Ráno se vzbudím s lehkou bolestí hlavy. No hlavně, že mi není blbě,přeci jenom včera jsem toho úplně málo nevypila .Když se pořádně rozkoukám a rozhlédnu, teprve začnu uvažovat o včerejší noci. Klub, pití, smích, tanec, Niall.......sakra vždyť já jsem se s ním líbala. To nebyl sen. Najednou se posadím a rukama se chytnu za hlavu. Líbala jsem se s Niallem ,ale chodím s Charliem. Prakticky jsem ho podvedla. Ne úplně,ale ani líbaní není přijatelný když jste ve vztahu.
,,Já jsem kráva." šeptnu potichu. Jak se teď asi můžu na Charlieho podívat ? On mi tady platí drahé výlety a já se tady líbám s jiným klukem. Nejhorší je na tom,že se mi to sakra líbilo, a kdybych měla trochu jinou povahu asi by mi to i bylo jedno. Bylo to fakt skvělý, ale sakra, já jsem zadaná. Chodím s Charliem. Tohle mi neodpustí,ale musím mu to říct, vždyť on je zlatej a tohle si nezasloužím. Chvíli se tady utápím ve svých zmatených myšlenkách a ještě zmatenějších pocitech, až se nakonec rozhodnu. Musím mu zavolat a říct mu to. Vždyť , muiluje mě snad ne ? Lepší když mu to řeknu než kdyby na to přišel od někoho jinýho. Vždyť co se může nejhůř stát ? ROzejde se semnou a........vadilo by mi to vůbec ? Já mu jen nechci ublížit,je to skvělej kluk a jistým způsobem ho přeci jen mám ráda,akorát spíše jako bráchu nebo prostě kamaráda. Dost, jdu mu prostě zavolat a co se stane to se má stát. Z hluboka se nadechnu než vezmu do ruky svůj mobil a vyotčím jeho číslo.Vyzvání to skoro minutu než to zvedne. Sakra zvedni to. nervózně si podupuji nohou až nakonec hovor příjme. Chci něco říct,ale na druhé straně se trochu z dáli ozve ženský hlas.
,,Kdo to byl ?" zeptá se ten hlas. Sakra vždyt ten já znám.
,,Jenom Alex." odpoví jí hlas Charlieho.
,,Hm, taky mohla zavolat později a né nás takhle budit potom co jsme v noci měli tři kola." slyším opět ten dívčí hlas ,který poprvé poznám. Nicki. No to si ze mě děláte srandu ne ?
,,Neměj jí to za zlý, každopádně nemysleme teď na ní. Zítra už se vrátí, musím si to ještě užít než přijede." ozve se opět můj přítel a poté už slyším jen mlaskavé zvuky a následně vzdychání. V tu chvíli už to nevydržím a s uslzenýma očima hovor ukončím.
,,Doprdele." odhodím mobil vedle sebe na postel a hlavu si opět složím do dlaní. On mě jako podvádí s kamoškou Nicki ? Tak to je teda super. Z očí se mi začnou kutáelt slzy. Chápejte, i když ho asi nemiluju, jak jsem zjistila zde, tak prostě .......představte si,že s někým přes rok chodíte a pak zjistíte že vás podvádí s jednou z kamarádek se kterou se hodně bavíte. Víte jakej to je pocit ? Strašnej a nikomu bych to nepřála. Proč ? Proč mi to prostě neřekl ? On mě radši podvádí a kdo ví jak dlouho už to trvá. a já si tady vyčítám jeden debilní polibek s člověkem do kterýho jsem se nejspíš během pár dní doopravdy zamilovala.
,,Počkat co ?" zastavím se nad mými myšlenkovými pochody. Nakonec sebou hodím opět na záda a začnu si stírat slzy.
,,To je fakt v prdeli." zanadávám ještě jednou a nevydržím to a opravdu se rozbrečím. prostě se rozbrečím jako malá holka,který někdo rozbil panenku. Rozbrečím se z toho všeho. Z toho co se stalo, z toho co jsem zjsitila, ze svých smíšených a tolik zmatených pocitů. Až po nějaké době mě z takového mého rozjímání v mém světě probudí vyzvánění mého mobilu. Niall , no tak tebe asi zrovna teď nepotřebuju, jelikož jsem se do tebe zamilovala,ale ty do mě nejspíš ne. Řeknu si pro sebe a opravdu celkem dlouho přemýšlím jestli hovor vůbec příjmout,ale nakonec tak udělám.
,,Ano ?" ozvu se a snažím se,aby můj hlas zněl co nejpevněji.
,,No, že ti to ale trvalo, to jsi ještě spala ? Jen volám jestli platí že s námi dneska pojedeš do toho studia ?" trochu se zasměje,jen díky jeho hlasu se přeci jen musím trošku pousmát.
,,Jo, jasně já na to úplně zapomněla." odpovím.
,,Super a.....jsi v pohodě ?" zeptá se. Sakra jak to mohl poznat ?
,,Jojo, jsem." řeknu možná až moc rychle.
,,Dobře. Tak já tě vyzednu tak hodku jak jsme se domlouvali." odopví,ale nezdá se, že by mi moc věřil.
,,Dobře, tak pa." rozloučm se a hovor típnu. Musím ze sebou něco udělat. Přece kvůli Charliemu nebudu vypadat jako mrtvola. Zítra odjíždím tak si přeci užiju ten poslední den, alespoň co nejvíc to půjde. Zvláštní jak mi jen Niallův hlas dokázal zvednout náladu. Rychle se tedy zvednu a zamířím si to do koupelny, vysprchuji se, umeju si vlasy ,které následně i vyfénuji a rozčešu. Obleču si bílé krátké šaty potažené oranžovou krajkou s roztomilou stužkou uvázanou kolem pasu místo pásku a malou mašličkou vepředu. Trochu se namaluji a oboju si bílé kotníčkové tenisky s klínkem. Kouknu na sebe do zrcadla.
,,To zvládneš, prostě se celý den budeš usmívat a zapomeneš na Charlieho. Zítra jedeš domů tak si to tady užij. Užij si to skvělé město, užij si kluky, Destiny a užij si Nialla,kterého už možná nikdy neuvidíš i přesto jak jsi z něj hotová. Zítra celej tenhle sen skončí a nahradího už jen realita. Tak ať stojí dnešek za to." říkám svému odrazu. Ale kecala bych kdybych řekla,že jsem teď naprosto vyrovnaná, to teda ani náhodou. Z hluboka se nadechnu načež se ještě rychle vydám na snídani než přijede Niall.
Ach Niall, jak ten mi bude chybět až odjedu. Nikdy jsme nevěřila na lásku na první pohled ,ale to co k němu cítím si jinak neumím vysvětlit. Konečně jsem otevřela oči,ale je pozdě, zítra odjížím a to je prosě fakt, navíc to že mě včera políbil ještě neznamená že ke Men musí něco cítit........nebo ne ?
Hezkou sobotu všem. Vítám vás u nového dílu. Zrovna jsem tady v restauraci a hrajou Drag me Down, tak jsem vám to musela sdělit, když zrovna opravuji příběh kterej má stejný jméno. Niki<3
Q: Už máte dárky na vánoce?
A: my je byli dneska nakupovat, ale já stejně nic nekoupila :D
ČTEŠ
Drag me down (N. H.)
FanfictionLáska je složitá věc, obzvlášť když nemilujete toho pravého. Na druhou stranu konec něčeho znamená začátek něčeho nového. Original Story by @nikcik