21. BÖLÜM

1K 46 3
                                    

1 hafta sonra;

Fatih ve Sırma'nın düğün günüydü bugün. İkisi de birbirinden heyecanlıydı. Ne Fatih Sırma'nın gelinliğini görmüş, ne de Sırma Fatih'in damatlığını... Birbirlerini henüz görmemişlerdi. Bu yüzden de biraz  heyecanları vardı.

Fatih gelin odasının önüne gelip kapıyı çalmıştı. İçerdeki Sırma ise heyecandan bayılabilirdi. Yanındaki arkadaşları kapıyı açıp odayı terk edecekleri sırada Fatih sabırsızlıkla içeri girdi ,daldı da diyebiliriz.
"Uuu damat bey sabırsız." Deyip kıkırdayarak arkalarından kapıyı da kapatıp çıktılar. Sırma'nın sırtı Fatih'e dönüktü. Yavaş yavaş yüzünü döndüğü zaman Fatih heyecanla konuştu.

"Sırma'm... çok güzel olmuşsun."

"Sen de çok yakışıklısın."

Birbirlerine aşkla bakarken içeri bu sefer de Melek girdi.

"Hadi herkes sizi bekliyor. Gelin hemen. Daha fazla beklemesin davetliler."

"Tamam geliyoruz Melek."

Biraz sonra ikili salona geçmek için hareketlendiler. Herkes salonda sabırsızlıkla onları bekliyordu.

X

"Siz ,İsmet kızı Sırma, Mehmet oğlu Fatih'in eşiniz olmasını kabul ediyor musunuz?"

Sırma büyük bir aşkla Fatih'e bakıp,

"Evet!"

"Siz ,Mehmet oğlu Fatih, İsmet kızı Sırma'nın eşiniz olmasını kabul ediyor musunuz?"

O da aynı şekilde ,aşkla, Sırma'ya bakıp,

"Evet."

Bu süreçten sonra herkes daha da kaynaşmış, oyunlar oynanmıştı. Bu sırada Nefes biraz fenalaşmış, ardından dışarı hava almak için çıkmıştı. Nefes'in ortada olmadığını gören Tahir ise minik Azra'yı Melek'e teslim edip dışarıya çıkmış Nefes'i  bulmuştu.

Nefes kendinde değildi. Başı dönüyordu, çok sesten olmuştu ya da; tansiyonu düşmüştü. Yolun karşısında olan Karadenize doğru giderken arabayı görmemişti.

Neyse ki Tahir onu kolundan tutup kendine doğru çekmişti. Çektikten sonra sımsıkı sarıldı.

"Ne yapıyorsun sen Nefes?"

"Ya sana bir şey olsaydı? Ne yapardım ben o zaman?"

"Başım dönüyordu bir karadeniz havası çekeyim içime dedim ama görmedim arabayı."

Kafasını Tahir'in göğsüne yasladı.

"Bir daha sakın bana söylemeden gitme, tamam mı Nefes'im?"

"Söylerim."

"Sen benim Nefes'im iken, seni göz göre göre ölüme terk edemem ben. Seninle hayat bulmuşken, sensiz yapamıyorken, sensiz duramıyorken, sensiz nefes alamıyorken seni ölüme terk edemem."

"Öyle bir şey yapmayacağını, yapmayacağımı ikimiz de biliyoruz."

"Biliyoruz."

______

Zaman hızlı akıyor ama finalimiz için zaman kavramının ilerlemesi önemli :)

20. bölümde bu bölüm final demiştim ama daha 2-3 bölüm var gibi görünüyor.

Final için kafamda bir şeyler dönüyor ama neler olur bilemeyiz:) ya da bilemezsiniz 🙄

SEVDİM SENİ BİR KERE || NEFTAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin