Bölüm 15.

2.7K 170 36
                                    

Güsel bölümdü gümfkfmcmfmfv

Herrrr neyse kitabımı Böle saçma sapan yazıyorum ve okunuyor hepinize tşk*-* oylarınızı eksik etmeyin bari ckkdcnnvf büttttüüün eleştiriye açığım. Hatta gelin beraber eleştirek. (Küfür yoh)

Neyse iyi okumalar:)

Adrian'nın ağzından:

Kapı çaldığında soğuk sesimle "gir" diye seslendiğimde kendinden emin bir şekilde duran marinetteyi gördüm.

Soğukluğumu ve sertliğimi koruyarak arkama yaslandım ve elimi çeneme götürüp ayakta dikilen marinetteye baktım.

"Geç otur ne duruyorsun orada?" dedim sert sesimle.

Gerçektende ninonun dediği gibi kendinden emin biri gibi duruyor.

"Teşekkürler ama gerek yok. " dedi soğuk sesiyle.

Kaşlarımı çatıp "bundan itibaren burada çalışacaksın değilmi?" diye sorduğumda tek kaşını hafif kaldırıp" evet "
dediğinde konuşmama devam ettim.

"Eeee o zaman ?" dediğimde başını hafif yana eğip karşımdaki koltuğa oturdu.

"Evet bay patronum beni ne için çağırmıştınız acaba?" dedi hafif samimi olmaya çalıştığı sesi ile. Komiğime gitmişti o yüzden yüzümde hafif bir tebessüm oluştu. arkama yaslanıp biraz gerildim ve ona bakıp konuşmaya başladım.

"Ninonun işe aldığı kişiyi görmek istedim. Evet seni dinliyorum. " dediğimde kaşlarını çatıp " benimi dinliyorsun? Ne konuda?" dediğinde

"kendinden bahset manasında dedim." diye konuştum soğuk sesimle.

"İyide benim hakkımda öğrenmeniz gereken bütün bilgileri bu sabah buraya gelip formda doldurmuştum? Kendimden daha neyden bahsedeceğim?"

Dediğinde kaşlarımı çatıp "ben senden duymak istiyorum ama ." dedim soğuk sesimle. Başını yarım kapatan Kapşonunu başından indirip konuşmaya başladı. "Bu saçmalık farkındaysanız ? "

"Benim şirketim benim kurallarım." dediğimde kafasını az yere eğip tekrar kafasını kaldırdığında konuşmaya başladı.

"Pekala. Adım. Marinette. Marinette Dupaing-Cheng ailenin tek çocuğuyum. Ailemi 6,5 ay önce trafik kazasında kaybettim. Yaşım 18. Psikolojik tedavi görüyorum. Okulum bu sene bitiyor. Telefon numaram ve diğer ev adresim gibi bilgilerim tenezzül edip açmadığınız dosyanın içinde yazıyor." dediğinde kaşlarımı çatıp

"Psikolojik tedavimi? " dedim meraklı sesim ile.

"Merak etme deli değilim. Zaten nedenimde o tenezzül etmediyip,okumadığınız dosyanın içinde yazıyor. Sormak istediğiniz başka bir şey varmı ?"

Sizli bizli konuşmasına sinirim bozuldu açıkçası. sanki daha önce istemsizcede olsa karşılaşmadık. Ama iş başka özel hayat başka değilmi? Ayrıca bu dosya neymiş ya herşey onun içinde yazıyor mübarek. Herneyse saçma sapan düşünceleri bırakıp konuşmaya başladım.

"Hayır. dediğin gibi tenezzül etmediğim o dosyanın içinde yazıyor herşey. Değilmi? "

"Aynen öyle " dedi soğuk sesile.

Kapıya doğru ilerlediğinde ayağa kalkıp " ha bu arada yaptığın çizimleri, dosyaları bana getireceksin." dediğimde olduğu yerde durup arkasını döndü.

"Sizemi getireceğim?" dedi şaşırmış şekilde.

"Aynen öyle"

"Lakin alya hanım bana yaptığım çizimleri ona getireceğimi, onun olmadığı yerde nino beye vericeğim söylemişti?"

Tesadüf Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin