Bölüm 20.

2.3K 140 123
                                    

Ayy inanmıyorumm sonundaa... Eğer varya adrian kagami ile yol alırsan o yola taş düşsün inş aq. Kafan yarılsın inş böle öl geber inş ağla gece gündüz inş. Amin. Hatta böle mucizeni alsınlar inşşşşşş. Kagamide ölür inş. Amin..

Qwqewwew Plagg sonuna kadar haklı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Qwqewwew Plagg sonuna kadar haklı. Sabır taşması dedikleri bu olsa gerek. Ashshxhdjcnjf

Neyse hikayeye geçelim.

"Yarın veya öbür gün hani abilerim ve ablalarım gelecek ya!" dedi sevinçli sesi ile.

"Evet gelecekler ?"

"Seni amerikaya götüreceğiz!"

Dediğinde gözlerim büyümüştü arkama yaslanıp camdan dışarı baktım.

"Neden?"

"Ay ne demek neden marinette? Burada tek başınasın farkındaysan alt tarafı bir işin var. Ha bir de çocukluğun ve bu koskoca ev.. Ama inan bana cidden çok güzel olucak. Hem annemde merak ediyor seni!"

Elimi masaya koydum. Masadan destek alarak ayağa kalkıp odama doğru yöneldim.

"Kesinlikle aria! Ben gelmeyeceğim. Hem hem benim annemle babam burada olmaz!" diyip merdivenlerden çıkıp odama geldim. Fazla sürmedi ariada geldi söylene söylene.

"Ya marinette neden şimdi şaptın ki?" diyip odaya baktı. Evet şimdide odamı incelemeye koyulmuştu doğru.

"Ne naptım ki aria ben kendim burada kalmak istiyorum. My life, My rules."

"Ya öylede marinette bak ne güzel olur gelsen. burda tek başınasın." dediğinde sinirim artıyordu.

"Hayır burada yalnız değilim. Arkadaşlarım var."
Dediğimde bana baştan aşağı bakıp konuşmaya başladı.

"Kimki arkadaşların?"

"Alya, nino, luka bide bi tane daha var ama arkadaşımmı bilemiyorum."

"Nasıl bilemiyorsun? Arkadaş arkadaşdır."

"Evet öylede o biraz agresif biri yani bilemiyorum ya.. yok yok arkadaşım falan değil." diye biraz geveledim. Cidden arkadaşımmı patronummu abimmi ortaya karışık gibi.

"Eee o zaman?"

"Neyse ne ben gelmem kesinlikle."

"Yarın bunu kuzene söylersin mari."

"Söylerim ne var bunda hah sanki çocuğum allah aşkına?"

"Tamam tamam neyse bunu dediğim gibi kuzene söylersin. Ya bak ne dicem sen nerede çalışıyorsun? Yani tasarımcısın ya ondan dedim." dediğinde yatağıma çıkıp boylu boyuna uzandım.

Tesadüf Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin