kurmaktı. Bu hayali gerçek olmuştu. Mutluydu. Daha ötesi olamazdı.
Kucağında Azra ,bebekleri, yanında sevdiği adam... Güzel küçük bir aile olmuşlardı.
Evlerine ulaşmak üzere evdekilerle vedalaşıp arabalarına binmek üzere dışarı çıktılar. İlerleyip arabalarına vardıktan sonra bindiler. Yarım saatlik bir yol sonrasında evlerine gelmişlerdi.
Mutluydular. Bu mutluluklarının kısa sürmesi için ellerinden geleni yapıyorlardı. Yapacaklardı.
_____
Fatih ve Sırma el ele tutuşup arabadan inmişlerdi. Kaleli konağına girip içerde son, küçük hazırlıkları konuşacaklardı.
Sırma, Fatih'i çok süründürmüştü. Öyle olmazsa nasıl nazını geçirecektir ki Fatih'e. İyi yaptığını düşünüyordu. Fatih ise tam tersini... Bir ay önce nişanlanmıştılar. Fatih daha fazla dayanamamıştı. Hatta bu kadar dayanması bile mucizeydi.
Bir hafta sonra ise düğünleri vardı. Her şeyleri hazırdı. Gelinlik, damatlık, düğün salonu, kına için ayrı bir mekan, düğün pastası, kuaför, kına için organizasyon... ve bunun gibi bir sürü şey daha vardı.
____
Murat ve yanındaki sevgilisi beraber sahilde dolaşıyordu. Sevgilisi ile ilk tanışma anı üç hafta önce kadar gerçekleşmişti. Adı Melek idi. Birbirlerini çok seviyorlardı. Melek İstanbul'dan gelmişti buraya çalışmak için ve o sırada da Murat ile karşılaşmıştı.
"Murat,"
"Efendim Melek'im."
"Haftaya Azra'yı görmeye gidelim mi? Şimdi gitmeyelim zaten yeni taşınıyorlar."
"Haklısın, sen yeter ki iste ben seni götürürüm Azra'nın yanına."
"Seni seviyorum." dedi Melek Murat'a dönerek.
"Bende seni seviyorum." diye karşılık verdi Murat da.
____
Bu dokuz ay Kaleli ailesini çok değiştirmişti. Asiye ve Mustafa'nın da bir bebeği olacaktı. Gelenler çoğalmış, bebekleri olmuştu hem Mustafa ve Asiye'nin hem Tahir ve Nefes'in...
Aile... o kadar özel bir kelime ki anlatmaya kalksak bir ömüre sığdıramayız. Ve aile kavramı Kaleli'lerde gittikçe çoğalıyordu.
____
"Mustafa'm,"
"Efendim Asiye'm?"
"Sen beni kilolu sevmezsin değil mi?"
"Tabii ki de severim. Neden sevmeyeyim kaç yıllık karımı?"
"Yok yok, sen beni sevmezsin. Şişko olacağım sonuçta. Hangi koca, karısının şişko olmasını ister ki?" deyip ağlamaya başlayınca Mustafa ne olduğunu anlayamadı. Kaç gündür kendi kendine bir şeylere ağlıyordu Asiye. Sanki dünyanın sonu gelecekmiş de Asiye bunu önceden biliyormuş ve ona ağlıyormuş gibi.
"Asiye'm, ben seni her halinle seviyorum. Sen zayıf ol ben zayıf severim, sen kilolu ol ben kilolu severim. Yeter ki içinde sen ol..."
______________________
Birkaç bölüm sonra büyük ihtimalle final.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDİM SENİ BİR KERE || NEFTAH
Nouvelles'BU AŞK BENİM SONUM DEĞİL' Adlı kitap, isim değişikliğiyle 'SEVDİM SENİ BİR KERE' olarak değiştirilmiştir. ~~~~~~~ TAMAMLANDI {{ Yazdığım ilk kitap olduğu için hatalarımı mazur görün🙇}} ______________________ __________\/__________ Mustafa:Evet g...