,,Takže kam zajedeme na jídlo ? Na co máš chuť ?" zeptá se Ni,když nasednem do jeho auta a nastartuje.
,,Hm.....je mi to celkem jedno,ale nejradši bych do nějaký útulný restaurace, nic moc nobl nebo tak." pousměju se a on přikývne.
,,Nemáš ráda nóbl věci ?" zeptá se zatímco se tedy rozejdeme.
,,Ani moc ne. Nebo, ne že by to při nějaký výjmečný situaci bylo špatný,ale.....příjde mi to celkem jako zbytečné vyhazování peněz a navíc to co tam většinou vařej za jídla se stejně nedá jíst a je toho málo." pokrčím rameny a trošku se zakřením načež se Ni zasměje.
,,Jo to máš pravdu, taky si na tom moc nepotrpím,ale pro tebe chci jen to nejlepší." usměje se a volnou ruku,kterou k řízení nepotřebuje jelikož je profík a stačí mu jedna, mi položí na koleno. Musím se pousmát.
,,Toho si vážím,ale nejsme s tebou kvůli penězům a drahejm večeřím, takže mi bohatě bude stačit pizza. Hlavně když budu s tebou." věnuji mu úsměv a on se na mě na chvíli podívá.
,,Já vím,že ne. Tak jedeme do jedný z mejch oblíbenejch restaurací." oplatí mi úsměv a já nadšně přikývnu. Poté utichneme a v autě tak nastane ticho,ale ne nějaké trapné,spíše takové příjemné. Jen tady tak sedím a mám svou ruku na té Niallově,která je na mé noze. Hlavu mám opřenou o okýnko a koukám se před sebe na silnici a zkrátka si užívám tuhle chvilku.
,,Jak dlouho tam vlastně pojedeme ?" zeptám se pochvíli.
,,Asi dvacet minut. Nechceš zapnout rádio ?" navrhne a já přikývnu a zapnu ho. Hned se začnou autem ozývat tóny písničky Girl on fire od Alici Keys a jelikož jí mám ráda tak to nechám.
,,She's just a girl, and she's on fire
Hotter than a fantasy, lonely like a highway
She's living in a world, and it's on fire
Feeling the catastrophe, but she knows she can fly awayOh, she got both feet on the ground
And she's burning it down
Oh, she got her head in the clouds
And she's not backing downThis girl is on fire
This girl is on fire
She's walking on fire
This girl is on fire....." potichu si prozpěvuji zatímco se dále koukám z okna na už podvečerní Londýn. Poté už nezpívám dál a pohled stočím opět na Nialla ,který sice kouká na silnici ,ale usmívá se a to automaticky vytvoří úsměv i na mém obličeji.,,Proč se usmíváš ?" zeptám se.
,,Máš hezkej hlas." vysvětlí zatímco zahne do další z mnoha ulic.
,,Nemyslím si,že by to bylo něco extra." zasměju se.
,,Ne, já to myslím vážně. Fakt se mi líbí jak zpíváš." mrkne na mě než vrátí pohled zpět na silnici.
,,Děkuju, od tebe si toho vážím dvojnásob."propletu si s ním prsty.
,,Protože jsem tvůj přítel nebo protože jsem ten nejdokonalejší zpěvák na planetě ?" i z profilu vidím jak se ušklíbne.
,,Obojí." tentokrát jsem to já kdo na něj mrke.
,,Představ si ten trapas, bylo to hrozný." zasměju se a schovám si obličej do dlaní zatímco Ni se směje,ale ne extra nahlas ,aby na nás nepřitahoval moc velkou pozornost. Vyprávěla jsem mu o jednom trapase co se mi stal na střední. Už jsme po jídle,ale ještě jsme se tady rozhodli chvíli posedět. Koneckonců není kam spěchat ne?
,,Stalo se mi něco podobnýho, jednou jsem se smál Harrymu,že narail do prosklenejch dveří. No o chvíli pozdějc jsem do nich narazil i já." pokračuje ve smíchu a já se k němu přidám. Jenže smích mě celkem rychle přejde,když si všimnu něčeho co jsem asi vidět neměla. Upřímně už jsem si všimla před nějakou chvílí,ež se chovají zvláštně.
,,Ni, myslím ,že za tebou u jednoho ze stolů si nás nějaký holky fotěj." řeknu potichu načež si Ni povzdechne.
,,Asi bude lepší když půjdeme." usoudí zklamaně a já přikývnu. Během chvilky sem tedy příjde servírka,které Ni zaplatí,protože dle jeho slov mě prostě pozval a jelikož jsem jeho dokonalá přítelkyně tak za mě bude platit všechno co jen bude chtít. Je to prostě zlatíčko. Poté se tedy zvedneme a vydáme se ven. Ni otevře dveře a pustí mě první. Hned mě ovane chlad, jelikož už přeci jenom zas takové teplo není,ale to není nejhroší. Kromě toho mě oslepí blikání několika fotoapartáů.
,,Sakra." řekne naštvaně Ni,který mě okamžitě chytne za ruku.
,,Drž se u mě, bude to dobrý." asi si všiml mého vystrašeného výrazu lehkým úsměvem se mě pokusil uklidnit. Jen přikývnu a ještě pevnější se ho chytnu přičem se k němu víc natisknu. Poté se spolu rozejdeme k jeho autu. Fotografové na nás pokřikují,ale já vlastně ani pořádně nevnímám co . Jen se tisknu vystrašneě k Niallovi a koukám do země. Dálkově auti odemkne a jako první mi otevře dveře přičemž já s poděkováním nastoupím a až poté nastoupí i on, na nic nečeká a vyjedeme. Až po chvíli kdy je v autě ticho a jsme dál od nich Ni zastaví v jedné z bočních ulic.
,,Je mi to líto." omluvně se na mě podívá.
,,Ty za to nemůžýeš." pokusím se mu věnovat úsměv,ale bohužel se teď opravdu necítím extra dobře. Nejsem na něco takového zvylká a i když jsem se na to vnitřně připravovala a věděla jsem,že může něco takovýho přijít, mě to zaskočilo. Ni se stále smutně tváří a chytí obě mé ruce do těch svých.
,,Bohužel ne a hlavně s tím nemůžu nic udělat." povzdechne si.
,,Já to chápu Ni. Musím hold počítat s tím,že je tohle tvůj život. Jen mi to bude chvilku trvat,protože já žiju úplně jinej život. A i když jsem párkrát jako fanynka samozřejmě přemýšlela jaké to bude s tebou chodit.........." nad tímhle přiznáním lehce zčervenám,ale buďme upřímní kdo to nedělal ?
,,.......nečekala jsem,že to bude až takovéhle, ale zvyknu si, časem." už se usměji konečně opravdu upřímně a to nejspíše donutí k úsměvu i jeho.
,,Jsem rád, že to bereš takhle. Miluju tě a nechci o tebe přjít." nakloní se ke mně a spojí naše rty. Je to jako vždy, prostě dokonalé, naše rty do sebe přímo zapadají.
,,Taky tě miluju." šeptnu mezi polibky a po nějaké době se odtáhneme.
,,Tak ty jsi si představovala jaký by to bylo semnou chodit jo ?" nahodí ten jeho úšklebek.
,,Oh....buď sticha." zasměju se a že srandy ho šťouchnu do ramene načež on se začne smát.
,,Náhodou to je roztomilý." pokrčí rameny.
,,Já jsem celá roztomilá." zasměju se.
,,To teda jsi a taky dokonalá, dokonalá pro mě." když řekne tohle tak mě smích přejde a zase se musím jen zamilovaně smát načež jsem to tentokrát já kdo spojí naše rty. Poté už jedeme domů.
Jsem tak štastná...
Ahojky, snad se nový díl líbí. Prosím o voltes a komentiky Niki<3
Q: baví vás ještě tyhle otázky?
A:protoze mě už sakra žádné originální nenapadaji. Tak jestli máte vy nějaké nápady určitě je napište <3
ČTEŠ
Drag me down (N. H.)
FanfictionLáska je složitá věc, obzvlášť když nemilujete toho pravého. Na druhou stranu konec něčeho znamená začátek něčeho nového. Original Story by @nikcik