Character Ask

2.2K 61 43
                                    

Tak tady máte ten Character Ask, at se líbí :)


ALEX:

1. Plánuješ říct Niallovi celou pravdu o jizvě nebo si něco necháš pro sebe ?

No...upřímně se bojím,že se z tohohle jen tak nevykroutím, protože nejsme moc dobrá lhářka, takže mu asi budu muset říct celou pravdu.

2. Proč ta jizva ?

Promin,ale nechci se o tom bavit, když tě neznám a už vůbec né tady....

3. Miluješ Nialla ? Holka sice napíšeš, že ne, ale to ti nikdo nežere, protože Charlieho nemiluješ,ale Niniho jo!

Nemiluju Nialla. Charlie je můj kluk.

4. Miluješ Charlieho ?

Já, eh......další otázka.

5. Byla by jsi schopná Nialla milovat ?

Kdybych neměla Chalrieho ak určitě. Budeme k sobě  upřímní. Niall je prostě dokonalej kluk, kdo by ho nemiloval ? Teda nebyl schopnej milovat.

6. Miluješ Nialla nebo Charlieho ?

Možná ani jednoho...

7. Dokázala by jsi opustit Charlieho, kdyby ti dal Niall najevo své city ?

Jaké city ? Nic ke mně necítí,ale i kdyby tak.........jak bych mohla opustit Charlieho potom co pro mě udělal ? Nebýt jeho ted, bych tady s Niallem vůbec nebyla.


NIALL:

1.Seš zvídavej co ?

Jenom u lidí na kterejch mi záleží. Je jasný, že mě pak zajímá všechno :D

2.Budeš řešit tu jizvu ? Zajímá tě proč jí má ?

Jasně,že jo. Jak bych mohl neřešit a nezajímat se o něco takovýho. Ta jizva je fakt velká až mám strach z čeho jí má.

3.Miluju tě.

Já tebe.

4.Miluješ Alex ? Btw. miluju tě. 

Alex je úžasná a i když mě okouzlila na první pohled, k lásce je potřeba asi o trošku víc času. Jo a děkuju já tebe taky.

5. Co říkáš na to, že má Alex boye ?

Ten kluk má sakra štěstí, že má někoho jako je ona. Doufám,že si to uvědomuje a váží s jí. protože já bych si jí vážil.

6. Co bys dělal kdyby Alex její kluk podvedl ?

Byl bych tady pro ní a jeho tak trochu litoval. Protože by ztratil skvělou holku.

7. Byl by jsi schopný se zamilovat do Alex ?

Sice jí znám jen chvíli, ale je prakticky taková jakou jsem si vždy představoval svojí přítelkyni, takže jo. Stoprocentně dokázal.

8. Co si myslíš o té jizvě a napadá tě jak k ní mohla příjít ? Btw. Jsi můj nejoblíbenější irský člen 1D. 

Nevím co jí to mohlo způsobit,ale nic milého to nejspíše nebylo, je mi líto to co se jí stalo at už to bylo cokoliv. A jinak díky, to je fakt překvapení,že jsem nejoblíbenější irskej člen :D

9. Dělal by jsi to s Alex ? Ano, jsem hodně perverzní člověk. Btw. jsi sexy.

Tobě je tak třináct ne ? Že se ptáš na takovýhle otázky :D


CHARLIE:

1. Co máš v plánu ?

No momentálně dopsat tyhle odpovědi a pak jít do sprchy.

2. Že, Alex zahýbáš ? 

Ne.

3. Co máš s tou její kamarádkou ?

Jak.....nic s ní nemám. 

4. Ne, abys Alex ohnul sestru.

To si myslíš, že jsem nějaká zrůda ? Tohle by fakt udělal jenom největší debil.

5. Víš,že Alex miluje Nialla a on jí ?

Pochybuju,ale možná by pak bylo všechno jednodušší.

6. Víš, že Alex je u Nialla doma a řekla o něm,že je sexy ?

No a ? Líbit se jí může přece spoustu kluků.....

7. Miluješ Alex ? Byl by jsi schopný jí podvést ?

Mám jí rád, moc rád.

8. Myslíš to s Alex vážně ? 

Záleží jak to vezmeš. 

9. Proč podvádíš Alex ? Miloval jsi jí vůbec někdy ?

Proč mi příjde,že tady ze mě všichni děláte akorát nějakou zrůdu ? To jste se domluvili nebo co ? Nic nevíte tak na mě nebudte hnedka zlý. Děkuju.


AUTORKA:

1. Už jsi pochopila ten příspěvek v Prdel Gangu ? 

Jžs jo, jenom neumím číst no :D

2. Larry X Zarry

Stoprocentně Larry <3

3. Kolik bude kapitol ?

Hele tak nějak vůbec nevím, ale co předpokládám tak tenhle příběh nebude vůbec dlouhý. naopak asi bude jeden z kratších. pokud se tedy ještě nerozmyslím a neudělám tam něco co by to prodloužilo.

4. Jak tě napadl tento příběh ?

No tenhle ani nevím. Nijak zajímavě. Jen jsem tak ležela v posteli a napadlo mě že bych zase mohla udělat nějaké takovéhle setkání na koncertě. Pak už jsme to jen nabalovala a nabalovala a je to tady :D

5. Jak moc se na mě těšíš ?

Strašně moc ségra <3


Tak a to je vše. Děkuju vám za otázky a vidíme se u dalšího dílu. Niki <3

Drag me down (N. H.) Kde žijí příběhy. Začni objevovat