,,No to si děláš prdel." vypískne nadšeně ségra, když spolu telefonujeme a já jí vyprávím o všem co se zde doposud událo.
,,Ne,a když jsme se loučili tak mi dal i pusu na tvář a na zítra jsme domluvení, že půjdem k němu, koukat na filmy a tak." kousnu se do rtu, ale stejně tak nezabráním svému úsměvu.
,,Uuuu,tady se nám rýsuje nějakej páreček." zasměje se ona načež já protočím očima.
,,To teda ne, zaprvý on by o mě nestál, a za druhý mám přeci Charlieho, teda to je zaprvý, za prvý mám Charlieho." trošku se v tom zamotám.
,,Jsi si jistá ? Nezníš moc přesvědčivě a navíc se mu podle mě líbíš jinak by tě nezval k sobě." zasměje se.
,,Jasně, že jsem si jistá. Charlieho miluju,asi a......prostě tak, nemůžu si nechat Niallem poplýst hlavu, je prostě jen takovej můj crush, ale to je vše, to k lásce nestačí." vysvětlím jí.
,,No, jak myslíš sestři, budu ti věřit,ale každopádně ať už by to bylo jakkoliv, já jsem tady pro tebe a určitě mi zítra zavolej až se od něj vrátíš."
,,Děkuju ségra, mám tě ráda." usměji se. Nevím co bych si bez ní počala.
,,Já tebe, tak pa a užívej."
,,Pa." rozloučím se ještě tedy naposledy než hovor ukončím a poté sebou hodím na postel a spokojeně vydechnu koukající na bílý strop a utápějíc se tak trochu ve svých splašených myšlenkách a pocitech.
Již převlečená ve světlounce růžových kraťáscích a bílém tričku na spaní skočím do postele a pustím si na televizi přátele. Přikreju se šedě povlečenou peřinou a poté vezmu do ruky svůj mobil.
Spíš ?
Přečtu si zprávu a první co mě napadne,je že je od Charlieho. Třeba chce volat. Usměji se v domění,že si na mě sám od sebe vzpomenuo a zprávu tedy rozkliknu. Až teď si přečtu jméno odesílatele a překvapeně několikrát zamrkám. Ta zpráva je totiž od Nialla. Kupodivu zklamní z toh,že to není Charlie nikde a místo toho se mi po tváři rozlije ještě větší úsměv.
Já: Nespím
Niall: To je dobře, protože já mám náladu si s někým psát a z nějakýho důvodu jsi mě napadla zrovna ty :D <3
Omg on mi poslal srdíčko,awwww. Asi z nás opravud budou dobří kamarádi....
Já: Oooo,toho si vážím. No a co děláš ?
Niall: Jen tak ležím v posteli a koukám na přátele. Co ty ?
Já: Nebudeš tomu věřit,ale já taky :D Miluju ten seriál a hlavně tenhle díl :D
Niall: Jo já taky, je to takovej seriál kterej neomrzí a ten Joe s tím krocanem na hlavě je nejlepší :D
Já: To teda, ježiš neeee,reklamu neeee :( Teď budu smutná :(
Niall: Nebuď :(
Odepíše mi a chviličku na to mi blikne,že poslal video. Zvědavě ho rozkliknu a musím se opět začít usmívat a poté se i začnu smát. Poslal mi totiž video ,kde má na obličeji hozený nějaký divný duhový filtr a nejprve mi pošle pusu ,ale potom uděla asi ten nejvtipnější výraz kterej jsem kdy viděla. Když se dosměju pošlu mu taky video,ale pochybuji,že jsem stejně vtipná nebo roztomilá jako on. Na něj prostě nemám. A tak vlastně skončíme u toho,že si celý večer jen tak posíláme vtipná videa a zprávy a já si ten večer užila i když jsem nebyla přímo s ním. Navíc jsem mu dokázala poslat videa na kterých vypadám fakt špatně a taková jsem snad posílala jen ségře, nikomu jinýmu. Ani s Charliem nejsem takhle uvolněná. Je to až zvláštní jak rychle si můžete někoho pustit do srdce.
ČTEŠ
Drag me down (N. H.)
FanfictionLáska je složitá věc, obzvlášť když nemilujete toho pravého. Na druhou stranu konec něčeho znamená začátek něčeho nového. Original Story by @nikcik