Jdjdjfnf orkun izleyen biri değilim ama bu poppye çok sinir oluyorum aq bide ben poppy ben poppy diyip duruo (- -)
Herrr neyse konumuz bu değil vnjdncnc
İyi okumalar :)
Adrian'nın ağzından:
"Biliyorsun değilmi andre? 2 gün sonra toplantı var. Ve istemesende gelmek zorundasın." dedim sert sesimle karşımda yayıla yayıla oturan andreye bakarak.
"Biliyorum ama gelirmiyim bilmiyorum" dedi pis pis gülerek.
"Ergenlik yaratma andre. " dediğimde nino lafımı tamamladı.
"Koskoca adamsın. Az sorumluluk al ve ara sıra şirkete uğrama olaylarını bırak. " dedi sert bir dilde. Gülen andreye ikimizde sinirli bir şekilde bakıyorduk.
"Şaka şaka merak etmeyin gelicem. ayrıca nino tavsiyene kulak vericem." deyip ayağa kalktı. Kapıya doğru ilerleyip konuşmaya devam etti.
"Ha bu arada... Aman neyse boşverin. " dedi gülerek ve kapıyı kapatıp bastı gitti.
"Şuna bak dalga geçiyor resmen!"
"Eğer bunu kafaya takarsak çok işimiz var nino. Boşver. hadi bana ne diceyektin sen? "
"Ha evet dostum neden düzeni bozdun bizide yalancı çıkarttın?"
"Ne konuda düzeni bozdum? Ve ne konuda yalancı çıkarttım?"
"Off adrian salak rolü oynama dostum. Marinette olayı tabiki! Neden dosyaları sana getimesini istedin? Ve neden bizi yalancı çıkarttın? Biz mariye çizimlerini alyaya götüreceğini, olmazsa bana getireceğini söylemiştik. Neden yalancı çıkartıyorsun insanı? Noluyor sana adrian?" dedi sitemli sesi ile. Ve ekledi. "Bir sorun varsa söyleyebilirsin."
Başımı öne eğip, ellerimi kafamın arasına alıp ninoya baktım.
"Gerçekten bazen abartıyorsunuz olayları."
"Neyi abartıyoruz adrian? Daha önce gelen tasarımcıların hiç birine 'çizimlerini bana getireceksin' demedin. 'Benim şirketim benim kurallarım' cümlesini ilk defa duyuyorum. Ayrıca o dosyanın içinde bilgisi yazan herhangi birine 'ben senden duymak istiyorum' demeyen sen, marinetteye bu şekil konuşmuşsun. Neyi abartıyoruz?" maşallah her şeyi anlatmış bune böyle diyip kafamı kaldırıp tam konuşacakken nino konuşmaya başladı.
"Marinette anlatmadı adrian. Bilmeyecek kadar saf değilim. " dediğinde konuşmak için açtığım ağzımı geri kapatmak zorunda kalmıştım.
"Gerçekten bazenleri çok saçma davranıyorsun adrian" dedi arkasına yaslanarak.
"Ne alaka?"
"Bize karşıda değişmeye başladın adrian. Bir hata yaptıysak söyleyebilirsin."
Derin bir nefes alıp, arkama yaslanıp, gözlerimi kapatıp konuşmaya başladım.
"Sizlere karşı değişmiyorum nino. Andre ile bildiğin ortağız farkındaysan ve o bunu hiç umursamıyor. Canı isteyince şirkete uğruyor farkındaysan. Yoruluyorum." dedim soluk sesimle.
"Ben marinette geldikten sonrasından bahsettim adrian bende ona bakarsan yoruluyorum her gördüğümde boğasım geliyor. Bana bahane bulma." dediğinde kaşlarımı çatıp
"Artık marinette demeyi kesermisin nino. Ciddiyim"
"Ben kessemde yarından itibaren her gün kızı görüceksin farkındaysan."
Derin bir nefes alıp konuşmaya başladım.
"Bak, o kızı daha yakından takip etmek için çizimlerini her gün bana getirmesini istedim. Şirket artık başka bir kötü tasarımcı kaldıramaz. Alya ile arkadaş değilmi? Alya çizimlerini düzeltir hatalarını ört pas eder diye istedim. Artık başka bir beceriksiz daha görmek istemiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf
Fanfiction~ 01.09.18 ~ Ailesini daha 6 ay evveli kaybetmiş olan Marinette Dupaing - Cheng, kendine bile inancı kalmamışken Luka ile tanışır. Luka'nın vasıtası ile tanıştığı Adrian Agreste yüzünden başına gelmeyen kalmaz. Marinette'i bu durumdan kurtarmak için...