17.

2.5K 103 25
                                    

,,A jakej to bude mít rozdíl ? Tak  místo dnes se budeme loučit zítra." povzdechnu si.

,,Já vím,ale chci tě alespoň vzít na to rande, tedy samozřejmě jestli chceš. Prosím." hodí na mě štěněčí pohled ze,kterého by snad roztála i ledová socha. Vždyť o co jde, tak tady zůstanu o den déle s klukem kterého miluju. Doma na mě stejně čeká jen rodina a ta to snad ještě den beze mě vydrží ,když jim zavolám. Ne, že by mi nechyběli,ale den...to nic není. Zato o den víc s Niallem je sakra dost. 

,,Půjdu moc ráda." rozhodnu se nakonec a věnuji mu úsměv.

,,Takže zůstáváš ?" najednou se celý nadšeně rozzáří a já přikývnu. On si mě okamžitě přitáhne do polibku,který mu více než ochotně oplatím. Ještě,že jsme celkem na odlehlém parkovišti a nikdo si nás tady nevšímá. 

,,Tak já jdu nahlásit tý ženský že dneska neodjedu a pak to zavolám rodičům." pousměji se opět,když se od sebe odtáhneme.

,,A já jdu zavolat klukům ať zavolaj Destiny, nakoupjej a přijedou ke mně,že si uděláme grilovačku a večer půjdeme na to rande." usměje se a já nadšeně přikývnu. Možná jsem blázen, možná tohle není správné rozhodnutí,ale já to tak cítím.

,,Ahoj ségra. Tak co už jsi na cestě ?" ozve se hlas mé ségry, když příjme můj hovor zatímco my už jedeme s Niallem v jeho autě směrem k obchodu, aby jsme taky ještě něco koupili na tu grilovačku. Rozhodla jsem se zavolat dřív jí než rodičům, protože u ní to bude lehčí. 

,,Ahoj, no...né tak úplně."nervózně se zasměju a Ni položí jednu ruku na mé koleno, jelikož samozřejmě slyšel na co se séga ptala. Můj mobil má totiž tu krásnou vlastnost, že prostě je vždy slyšet i ten s kým volám.

,,jakto  myslíš, ne tak úplně?" ozve se nechápavě ségra.

,,No...jsem na cestě,ale ne domů. Právě sedím u Nialla v autě jedeme k němu." kousnu se do rtu a propletu si prsty s Niallem. 

,,Cože?" ozve se najednou celkem hlasitě a hlavně asi překvapeně ségra.

,,Počkej neměla jsi touhle dobou už bejt na cestě ?" dodá.

,,Měla,ale plány se tak trochu změnili. Nechtěla jsem odjet od Nialla a on mě taky tak nějak pustit nechtěl." trošku se zasměju a podívám se na Nialla, který sice sleduje silnici,ale přitom se spokojeně usmívá. Taky se musím usmát.

,,Panebože.....to je roztomilý." vypískne ségra načež se musíme my oba zde v autě zasmát.

,,Počkej, takže jste jako spolu ?" zeptá se následně načež já zčervenám a kouknu na Nialla,tklerý se na mě taky otočí. Jak to mezi sebou vlastně máme ?

,,Ehm.......kdo ví ?" odpovím nervózně, zatímco Ni na mě pořád kouká, jelikož už jsme zastavili u obchodu. Posunky mi naznačí ,abych ségře řekla ať počká.

,,Ségra počkej chvilinku." řeknu jí tedy a vypnu mikrofon tak aby nás nemohla slyšet. 

,,Bylo by mi ctí, kdyby si byla moje přítelkyně." usměje se na mě Ni a já se musím zamilovaně zaculit. Tohle se mi fakt jenom zdá.

,,Ni......moc ráda bych, ale víš jak vztahy na dálku jsou těžký a......." povzdechnu si.

,,Ale vždyť Liverpool není od Londýna zase tak daleko a navíc když budeme s kluama třeba cestovat mohla by jsi snáma a tak. A.....vždycky to můžeme ukončit, ale proč to nevyzkoušet ?" odzbrojí mě dalším z jeho nádherných úměvů.

,,Asi máš pravdu." usměju se.

,,Takže budeš moje přítelkyně ?" nadšeně se ke mně přiblíží.

,,Jenom tvoje." souhlasím a on si mě poté přitáhne do polibku.

,,Miluju tě." šeptnu.

,,Já tebe a teď to jdi říct, tý ségře ať nemusí dál čekat." zasměje se, vtiskne mi ještě jeden rychlý polibek a já poté zvednu mobil k uchu.

,,Jo, jsme spolu." 

,,No ahoj, tak se zase vidíme."rozběhne se ke mně Destiny,když všichni dorazí za námi k Niallovi. Nadšeně jí taky obejmu.

,,Holka ty nám dáváš." uchechtne se Harry, kterej následně odloží tašky na zem a přijde mě taky obejmout. 

,,Pardon, ale já prostě nemohla odjet." zasměju se a následně se přivítám obětím i s ostatními.

,,Čau kluci." příjde sem Ni který doteď v kuchyni uklízel náš nákup. I on se se všemi obejme.

,,No a co se vůbec stalo,že jsi neodjela ?" zajímá se zvědavě Loui. S Niallem si vyměníem tajuplné pohledy.

,,No víš." posuměju se a na to se kolem mě ze zadu obmotají Niallovi ruce a vtiskne mi polibek na krk.

,,Vy jste spolu ?" vyjíkne nadšeně Destiny a my oba přikývneme.

,,Panebože, to je skvělý, pojďte to se jde oslavit." začnou všichni jásat až se tomu musím zasmát. A tak nabereme všechno jídlo a jde se grilovat. Smějeme se, posloucháme hudbu, zpíváme, tancujeme jako blázni, jíme a zkrátka si to užíváme. Jsme tady do šesti a potom když je na čase to ukončit a tak náselduje další loučení s nimi a oni poté odejdou zatímco my se jdeme s Niallem připravit na naše rande. Chci vypadat hezky. Obleču si tedy šedé tílko, které zastrčím do bílé kolové minisukně a doplním to černými kotníčkovými botami na podpadku. Elegantně se nalíčím a vlasy trochu nakulmuji.

,,Už jsi ?" zaťuká Ni na dveře od koupelny.

,,Jojo, už jdu." řeknu, zhasnu a opustím koupelnu.

,,Sluší ti to, zlato. " usměje se na mě.

,,Dkěuju,tobě taky." oplatím mu úsměv,když si ho prohlédnu. Ale on vypadá dobře vždy. Ještě si skočím do pokoje pro kabelku s potřebnými věcmi a poté se za ním vrátím.

,,Můžeme ?" optá se a chytne mě za ruku.

,,Můžeme." přikývnu s úsměvem.

Hlavně celkem doufám,že nepotkáme nějaké fotografy,nebo že jich alespoň nebude moc...

Hezkou sobotu všem, snad se díl líbil. Prosím o votles a komentiky Niki <3

Q: jupii dneska je další kolo xfactoru a bude to dost napínavé. Je tady někdo kdo se bude nebo by se chtěl koukat?
A:Klidně vám totiž pošlu profil na kterém se koukat můžete díky livestreamu <3

Drag me down (N. H.) Kde žijí příběhy. Začni objevovat