Bölüm 28.

2.2K 132 281
                                    

Sezon 3'den kesitler.😄

........................................

...

"Evet hangisini beğendin?" dedi Aria büyük bir beklentiyle.

"Iıı şey..."

"Evet evet evet?"

"Yaa şeyy... Öf aman be sanki siz yaptınız! Hazır almadınız mı siz bunları ?" dedi en sonunda.

Eve gelip pasta limonata yiyip içip oturmuş sohbet ediyorlardı. Evete ediyorlardı. Bense kanepede uzanıyordum. Fazlasıyla uykum vardı. Bu gün şu Robert denen çocuğun söyledikleri aklıma geldikçe düşünmeden kendimi alıkoyamıyordum. Aria ise saçma sapan bir şekilde kendini haklı çıkarmak için çilekli mi çikolatalı mı daha güzel diye Carlos'u sıkıştırıyordu. En sonunda Carlos böyle bir tepki verince güldüm.

"Haklı. " dedim gülerek.

"Çilekli daha güzeldi ama değil mi?" dedi Aria. Yine başlıyoruz.

"Şey benim favorim çikolatalı pastadır yani şeyy..."

"Sen Marinette'i haklı çıkarmaya çalışıyorsun değil mi, yazıklar olsun sana verdiğim onca emeğe hıh!" diyip arkasını döndü.

"Ya ne alakası var. Ben ezelinden beridir meyveli pastayı sevmemişimdir ki. Sen çikolatalı alsaydın pastanı gine çikolatalı olanı derdim. " dedi. Yazık kendini savunmaya çalışıyordu.

Bana bakıp elleri ile yalvarırcasına beni kurtar bu durumdan diyordu. Bende kanepede doğrulup omuz silkip odama çıktım.

Saat kaçtı ki işte 21:38 di. Üzerimi değiştirip geceliklerimi giydim. Böle unicornlu bir pijama takımıydı. Böle pembe pembe. Saçlarımı dağınık topuz yapıp kahküllerimi taradım ve aşağı indim. Carlos beni görünce bir kahkaha patlattı.

"Marinette bu halin ne böyle." diyip gülüyordu.

Oğlum bu çocuk gülünce daha tatlı oluyormuş lan. Her neyse kendine gel Mari şu an seninle dalga geçiyor bi kere!

"Ne varmış halimde?" diyip mutfaktan bir bardak alıp su doldurmaya başladım.

"Ponçik ponçik duruyorsun. Komik." diyip gülmeye devam etti.

"Çok komik hemde." diyip doldurduğum suyu içip etrafa bakındım.

"Aria nerede?" diye sordum. Cidden bu kızın iki de bir kaybolması güzel bir şey değil.

"WC'ye diye gitti gidiş o gidiş."

"Nasıl gidiş o gidiş? Carlos sen benimle dalgamı geçiyorsun!" diyip ayağımı yere sertçe vurdum. Tam o sırada WC'nin kapı sesini duydum. Ona bakmayı kesip mutfağın mermerine ellerimi açarak iki yana koyup kafamı önüme eğdim.
Kaybetme duygusu beni yiyip bitiriyor.

"Tamam sakin ol Marinette, bak Aria burada." diyip Aria'yı gösterdi. Oda elinde havlu ile ellerini kuruluya kuruluya oturma odasına gelmişti.

"Noluyor burada?" dedi Aria.

"Bir şey yok." dedi Carlos.

"Pekaala tamam ben yukarı çıkıp üzerimi değişeceğim sonrada yatacağım. Yarın görüşürüz Carlos." diyip yukarı çıktı.

Carlos'da arkasından görüşürüz diyip tekrar bana döndü.

"Sen iyimisin?" dedi. Sesi endişelenmiş gibiydi.

Tesadüf Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin