,,To nemyslíš vážně. Děláš si srandu žejo ?" ozve se z mobilu hlas Destiny.
,,Ne myslím to vážně, opravu jsme se spolu srazili a Niallovi tam vypadla peněženka." zasměuju se jejímu překvapení a více se přikryju peřinou. Už je totiž devět večer,ale Destiny přišla až teď z práce domů a tak mi zavolala jelikož jsem jí psala, že jí musím nutně něco říct.
,,Ty jo to je náhoda, skoro jak z nějakýho romantickýho filmu." zasměje se i ona.
,,To teda,každopáně jsem mu psala na instgram,ale jak jsem čekal tak si to nepřečetl, takže mu jí budu muset dát až zítra."
,,A ty jsi se fakt nekoukla na bydliště a na nic ?" zajímá se.
,,Ne, nechci mu lézt do soukromí a akorát by mě to pak pokoušelo si to místo najít a prostě nehci bejt jedna z těch protivnejch fanynek, který jim nedaj chvíli oddych." vysvětlím.
,,Jo jasně,to chápu, já bych se zachovala stejně. No nic, promiň ,ale už musím končit jsem mrtvá." zívne si.
,,Jasně, tak zavoláme zítra a vybereme si oblečení, už se těším pa" rozloučím se.
,, Pa, dobrou." rozloučí se ještě ona než hovor ukončí. Já si pustím opět telku na kterou koukám než usnu.
Niallův pohled
,,Čau kluci." vlítnu do studia,kde máme jště zkoušku před dnešním koncertem.
,,No nazdar, kde jsi prosímtě ?" uchechtne se Harry a koukne na hodiny, nojo měl jsem tady bejt už před patnácti minutama.
,,Sorry, honily mě fanynky a pak jsem ještě srazil jednu holku." udejchaně se sesunu na gaučík,který zde je.
,,Tak honily jo ?" pozvedne Liam obočí, načež já protočím očima, ale všichni se začneme smát
,,Radši pojďte zkoušet." zvednu se a šáhnu si do kapsy od mikiny abych si vyndal peněženku a nechal si je tady ,ale nikde jí nemůžu nahmatat. Rychle vyplašeně začnu sahat i do dalších kepes, ale moje modrá peněženka prostě nikde není.
,,Kluci, já nemám peněženku. " vysvěltím jim,jelikož na mě nechápavě koukali.
,,Jak jako nemáš peněženku ?" zeptá se Louis.
,,Tak jak to říkám. Dával jsem si jí tady do kapsy,ale teď jí nemám." odpovím mu.
,,Sakra, počkej vzpomínej si, kdy naposledy víš, že jsi jí stopro měl ? A nevíš kdy jsi jí mohl někde potratit ?" snaží se uklidnit situaci Liam.
,,Vím, že jsem jí měl chvilku předtím než mě začaly nahánět ty fanynky, protože jsem do ní něco dávala a pak.......pak jsem srazil tu hezkou holku a spadnul jsem, mohla mi vypadnout při tom" rozpomenu se na tu krásnou brunetku.
,,To znamená, že tvoje peněženka se válí někde v Londýně na chodníku ? Teda pokud už jí někdo nenašel a nedá novinářům tvojí adresu nebo hůř to našla nějaká fanynka a ta to rozvěsí po celém internetu." zkonstatuje Louis.
,,Doprdele." zanadávám.
,,To teda, no teď s tím stejně už nic neuděláš. Hlavně si jdi rychle zablokovat platební kartu." řekne mi Liam a já to jdu tedy hned zařídit. Co jsem komu udělal, že se to musí stát zrovna mně ? Častokrát slýchám,že vše zlé je pro něco dobré,ale na tomhle sakra nic dobrého nevidím, zatím.
Druhý den odpoledne
Na stoleček v mém pokoji si vyndám bílou taštičku ozdobenou barevnými kolečky ve, které se nachází mé malovátka. Usadím se tedy a dám se do úpravy mého obličeje. vždy se nejprve radši maluji, protože si přitom občas i ušpiním oblečení co mám zrovna na sobě a kdo by si chtěl ušpinit to v čem má někam jít ne ? Začnu se tedy líčit, nejprve korektor, makeup a takovéhle věci, upravím si obočí, udělám kočičí linky, na řasy dám řasenku a rty přejedu rtěnkou. Na koncertě přeci jenom musím vypadat dobře. Když jsem se svým vzhledem spokojená přejdu k posteli na které leží oblečení, které jsme dnes spolu s Desitny vbyraly když jsme si po telefonu pomáhaly s výběrem. Obleču si tedy černé džíny s vysokým pasem do kterých zastrčím bílé triko a doplním to tělovým cardiganem. Mám skvělý čas, jelikož za patnáct minut má být dole Destiny a jedem do koncertní haly. Nejprve nás čeká setkání s klukama a já se na to už strašně těším. I když jsem přeci jenom trošku nervózní. Vezmu si tedy svůj černý batůžek do kterého dám důležité věci včetně mé i Niallovi peněženky a poté se vydám dolů.
,,Ježiš já jsem nervózní." přešlápnu z nohy na nohu, když čekáme před halou až nás s VIP lístkama pustí dovnitř.
,,Já taky,ale neboj bude to dobrý, už za chvilku je uvidíme." usměje se na mě.
,,Já vím, strašně se těším jen se bojím, že řeknu nebo udělám něco špatně." uchechtnu se.
,,Jo to já taky, ale to dáme."
,,Mimochodem, jak vypadá Niall na fotce na občance ?" nahne se ke mně a zašeptá svou otázku ,aby nás ostatní holky zde neslyšely.
,,hale asi to mu nebudeš věřit,ale je to snad jedinej člověk, kterého znám a sluší mu to i na ní." zasměju se a ona se ke mně přidá.
,,Nevíš jak to bude probíhat ?" jestli nás tam všech dvacet naženou najednou ? Nebo jestli budeme chodit prostě kolika budeme chtít ,ale zvlášt ?" zeptám se jí.
,,Měly by jsme zvlášť, proč ?" zajímá se.
,,No abych mu tu peněženku mohla vrátit, přeci jenom dělat to před všema těma holkama, by bylo divný." vysvětlím jí opět o něco tišeji
,,Ajo, no snad půjdeme zvlášť. A třeba ti za to dá nějakou odměnu." pozvedne několikrát laškovně obočím načež já se zasměju.
,,Nedělám to pro odměnu." usměju se.
,,Já vím,ale tak nebylo by špatný kdyby tě třeba pozval na kafe nebo tak ne ?" pokrčí rameny.
,,No jako to nebylo no." zasměju se. Poté už nás však vyruší security, který vyleze ze dveří a oznámí nám, že máme jít za ním. Už za pár minut je uvidím a dám Niallovo tu peněženku.
Nenapadlo by mě kolik věci se díky dnešku změní....
Hezkou sobotu přeji. Bohužel jsem nestihla díl včera tak je tady až dnes a upřímně s ním nejsem ani moc spokojená, ale tak snad vám alespoň trosku radost udělá. Niki <3
Q: Taky je u vás tak hezky poslední dny?
A: Konečně se zase oteplilo na chvíli :D
ČTEŠ
Drag me down (N. H.)
FanfictionLáska je složitá věc, obzvlášť když nemilujete toho pravého. Na druhou stranu konec něčeho znamená začátek něčeho nového. Original Story by @nikcik