,,Uf tak jsem to našla."štastně se usměji když stojím před vchodem do hotelu kde mám být ubytovaná. Naštěstí mě sem navigovala ta žena, která měla na starosti naší jízdu autobusem až sem do Londýna. Ta cesta trvala něco kolem pěti hodina,ale stála za to. Londýn mě okouzlil i za tu chvíli co v něm jsem a to ani nejsem v tom největím centru. Můj hotel je kousek od centra a asi je to lepší,alespoň je tady větší klid. Pevněji tedy uchopím madlo kufru a vydám se dovnitř. Hned se ocitnu v poměrně velké černobílé recepci a zamířím si to tedy k pultu.
,,Dobrý den, přejete si ?" usměje se na mě recepční
,,Dobrýá den, mám tu mít pokoj na jméno Alex Smalls." oplatím jí úsměv. Ona přikývne a natuká něco do počítače.
,,Ano, tady je vaše karta, pokoj číslo 250 v sedmém patře." podá mi kartu od mého pokoje. Ještě jí poděkuji a poté se vydám k výtahu, kterým vyjedu až do sedmého patra kde najdu svůj pokoj, který odemku a vejdu dovnitř. Pohled mi padne na poměrně malý,ale útulný a barevný pokojík. Kromě postele, okna a menší skřínky tu je i plazmová televize normální velikosti na zdi. A taky odsud vedou i dveře do malé koupelny se sprchovým koutem, záchodem a umyvadlem. Je to tady hezké a útulné, nic víc nepotřebuji. Jsem spokojená. Kufr si dám ke zdi vedle postele pod okno a první co udělám je, že si lehnu na postel a úlevně vydechnu. Vážně jsem v Londýně. To je tak skvělý. Musím zavolat tomu Charliemu. Vytáhnu z kapsy tedy telefon a vytočím jeho číslo. Po pár zazvonění to vezme.
,,Ahoj, tak co, už jsi dorazila ?" zeptá se hned
,,Jojo, teď jsem dorazila na pokoj, je to tady hezký,vybrali jste dobře." usměju se.
,,Tak to jsem rád,že se ti líbí."
,,Moc, no nic já budu končit. Ještě zavolám Nicki,abych jí taky poděkovala a taky rodičům a pak půjdu na večeři, která už za chvíli je."
,,Dobře,tak si to užviej.Pa."
,,Pa." odpovím ještě a ukončím hovor. Jak jsem řekla,ještě rychle zavolám i Nicki a rodičům než se tedy vydám dolů do jídleny na večeři,kterou mám zaplacenou v cenně,stejně jako snídaně a obědy. Fakt ani radši nechci vědět kolik ty dva musel tenhle můj výlet stát peněz.
,,Co teď budu dělat?" položím sama sobě řecnickou otázku, když dovečeřím a opouštím jídelnu.Sice jsem celkem unavená, ale na to abych šla spát je celkem brzo. Možná bych si alespoň mohla skočit na frapé do strabucks, který jsem viděla tady vedle hotelu. A jelikož jsem si sebou vzala na večeři i pěněženku tak rovnou opustím hotel a vydám se do starbucks. Páni je tady docela plno na to, že už je osm večer, bych takovej nával nečekala. Vystojím si tedy frontu,která zas tak dlouhá naštěstí není a obědnám si svoje oblíbené karamelové frapé, načež se začnu rozhlížet jestli je někde místo. Už jsem téměř připravená, že si to prostě budu muset vztí na pokoj, když si nakonec přeci jen všimnu jednoho volného místa u holky tak v mém věku. Odhodlaně se tedy nadechnu a rozejdu se jejím směrem.
,,Promiň, je tady volno ?" zeptám se a ukážu ma volnou ždili naproti ní.
,,Jo jasně." zvedne ke mně usměvavý pohled od mobilu a přikývne. Já si tedy odsunu židli a posadím se. Následně upiju ze svého nápoje a vytáhnu mobil,kde začnu brouzdat na internetu. Upřímně ? Hlavně na instagramu, na různých fanouškovských stránkách, které sleduji.
,,Ty posloucháš One Direction ?" ozve se najednou blondýnka naproti mně a koukne na mě svýma hnědýma očima.
,,Jo." přikývnu překvapeně.
,,Jak...."chci se zeptat jak to ví,ale přeruší mě.
,,Tvůj obal na mobil. Taky je poslouchám,miluju je." ukáže mi její obal na kterém má Liama. Že jsem si toho nevšimla.No asi je více všímavá než já.
,,Páni to je,ale náhoda." usměju se nadšeně.
,,Jás jsem Destiny." natáhne ke mně ruku,kterou s úsměvem příjmu.
,,Alex."
,,Takže ty jsi odsud z Londýna ?" zeptám se.
,,Jojo, ty ne ?" oplatí mi otázku.
,,Ne, jsem z Liverpoolu,ale dneska jsem sem přijela protože jdu v pondělí na jejich koncert." vysvětlím jí a ona se najednou opět celá rozzáří.
,,Fakt ? Jdeš na jejich koncert ? Já taky." usměje se nadšeně.
,,A máš taky VIP se setkáním ?" zajímám se.
,,Omg jo a taky tam nemám s kým jít, co kdyby jsme šly spolu ?" navrhne.
,,To by bylo skvělý." souhlasím. Začneme si povídat o tom jak se na koncert těšíme a o klucích a tak tady spolu prokecáme asi hodinu než se tedy rozdělíme a ona jede domů zatímco já jdu na hotelový pokoj. Ale domluvily jsme se, že spolu podnikneme něco zítra. Je mi hodně sympatická. Na to, že jí znám jen hodinu tak si s ní dost rozumím, až jsem z toho překvapená. Kdo by řekl,že si tady najdu, snad, budoucí kamarádku hned první večer. něco mi říká, že tohle bude nejlepší týden v mém životě.
A možná ne jenom týden....
Hezkou neděli všem. Stihla jsem díl už na dnešek, tak doufám že vám to udělalo radost. Je to takový poslední díl o ničem, snad :D teď už se to začne a jiz v příštím díle se můžete na někoho těšit. Prosím o voltes a komentiky. Niki <3
Q: slyšely jste už novou písničku ve, které je i Liam? Jmenuje se polaroid. Máte ji v médiích. Jak se vám líbí?
A: jako jo je hezká. Ale písničky který jsou přímo Liamovi jsou lepší <333
ČTEŠ
Drag me down (N. H.)
FanfictionLáska je složitá věc, obzvlášť když nemilujete toho pravého. Na druhou stranu konec něčeho znamená začátek něčeho nového. Original Story by @nikcik